TACB – Trans Axle Club Belgium

Home Forum Porsche Clubs TACB – Trans Axle Club Belgium

• Maker
    Discussie

• BC911
    Deelnemer

Ondertussen is de club officieel van start gegaan en kan je alle informatie terugvinden op de nieuwe website http://www.tacb.be/ .

Het doel van de club is om een aanspreekpunt te vormen voor liefhebbers van Porsche transaxle auto’s. (924 – 928 – 944 – 968) Ze wenst haar leden een platform aan te bieden voor het uitwisselen van kennis en informatie over deze Porsche modellenreeks. Op regelmatige basis zullen er evenementen georganiseerd worden waarbij eigenaars van dit type wagens elkaar in een losse en gemoedlijke sfeer kunnen ontmoeten.

Voor meer informatie kan u ook altijd terecht op het volgende emailadres info@tacb.be.

[quote=”BC911″:2cg2g964]Sinds enig tijd zijn een aantal mensen aan het polsen of het de moeite loont om een club op te richten voor transaxle Porsches (924, 928, 944, 968). Op deze website kan je meer informatie vinden http://www.freewebs.com/tac-belgium/ , en aangeven of je zelf interesse hebt in zo’n club en wat je er juist van verwacht. Ik zal ook hier op het forum proberen de evolutie van de club te updaten en eventuele activiteiten aan te kondigen.[/quote]

Transaxle-groeten,

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Neen , geen login , maar ik kan bij de foto’s wel de Porsches van de leden zien .
        En daar mijn wagen er nog niet tussenstaat ….. 💡 😉

Aangezien je de ledenlijst kan bekijken veronderstel ik dat je een login hebt gekregen voor de website, dus dat het wel in orde zal zijn. Hou er ook even rekening mee dat niet iedereen alle dagen achter z’n pc zit 😉 . Voor zaken betreffende de website moet je bij Frederic zijn. Voor zaken over de betalingen van het lidgeld bij Jan. Hun emailadressen vind je bij het gedeelte “Bestuursleden”.

Betaling is afgelopen woensdag uitgevoerd en gemeld via mail .
            Sindsdien nog niets vernomen en ik sta ook nog niet in de ledenlijst .

Kan kloppen .
              Mijne was van 1987 en had dus 150pk .

Ik heb een mailtje gestuurd naar het opgegeven adres .
              Ik heb interesse in een lidmaatschap 😉

[quote=”911-lover”:15jtl64p]PS : Ik heb jullie link op mijn site toegevoegd[/quote]
                Kleur toegevoegd en onder de “Web Links” vind je jezelf terug 😉 ) .
                [quote=”Steady Eddy”:15jtl64p]De laatste 924S (bwjr 1988) niet meer beperkt[/quote]
                Zo staat het hier bij mij ook in de boeken, bwjr 1988 heeft 160pk terwijl de voorgangers maar over 150pk beschikken.

De laatste 924S (bwjr 1988) niet meer beperkt

Nog een tipje .
                    De 924S kreeg dan wel de motor van de 944 (alsook de ophanging , remmen en vijfbout) maar die werkt beperkt tot 150pk ipv de 163 die een 944 heeft .

PS : Ik heb jullie link op mijn site toegevoegd

Zal het direct even doorsturen zodat ze dit kunnen aanpassen 😳 . Heb hem zelf ook nog niet helemaal doorgelezen, veronderstel dat er nog wel meer fouten zullen op staan. Alle opmerkingen zijn zeker welkom.

Site ziet er leuk uit .
                        Ik zal straks een link ervan plaatsen op mijn site .
                        Ik ben maar eens rap gaan kijken , maar heb toch al foutjes ontdekt .
                        Bij de standaardkleuren van de CS hoort natuurlijk ook Maritimblauw 😈 😉

Sinds gisteren is deze club officieel van start gegaan. Tijdens de eerste “ledenvergadering” werd kort toegelicht wie er juist achter de club zit en wat het doel is. Met het officiële startschot werd ook meteen de nieuwe website gelanceerd, die naar mijn bescheiden mening zeer professioneel is aangepakt. Ga zeker eens een kijkje nemen op http://www.tacb.be/ .

Om enige bekendheid te verwerven zal de club een stand organiseren op Flanders Collection Car in Gent op 20 en 21 febr. 2010 ( http://www.funcars.be/flanders_en.php ). Iedereen is van harte welkom op de stand. Wij hopen zoveel mogelijk forummers te mogen ontmoeten op deze dagen.

Met vriendelijke groeten,

Misschien kunnen we toch komen .
                            De zaak zou 30 september dicht gaan voor verbouwingswerken die 11 maanden in beslag zouden nemen 😥
                            Slachtoffer van het opgebouwde succes .
                            De zaak wordt aanzienlijk vergroot .
                            Kostprijs meer dan 1 miljoen euro (exclusief inrichting)

De details voor de 4 oktober meeting zijn bekend.
                              Neem even hier een kijkje : http://www.freewebs.com/tac-belgium/meetingzondag4oktober.htm
                              Alle geinteresseerden hartelijk welkom !
                              Danny

Werkweekend 😥

4 oktober is er trg een meeting, meer info volgt.

Ik sta er wel voor open .
                                    Wel even kijken wat jullie planning juist is en of deze club een verruiming voor mij kan betekenen .
                                    De interesse is er al 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.