TARGA BEUGEL

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Iemand een adres waar je een targa beugel kan laten chromeren of polijsten?

Mvg Kurt 

5 reacties aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
    • Er bestaat wel inox poets die wat bescherming toevoegt. Voor de inox in mijn keuken dan toch.

De beugel is van inox en roest dus niet en daarom heeft het weer geen impact. Deze spuiten met vernis trekt op niets, ik vermoed dat dit enkel maar verkleurd en misschien zelfs afbladert.
        Enkel als je er met je vingers aanvoelt ,wat de meeste mensen doen als ze dit zien , dan heb je vlekken die je er dan simpel moet uitpoetsen met een vodje. 
        Inox is beenhard en je bent er wel even mee bezig, ik heb deze gebruikt, van grof naar fijn. Je kan zelf kiezen hoever je hierin gaat.

@Bladerunner

Super gedaan!!!!!!
          Welke producten heb je daarvoor gebruikt oa korrel schuurpapier.
          En is dit dan zoals spyder 718 vraagt ook beschermd met een laag.

Klasse! 

Maar is dat dan beschermd tegen de weersinvloeden als je het alleen opschuurt?

Als je dit bedoeld, dit is niet verchroomd of gepolijst. Ik heb de beugel ontlakt van zijn zwarte verf en dan zeer fijn opgeschuurd. Net zoals Singer dit doet. Laat je beugel zeker niet chromeren of polijsten, hier krijg je spijt van en trekt in mijn ogen op niets, maar elk zijn smaak zeker.

5 reacties aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.