TARGA BEUGEL

6 berichten aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
    • Hey,
      Merci voor dit antwoord!
      Als ,ik het goed begrijp,vervang je de linkerachteruit lamp door een een rode(welke wattage?)
      En dan de Draad van de achteruitlicht lossolderen en deze van het achtermistlicht eraan solderen.
      Denk ik toch

XXX

Andere opties voor de mistlamp;

A:  je zoekt een reflector ven een G-model met ingebouwde mistlampen, dan ziet dat er zo uit:

Of je gaat voor origineel en boort een bout uit van de ophanging van het ondeste beschermpaneel onder de achterbumper, daar stop je de bedrading netjes in weg…

Plaatsen van een latere reflector-band G-model vraagt nog al wat aanpassingswerk, was hier al ooit gezegd toch.

Of je gaat voor LED van Hella net onder de bumper , gaatje van 2 mm voor bedrading . 
            Nog recent gekeurd geen probleem . 

XXX

Ik denk dat ik dat draadje zelf geplaatst heb.
              Ja wat slijpwerk nodig om ruimte te maken voor de mistlampen.
              De reflector met mistlampen zit iets hoger dan de originele, dus je moet die ook lichtjes aanpassen.
              Als je dit goed doet dan zie je er niets van.

Bedankt voor de vele tips!!!

Ga toch voor de opstelling kiezen van “kleinekastenteufel”,lijkt me persoonlijk het best.

“Je hebt twee achteruitrijlichten. In linkse fitting de witte lamp vervangen door een rode met voldoende Watt. Enkele draden (ver)leggen en (reserve)schakelaar voor achter mistlicht activeren, eventueel samen met voorste mistlichten.

Na deze actie heb je links een wettelijk (rood en op juiste plaats) achter mistlicht en rechts nog een achteruitrijlicht.”

6 berichten aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.