Targa Passaggio™ – Tunnel Challenge Antwerpen ’14

Home Forum Porsche Uitstappen Targa Passaggio™ – Tunnel Challenge Antwerpen ’14

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Beste piloten (en co-piloten),

Zoals eerder aangegeven – hierbij een (apart) topic ten aanzien van de eerste La Targa Passaggio Anversa (Porsche Tunnel Challenge Antwerp) op Zondag 28 September a.s

Inmiddels hebben wij al 26 inschrijvingen – en is er nog (maar) plaats voor 24 personen.

Inschrijven kan (nog), door een E-mailtje te sturen naar: Tunnelchallenge @ G-mail.com

Gebruik als onderwerp Antwerpen14 – en vermeld in iedergeval de volgende gegevens:

Naam rijder
      Naam bijrijder
      Type Porsche
      Kenteken
      Telefoon-nummer

Evt. Nickname – als je niet met je eigen naam op het internet wilt 😉

Mochten jullie nog vragen hebben, dan horen wij ze graag!

Tot Porsche!

Peter_Targa_84

&

911_NL

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 121)
    • PDS

Gisteren met Drip (Peter_Targa_84) al een deel van de route gereden !

Het gaat de moeite worden :driver:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=182010]
          Heb gezien Olaf dat je de start gemist hebt na de tol, sorry, dacht dat iedereen er al door was. [/quote]

Het is dat je het zegt – zelf hadden we voor ons gevoel niks gemist 😉

XXX

Moest het bij 25Gb gebleven zijn 😕 Nogmaal sbedankt voor het delen Olaf :up:
            Ik verwacht nog extra materiaal dit weekend.
            Ik denk een ‘kort’ filmpje te maken als teaser voor 2015 :respect2:
            Waarschijnlijk een gecombineerd foto / film verhaal van het geheel.

Heb gezien Olaf dat je de start gemist hebt na de tol, sorry, dacht dat iedereen er al door was.
            In ieder geval kent Walter het verschil tussen een bankkaart en een kredietkaart 😀 😀 dus volgend jaar is hij er iets sneller door :happydance:

:first:

Inmiddels breekt Peter z’n hoofd hoe hij 25 Gb aan footage om gaat toveren tot een leuk filmpje …..

No problem Olaf 😉 Zal mijn huiswerk al eens maken en bezorg je een “draftje” 🙂

[quote=”Peter_Targa_84″ post=181830]Olaf, Frank is uw ‘Liége Liaison’ 😀 😀 [/quote]

Dan moeten Frank en ik maar eens om de tafel gaan zitten :coolness:

… moet’ie wel flink z’n best doen om jou voorbij te streven :mrgreen:

XXX

Moest er nog ‘verdoken’ filmmateriaal is, willen jullie dat dan aub met mij delen.
                    Ik zou graag een compilatie met de beste beelden willen maken, enfin een poging doen hé :engeltje:
                    Hoe meer materiaal waaruit ik kan kiezen (des te meer werk) des te beter resultaat :respect2:

XXX

Olaf, Frank is uw ‘Liége Liaison’ 😀 😀

Prachtige filmpjes, terug genieten gewoon. Als er interesse is in Luik, let me know er zijn daar wel een aantal leuke tunnels 🙂

XXX

Data 2015 (o.v.b.) Vrijdag 10 April – Amsterdam. Zondag 3 Mei – Antwerpen. Zondag 14 Juni – Brussels. Vrijdag 4 September – Rotterdam. .. en dan nog ergens daartussen Den Haag zien te frommelen

:salut: :salut: :salut:

Tweede filmpje is ook tof :up:

[quote=”boxster550spyder” post=181767]
                            Volgende keer wil ik zeker mee! Wanneer? Waar?
                            Liège… ? [/quote]

Ik had ergens een lijstje gepost met data – maar ben het kwijt 😳
                            Wellicht dat Peter_Targa_84 het op kan duikelen …

Sowieso pas in het nieuwe jaar – en Liège zou best mogelijk kunnen zijn, als we assistentie krijgen van iemand die daar de boel een beetje kent – of het geschikt is voor een Zondag-ochtend, Vrijdag-avond … of Vakantie-tijd sessie :coolness:

dan zet je gewoon twee verschillende nr platen op je wagen hé, laat ze maar traject controle doen 😀

XXX

Beestig leuk door de ‘konijnepijp’ in Antwerpen. Maar je moet er mee doorrijden als’t gebeurd hé :respect2:
                                Spijtig dat tegen het jaareinde de trajectcontrole in werking gaat, zeveraars :what:

TOP filmpje :up: :up: :up:

:popcorn: :up:

Costa

Ok,

Tweede deel staat ook online:

Volgende keer wil ik zeker mee! Wanneer? Waar?
                                    Luik / Liège… ?

@ Peter,
                                    Ik heb nog veel meer materiaal, zal kijken of ik het op een CD kan branden en opsturen. Stuur me je adres ff per pb.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 121)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.