Targa 3.0sc 1980?

Home Forum Stel jezelf even voor ! Targa 3.0sc 1980?

• Maker
    Discussie

• wimember
    Deelnemer

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, en heb ondertussen al veel enthousiaste verhalen gelezen.
      Ik sta op het punt een (geïmporteerde) Targa te kopen zonder veel bekende voorgeschiedenis. De wagen is ondertussen wel al een aantal jaren in België ingeschreven, en dus al volledig “geëuropeaniseerd”. het ziet er mij een zeer nette wagen uit, en de verkoper, die een garage/werkplaats heeft, waar constant oude Porsches gerestaureerd worden, gaat nog enkele zaken vernieuwen alvorens de wagen verkocht wordt. (koppeling wordt vervangen, en de achterkant wordt nog herspoten). De verkoper lijkt mij echt een gepassioneerde, eerlijke man.
      Er staan momenteel 217.000 km op, zijn er bepaalde zaken (kosten) waar ik me kan aan verwachten of is dit nog een aanvaardbare kilometerstand?

Alvast bedankt voor jullie bijdrage.

W!m

Attachments:
      • IMG_0195.jpg
      • IMG_0199.jpg
      • IMG_0205.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
      • hou ons op de hoogte hé :salut:

Ik had – bewust egoïstisch – de naam van de verkoper nog niet genoemd, maar dit moet hem inderdaad zijn.
          ik ben bij Olivier geweest (wsl zijn collega), en dat lijkt me een oprechte verkoper, met een hart voor Porsches.

Ik had eigenlijk -bewust egoistisch- de verkoper nog niet genoemd, maar jullie zijn me voor…
            Ik ben bij Olivier geweest, (is zijn collega denk ik) en dat lijkt me echt wel een oprechte verkoper, met een hart voor de Porsche.

idd, dat is hem :up:

Als ik me niet vergis hebben we het over Kris Van Den Brande in Bonheiden.

Hi Wimember,

welgekomen op het forum dat opgericht is door en voor mensen met een *porsche hart!

Die auto ziet er best lekker uit. Ook met de taartschep erop, al is die blijkbaar niet “origineel”, als je die ook mooi vindt, gewoon laten staan!! :salut:

Maar ik denk dat ik iets gemist heb : over welke verkoper spreken we hier?

Deze lijkt aan de buitenzijde identiek aan diegene die ik ooit had rond 2003. Modeljaar was 1982, ook met de Fuchs velgen en de strijkplank. Was oorspronkelijk grijs, maar de voorgaande eigenaar had die in zwart laten lakken.

Voor de rest had de auto achteraf bekeken nooit veel liefde gekend. Behalve de motor was er zeer veel aan revisie toe. Ook het interieur was in triestige staat. We zullen maar zeggen dat ik er veel uit heb geleerd…

Maar laat dit geen bezwaar zijn, want deze hier lijkt een veel betere keuze.

knappe wagen, welkom en als hij achteraan toch word gespoten…. :up:

Welkom, mooie wagen :up:

hallo Wim,

De garagist is idd een man die met passie werkt aan z’n wagens, heb de mijne daar destijds ook gekocht en heb er nog geen seconde spijt van gehad, als de wagen en de vraagprijs je aanstaan, kopen zou ik zeggen. Daar koop je geen kat in een zak.
                          welkom op het forum :up:

Mooie bak :coolness: Achtervleugel hoort er ook niet op. Die is van het model daarna, de 3.2.

Hi,
                              Hartelijk welkom op dit forum!!
                              :drink: :drink:

Welkom op het *porsche forum :drink:

Ik begrijp je Cabrio Wim. Maar de dikke stootblokken zijn ondertussen al vervangen.

welkom
                                    mooie targa
                                    veel succes en plezier met de Porsche
                                    :drink:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.