TACB op Flanders Collection Car

Home Forum Porsche Clubs TACB op Flanders Collection Car

• Maker
    Discussie
  • Op 20 en 21 februari is Gent weer de ‘place to be’ voor autoliefhebbers. In de Flanders Expo hallen gaat dan de jaarlijkse ‘Flanders Collection Car’ beurs door. Dit is een evenement van internationaal niveau voor collectieauto’s, classic cars, oldtimers, spectaculaire sportwagens en hun onderdelen, accessoires, literatuur, miniaturen, retro- en automobilia.

De TACB (TransAxle Club Belgium) zal aanwezig met een stand om de club te promoten en bekendheid te geven. Iedereen van het porcheforum wordt hierbij uitgenodigd om bij ons een drankje te komen nuttigen en kennis te maken !
    Flanders collection car is open van 9u30-18u30 uur op 20 en 21 februari 2010. De toegangsprijs bedraagt € 13,- per persoon. Kinderen tot 12 jaar kunnen gratis binnen.
    Meer informatie over de beurs kan je vinden op http://www.collectioncar.be . (Je kan op deze website ook een kortingsbon afdrukken)
    Misschien tot dan !

Danny namens de TACB

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • [quote=”WH911″:2rcvy4x9]Gisteren geweest omdat ik me aangetrokken voelde door – I quote:
      “Dit is een evenement van internationaal niveau voor collectieauto’s, classic cars, oldtimers, spectaculaire sportwagens en hun onderdelen, accessoires, literatuur, miniaturen, retro- en automobilia.”
      Vergeef me de kritiek, maar hiermee kan je moeilijk een ‘internationaal publiek’ aantrekken. [/quote]
      Pas op , er was misschien wel een Nederlander of Fransman aanwezig , of een nieuwe Belg die nog geen Belgisch paspoort heeft .
      Dan heb je al je internationaal evenement 😈 😉

[quote=”WH911″:2rcvy4x9]Sorry, dames en heren organisatoren, maar oftewel is de Belgische markt echt nog te klein/jong voor dit soort evenementen, ofwel opnieuw jullie huiswerk maken.
      [/quote]

Antwerpen kan het wel imho .
      Dat is een evenement dat gezien mag en kan worden . 💡

Anoniem

Gisteren geweest omdat ik me aangetrokken voelde door – I quote:
        “Dit is een evenement van internationaal niveau voor collectieauto’s, classic cars, oldtimers, spectaculaire sportwagens en hun onderdelen, accessoires, literatuur, miniaturen, retro- en automobilia.”

Vergeef me de kritiek, maar hiermee kan je moeilijk een ‘internationaal publiek’ aantrekken. De enigen die het een beetje voor mekaar hadden, waren de heren met een aantal Italiaanse schoonheden in de eerste hal. Je zag duidelijk wie er een beetje extra budget had…

Sorry, dames en heren organisatoren, maar oftewel is de Belgische markt echt nog te klein/jong voor dit soort evenementen, ofwel opnieuw jullie huiswerk maken.
        Tot hiertoe kan je het enkel nog een ‘amateur-markt noemen voor oude magazines, retro en automobilia’ Om de boel een beetje op te smukken stonden er ook wat echte vierwielers naast.
        Proficiat trouwens aan de heren met hun antieke fietsen, zij brachten er nog een beetje animo in.

Groeten en succes met het project van volgend jaar.

Wim

Dan was mijn beslissing idd erg juist om niet te gaan .
          Bedankt voor de waarschuwingen hier .
          @Joebar : Thx voor je SMS’jes . Ik heb ze goed ontvangen . Tot een volgende keer 😉

Al bij al viel et mij wat tegen.

was mijn kortingsbons vergeten, dus 13 euro/pers en 5 parking, ikke 31 euro kwijt.

heel de boel leek me vrij rommelig, weinig echt stands;
            de lambo-stand beloofde veel goeds. de rest van de hal was al wat minder..
            stond er een mooie e30 M3 me een leuke sierra cossworth (rally) naast. staat er zo een aap (denk de eigenaar) op te leunen, zelfde bij de GT40

eigenlijk zoals reeds gezegd, niet echte stands, behalve de verkoop van miniaturen, voor de rest stonden veel autos op een hoop… enkel de lambo, Lotus, TACB, en Capri leken me echt voorbereid hiervoor.

in het kort, zijn geld niet waard,

en dan stonden er op de parking ook pareltjes 🙂 -( (
            en op het terrein stond nog een mooie 964 en ook nog een CLK 63 AMG… was ook een mooi bakkie 🙂 )

Duur: 12€/p + 5€ parking
              Mijn indruk: miniatuurautobeurs, aangevuld met enkele wagens, weinig Porsche, weinig techniek (ivm restauratie, spuiterijen, bekleding)

ben net terug, inderdaad wel duur voor wat er staat alhoewel, dit jaar mooie verzameling lambo’s (miura, countach, jalpa, …)een tiental alles samen.voor wie enkel porsche wil zien zijn er naast de stand van TACB enkele 911 3.2’s te koop, een 993 gemballa en een 996 ombouw 997 gt3. eigenlijk vooral interessant voor de oldtimer liefhebber, maar dan nog, antwerpen heeft meer te bieden.

@joebar_S2
                : kinderen onder 12 gratis, khad mijn 2 ook mee

Kort samengevat:
                  – hal3: lamborghini-club (10-tal wagens) en handelaars
                  – hal5: clubs + boeken + miniatuur
                  – hal7: verkoop onderdelen en wagens part.

Dan ga ik er niet heen .
                    Klinkt me niet interessant genoeg om er een dag voor op te offeren .
                    Ik wacht wel op Antwerpen en natuurlijk Essen .
                    De mannen van TACB zal ik ergens anders nog treffen 😉

S2

Is elk jaar zo. De 3 zijhallen.

2 Hallen met een verzameling auto’s. Sommigen absoluut de moeite, maar ook een heel deel “oude wagens”. Hal 3 is meestal voorbestemd voor de verkopers van “reserve-onderdelen” of “oude boekskes”. (Als je hier liefhebber van bent zal dit wel de moeite zijn, voor mij is dit een hal die ik niet aandoe, of er in 2 minuten doorheen ga).

Anyway, als autoliefhebber kan je wel een uurtje of 2 doorbrengen (met een drankstop en verschillende stops voor een praatje) in de hallen, als gezin denk ik dat je op een uur, het wel gezien hebt.

Volgens hun website idd 3 zijhallen rechts van hoofdhal

Alleen de zijhallen ?
                          Misschien beter wachten tot er iemand wat meer info over de beurs zelf stuurt .
                          De inkom is idd erg prijzig , en de verplaatsing is ook niet voor niks .
                          IS al vlug 100€ alles samen . Als er dan niets te zien valt haak ik beter af .
                          Nog even wachten en dan is het Antwerpen dat wel elk jaar de moeite is .

Zou wel eens kort leven kunnen beschoren zijn…
                            Standgelden, weinig opkomst door hoge inkomprijs,… en t’is van dat

zeker over priced als je dan even telt uitstap met he gezinnetje er van te maken… is al minstens inkom voor 2 hee 🙁 (
                              nog een aantal kinderen erbij 🙁 (

@S2: Je bent niet de enige die dat vindt. Ik hoop morgen enkel dat mijn 12€ (+5€ parking ?) de verplaatsing waard zal zijn.

S2

Ik zal aanwezig zijn, alhoewel ik het ongelooflijk overpriced vind. Veeeel te dure entree dus.

Ter vergelijk:
                                  Entree op de Belgium Boat Show, (die toch in mijn ogen op een hoger niveau staat qua exclusiviteit) : 8 Euro in voorverkoop (dwz. thuis even betalen/ afdrukken net voor je naar de beurs gaat)

Entree op Flanders Collection Car (enkel de zijhallen, en één hal die eigenlijk een overdekte markt is) : 12 Euro (13 Euro – 1 Euro met de kaart vanop de website)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.