Targa Passaggio™ – Tunnel Challenge Antwerpen ’14

Home Forum Porsche Uitstappen Targa Passaggio™ – Tunnel Challenge Antwerpen ’14

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Beste piloten (en co-piloten),

Zoals eerder aangegeven – hierbij een (apart) topic ten aanzien van de eerste La Targa Passaggio Anversa (Porsche Tunnel Challenge Antwerp) op Zondag 28 September a.s

Inmiddels hebben wij al 26 inschrijvingen – en is er nog (maar) plaats voor 24 personen.

Inschrijven kan (nog), door een E-mailtje te sturen naar: Tunnelchallenge @ G-mail.com

Gebruik als onderwerp Antwerpen14 – en vermeld in iedergeval de volgende gegevens:

Naam rijder
      Naam bijrijder
      Type Porsche
      Kenteken
      Telefoon-nummer

Evt. Nickname – als je niet met je eigen naam op het internet wilt 😉

Mochten jullie nog vragen hebben, dan horen wij ze graag!

Tot Porsche!

Peter_Targa_84

&

911_NL

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 121)
    • XXX

Hey Boxter550Spyder, mooi filmpje. Als je dat materiaal wil delen en ik dat van Olaf ook ergens op de kop kan tikken, dan kan ik misschien alles samenvoegen…
        Alvast :up: :up: filmpje :respect2:

:music:

:up:

Je mag nog ‘n keer mee :coolness:

Heren,

Voor diegenen die er niet bij waren of diegenen die het nog een keertje willen zien, bij deze een eerste filmpje dan (deel 1):

Tweede deel zal ik komende week publiceren.
              Enjoy.

[quote=”Peter_Targa_84″ post=181309]Olaf, ik ben geduldig hoor,[/quote]

Dat zegt zijn vriendin ook steeds :mrgreen:

XXX

Olaf, ik ben geduldig hoor, kijk al uit naar jouw beeldmateriaal :up: :up: :up:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=181288]PDS wil graag een filmpje zien…
                    Natuurlijk dat ie dan Peter aansprak :think:
                    Ik zal zien wat ik er kan van maken.[/quote]

Als je geduld hebt tot eind volgende week met het monteren van de beelden, dan kan ik nog wat beeld-materiaal bijdragen ..

Heb als het goed is 2 uur materiaal … vanaf de start.

XXX

PDS wil graag een filmpje zien…
                      Natuurlijk dat ie dan Peter aansprak :think:
                      Ik zal zien wat ik er kan van maken.
                      Hoop het klaar te hebben tegen 16 november, dan doen we een 1/2 LTP als benefiet vertrekkende op Linkeroever.
                      Dan hoop ik het filmpje klaar te hebben en hopelijk hebben ze daar de middelen.
                      Zij die zin hebben kunnen dan tegen zondag middag naar daar afzakken, een bescheiden RLC of zo… :popcorn: :popcorn:

Anoniem

Was inderdaad een heel leuke organisatie en meer dan waar voor zijn geld ! :respekt: Volgend jaar ben ik er heel graag terug bij !! :driver:

Het was inderdaad een superleuke dag en ook toffe mensen leren kennen!
                          een DIKKE pluim voor de organisatie :applaus:

Hopelijk tot binnenkort!

XXX

Toppie 😀

Je zult moeten wachten tot ik weer in NL ben … zet ik de files op we-transfer ofzo ….

En anders doe ik wel een USB stick op de post :coolness:

XXX

Als Olaf zijn materiaal ergens te delen zet en ik ‘t mijne onder de loep neem kan ik er misschien wel iets van maken.
                                En Philip, digitaal materiaal is goedkoop :salut:

PDS

Wanneer kunnen we de film verwachten ? 😳

Is er ook de mogelijk om hem aan te kopen op dvd ?

:popcorn:

ken

zag er leuk uit met super weer!!!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 121)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.