TACB op Flanders Collection Car

Home Forum Porsche Clubs TACB op Flanders Collection Car

• Maker
    Discussie
  • Op 20 en 21 februari is Gent weer de ‘place to be’ voor autoliefhebbers. In de Flanders Expo hallen gaat dan de jaarlijkse ‘Flanders Collection Car’ beurs door. Dit is een evenement van internationaal niveau voor collectieauto’s, classic cars, oldtimers, spectaculaire sportwagens en hun onderdelen, accessoires, literatuur, miniaturen, retro- en automobilia.

De TACB (TransAxle Club Belgium) zal aanwezig met een stand om de club te promoten en bekendheid te geven. Iedereen van het porcheforum wordt hierbij uitgenodigd om bij ons een drankje te komen nuttigen en kennis te maken !
    Flanders collection car is open van 9u30-18u30 uur op 20 en 21 februari 2010. De toegangsprijs bedraagt € 13,- per persoon. Kinderen tot 12 jaar kunnen gratis binnen.
    Meer informatie over de beurs kan je vinden op http://www.collectioncar.be . (Je kan op deze website ook een kortingsbon afdrukken)
    Misschien tot dan !

Danny namens de TACB

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
    • ik PM je verdere uitleg 🙂 )

Ik woon de buurt van Hasselt (Wellen)
        Kom anders even langs .
        Dan kunnen we misschien samen rijden .
        Ik wilde in de vroege namiddag daar zijn als het weer niet te slecht is.

zeg nooit nooit hee…

ik moet om 10u in Hasselt zijn, maar geen idee tot wanneer dat daar gaat duren.
          Dus mss als ik vroeg naar huis kan dat ik zaterdag (ook?) nog langs kom,
          wanneer denk jij daar te zijn? AM of PM? in de kleine kans dat zaterdag lukt voor mij zal het ook PM zijn… vemoed 16u of zo… vandaar dat ik wou wetenof er daar veel volk rondtrappelt dan 🙂 )

Ik vermoed dat toch 😉
            Ik heb een login gekregen voor de site en een newsletter via mail.
            Of er ook lidkaarten komen of iets dergelijks weet ik niet.
            We wachten af 😛
            Jammer dat we elkaar in Gent niet zullen treffen .
            Een ander keertje dus ❗

Bij mij omgekeerd 🙂 )

We gingen er zaterdag zijn, maar doordat er iets is tussengekomen zal het nu zondag pas zijn

Weet iemand of er daar veel volk verwacht wordt?
              maw moet ik daar tegen 9u30 zijn voor een goede parking en gezellige sfeer, of kan ik tegen 16u ook nog rustig rondkuieren en zonder veel gedrum een buggy verder duwen 🙂 )

tot dan 🙂 )

@911-lover
              , alles in orde gekomen met de lidmaatschap?

Wij wilden zondag komen doch er is helaas iets tussengekomen .
                We gaan nu proberen zaterdag er te zijn .
                Dus misschien tot dan 😉

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.