Targa-dak

• Maker
    Discussie
  • Past een Targadak van een vroege 911-912 op mijn 87’er?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Welkom Python .
      Misschien wel even de huisregeltjes lezen alvorens ergens binnen te huppen .

KLIKKERDEKLIK

Tot zo ver gaat dit draadje even op slot .

Hier een 78’er SC en ook met haakjes zoals hierboven

Zo ziet de sluiting van een targa dakje van een 2.0 liter 1969 er ’s morgens uit.

werf23-10-2012003.jpg

Zo ziet de sluiting van een targa dakje van een 2.0 liter 1969 er ’s morgens uit.

Attachments:
            • werf23-10-2012003.jpg

Kleinekastenteufel ,nog niet wakker ?
              😉

[quote=”porsche914orange” post=110410]Volgens hoe ik kan zien zijn alle Pre 73 targa dakjes met haken. En de hendels kan je ook verplaatsen van R-L. Dus ik vrees ervoor[/quote]

Hebben Targa 1969, morgen kijken, slaapwel.

Volgens hoe ik kan zien zijn alle Pre 73 targa dakjes met haken. En de hendels kan je ook verplaatsen van R-L. Dus ik vrees ervoor

Wim

We weten dus het beiden niet van het mechanisme. 😉

Maar hier zal toch wel iemand een oudere targa hebben die het weet. 🙄

Denk het niet .Ik veronderstel bij een ’87 met rolletjes sluitmechanisme aan de voorruit en bij de oudere versie’s met dubbelhaakjes.
                      Is maar veronderstelling

Wim

Normaal volgens de maten die ik hier liggen heb voor de richtbank is de opening hetzelfde, maar weet natuurlijk niet of sluitmechanisme gelijk is aan die van jou.
                        Maar denk het wel.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Het onderwerp ‘Targa-dak’ is gesloten voor nieuwe reacties.