Targa Passaggio™ – Tunnel Challenge Antwerpen ’14

Home Forum Porsche Uitstappen Targa Passaggio™ – Tunnel Challenge Antwerpen ’14

• Maker
    Discussie
  • Beste piloten (en co-piloten),

Zoals eerder aangegeven – hierbij een (apart) topic ten aanzien van de eerste La Targa Passaggio Anversa (Porsche Tunnel Challenge Antwerp) op Zondag 28 September a.s

Inmiddels hebben wij al 26 inschrijvingen – en is er nog (maar) plaats voor 24 personen.

Inschrijven kan (nog), door een E-mailtje te sturen naar: Tunnelchallenge @ G-mail.com

Gebruik als onderwerp Antwerpen14 – en vermeld in iedergeval de volgende gegevens:

Naam rijder
    Naam bijrijder
    Type Porsche
    Kenteken
    Telefoon-nummer

Evt. Nickname – als je niet met je eigen naam op het internet wilt 😉

Mochten jullie nog vragen hebben, dan horen wij ze graag!

Tot Porsche!

Peter_Targa_84

&

911_NL

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 121)
    • Veel plezier vandaag :music: :up:

Wim

Veel plezier allemaal met de rit en raampjes en kapkes open. :music:

Have fun guys!!!!
          Ik heb de zon opgestuurd want hier in Spanje is het aan het regenen! :engeltje: :coolness:

Ik kon me jammer genoeg niet vrijmaken, veel plezier mannen :up:
            Hou het veilig en proper hé :engeltje:
            De flitspalen staken niet naar het schijnt, de Politie trouwens ook (nog) niet :mrgreen:

Ollanders, ik ben rond 07:45 bij de Gulf pomp ter hoogte van Bladel aan de A67. Ff tanken en een bakkie. 08:00 ben ik weer pleite, ik zie het wel of er iemand aansluit. Ik heb er zin in!!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

ben er ook klaar voor, heb ze snel nog even gewassen voor morge :lekker:

XXX

Als we uw GT3 keu even mogen lenen voor de ceremonie 😮

PDS

[quote=”Peter_Targa_84″ post=180479]Dank u allen, en Olaf, samenwerken met jou is zeker geen straf :respect2:[/quote]

Ik denk dat de eerste forum trouw er zit aan te komen ! :wtf:

Ik ben klaar voor morgen :coolness:

XXX

Dank u allen, en Olaf, samenwerken met jou is zeker geen straf :respect2:

[quote=”pds trading” post=180344]Knap werk Peter :up: :up: :up: [/quote]

Niks aan toe te voegen :coolness:

Peter is een goeie vent om mee samen te werken :first:

De stand is 49 deelnemers :happydance:

Tot morgen :driver:

Ok goed…zolang d’r maar geen geile platen opstaan :happy: :happy:

[quote=”Kappi2907″ post=179838]Zijn er Ollanders die via Eindhoven over de A67 afzakken naar Antwerpen. Leuk om samen op te rijden.
                            Let me know?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk[/quote]

Yes!
                            Hier nog eenen Ollander die de A67 vanaf Eindhoven naar Antwerpen zal afzakken.
                            Samen op rijden is ok wat mij betreft (tenminste als je je niet schaamt met een Boxster samen op te rijden :mrgreen: ).

Peter & Olaf , :up:

Hetziet er veelbelovend uit voor aanstaande zondag !

En het weer gaat waarschijnlijk ook nog meevallen :happydance:
                                (is niet zo belangrijk in de tunnels , doch voor de cabriorijders, met het dakje af de tunnel in en :music:

PDS

Knap werk Peter :up: :up: :up:

Het organiseren en vooral deftig organiseren zit je echt wel in het bloed

Ik kijk er al naaruit !!!

:popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 121)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.