Tap 37 x 1,5

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Tap 37 x 1,5

• Maker
    Discussie
  • Beste Forummers,

heeft er toevallig iemand een tap 37 X 1,5 mm die ik is zou mogen gebruiken. De schroefdraad van mijn in-tank filter is niet al te best meer.
    Heb al is gekeken op het net om er ene te kopen maar niks gevonden met snelle levering. Iemand weet waar ik die kan vinden?

Alvast bedankt.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Nach das schneiden des Schraubengewindes , habe inch es einfach im Werkzeugkoffer erstochen. Ich bin einer brave Seele, aber du….. :happy:

XXX

Und Igor, wo hast du das erstochen??? 😈

:mrgreen:

desnoods er FF in wrijven dat dit behoort tot hun pakket “maatschappelijke dienstverlening”.

Ik zit daar idd niet ver vandaan PDS. Merci voor de tip! :up: Ga ik de volgende keer zeker meteen informeren.

[quote=”Igordiver” post=214559] Merci voor de tip Ghost :up: .[/quote]

Graag gedaan. Daar dient dit forum toch voor.
                Kennis en ervaring delen met elkaar.

PDS

Ik heb eens gehoord van iemand uit Stabroek dat je zoiets wel eens kan lenen van Het PITO (technische school)

Dat is toch bij u in de buurt hé ? :think:

Nadat Drip in zijn post de vijl combineerde met de :ass: emoticon was de motivatie om het probleem aan te pakken even zoek. :mrgreen:
                    Onterecht zo bleek want vandaag dan toch succes geboekt. Merci voor de tip Ghost :up:

Het volledige relaas van de bout komt nog op mijn blog maar net iets te druk om bij te werken nu.

XXX

Dat met die vijl, zal ik binnenkort eens aan forumer vragen die Igor noemt :ass:

Merci Ghost, het zal de vijl worden. Tap M36 of M37 zijn ruim over de 200€. Beetje veel voor eenmalig gebruik.
                        Drip, wat met de vijl dan? :happy:

XXX

Een tap is veur ‘t gat en een snijkussen is veur da ander :coolness:

Al aan een schroefdraad vijl gedacht?

Kost heel wat minder dan een tap.
                            Kan je later zeker nog gebruiken voor andere schroefdraad op te poetsen.

Geen domme vraag, ik had het moeten vermelden maar inderdaad, een tap en een schoen :mrgreen:
                              De tap zoek ik dus. :up:

domme vraag mss, maar binnen- of buitendraad ?

of noemen jullie dit een tap

en dit een schoen?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.