Targa dak

• Maker
    Discussie
  • Ik zou mijn dak volledig opnieuw willen spuiten. Hij is gestraald en volledig blank (originele was niet goed meer) maar zou hem nu terug in de originele staat willen brengen. Welk product kan ik het best gebruiken.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Wim

Met dit b.v als je het zelf wilt doen.
      Anders val je al snel in de grootverpakkingen.

Link:
      https://www.prolac.nl/webshop/paint/spuitbussen/detail/309/bumper-structuur-spuitbus-zwart—400-ml-.html

Inderdaad, maar wat is het beste product om dit te doen

Wim

Dat is met een speciaal spuit pistool dat de structuur erop gezet wordt.

Eigenlijk bedoel ik niet de kleur, maar hoe ik het onder structuur kan namaken. De vilt look eigenlijk.

Uiteraard mat zwart, past ook beter bij mijn pet :happydance:

Attachments:
              • Schermafbeelding2016-05-12om22.13.54.jpg

Wurth satin black. Kijk ook eens hier in deze topic over hetzelfde onderwerp
                het filmpje waarvan sprake is een episode van wheeler dealers over een rode 914.

XXX

Ik zou voor satijnzwart gaan, welk merk en andere tips krijg je best van Cabrio Wim. Da’s onze goeroe hier op dat gebied :up:

Vond deze week een ferm exemplaar op smoelenboek. Voor de ene spuuglelijk, persoonlijk; moooooooi
                  Zeker de kleur van het dakje, netjes matching met de muntkleur van de wagen :driver:

FB_IMG_1495047198853.jpg

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.