Targa 3.0sc 1980?

Home Forum Stel jezelf even voor ! Targa 3.0sc 1980?

• Maker
    Discussie

• wimember
    Deelnemer

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, en heb ondertussen al veel enthousiaste verhalen gelezen.
      Ik sta op het punt een (geïmporteerde) Targa te kopen zonder veel bekende voorgeschiedenis. De wagen is ondertussen wel al een aantal jaren in België ingeschreven, en dus al volledig “geëuropeaniseerd”. het ziet er mij een zeer nette wagen uit, en de verkoper, die een garage/werkplaats heeft, waar constant oude Porsches gerestaureerd worden, gaat nog enkele zaken vernieuwen alvorens de wagen verkocht wordt. (koppeling wordt vervangen, en de achterkant wordt nog herspoten). De verkoper lijkt mij echt een gepassioneerde, eerlijke man.
      Er staan momenteel 217.000 km op, zijn er bepaalde zaken (kosten) waar ik me kan aan verwachten of is dit nog een aanvaardbare kilometerstand?

Alvast bedankt voor jullie bijdrage.

W!m

Attachments:
      • IMG_0195.jpg
      • IMG_0199.jpg
      • IMG_0205.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
      • gefeliciteerd met je Targa. Veel veilige km’s :driver:

En morgen is het eindelijk zover, en ga ik hem (haar?) halen. De targa bleek uiteindelijk niet verkocht te zijn. Na veel wikken en wegen heb ik toch maar mijn echtgenote kunnen overhalen, en vanaf morgen rij ik dus met mijn eerste *porsche ! Zo spannend… En dan voorspellen ze dit weekend ook nog eens zo’n schitterend lenteweer…

het leven is aan de rappen :happydance:
            gaan kijken zonder centen mee te nemen heeft tegenwoordig niet veel zin, het gaat zover nog komen dat kopers tegen elkaar gaan beginnen opbieden als ze hem allemaal willen, betalen en direct meenemen is de boodschap :relaxman:

Balen van die zwarte Targa. Was ‘m zelf ook al een aantal keren tegengekomen en op het punt gestaan om te gaan kijken.

Zo zie je maar dat je er snel bij moet zijn.

Hallo wimenber mocht je zin hebben ik heb hier nog een 3.0 sc in martini kleuren met open dakje het enigste minpunt dat ik erover kan zeggen is dat het antenne gat toegelast is en dat er beetje oxydatie is .
                  Vraagprijs is 26000euro

Attachments:
                  • DSC03890_2014-11-19.jpg

Nee hoor, ik geef zeker niet op, integendeel.
                    Mocht iemand dus goede tips voor mij hebben…
                    (ik zoek meer bepaald in de jaren 1975 – 1985, -200.000 km, liefst een Targa, of een coupe met open dak, die zo de baan op kan, want ik heb geen tijd, noch de kennis, noch de centen om te restaureren)

XXX

Succes met de zoektocht Wim en euh, niet opgeven hé :up:

je bent vandaag al de tweede die te laat is :bounce:
                        blijkbaar is iedereen plots koortsachtig op zoek achter de luchtgekoelde schatjes…

Jammer! Maar… er zijn er nog!
                          Geef de moed niet op. Slikken en doorgaan met de zoektocht!

Ik was het helaas niet, iemand is me voor geweest…
                            Helaas, de zoektocht herbegint!

OK, weeral wat bijgeleerd, bedankt Mush. :drink:

Wel,
                                Je neemt bvb de eerste foto die TS gepost heeft, je klikt er rechts op en je klikt “copy image location”. Dan wordt dit “https://porscheforum.be/New/media/kunena/attachments/5244/IMG_0195 . jpg” gecopieerd.
                                Je gaat dan naar Google,

ScreenHunter_05Nov.1418.46.jpg

Je klikt op afbeeldingen,

ScreenHunter_06Nov.1418.46.jpg

Je klikt op dat cameraatje in de zoekbalk en je geeft daar de hierboven gecopieerde URL in

ScreenHunter_07Nov.1418.47.jpg

Google zoekt dan vergelijkare afbeeldingen,

ScreenHunter_08Nov.1418.47.jpg

Klik op de eerste link en je ziet vanwaar de foto origineel komt:

ScreenHunter_09Nov.1418.48.jpg

Wagen staat ondertussen als verkocht dus ik hoop dat TS ermee weg is :up:
                                Deze tool is ideaal om, als je bvb online ergens een pré-impact te koop ziet staan voor veel te weinig geld, op te zoeken of die foto’s reeds ergens anders gebruikt zijn.

Oh neen, geen quote :engeltje:

Mush, dat moet je mij eens uitleggen, dat van Google en foto’s opzoeken? :wtf:

[quote=”wimember” post=184681]Ik had eigenlijk -bewust egoistisch- de verkoper nog niet genoemd, maar jullie zijn me voor…[/quote]

Been there, done that.
                                    Google heeft een functie waarbij je eender welke foto kan uploaden om gelijkaardige foto’s te vinden. Als je dus een foto neemt vanop de aanbieder zijn website vindt Google die exacte foto terug. Als je dus wil vermijden dat iemand onder uw duiven gaat schieten zet je best zelfgemaakte foto’s online 💡

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.