Targa Passaggio™ – Tunnel Challenge Antwerpen ’14

Home Forum Porsche Uitstappen Targa Passaggio™ – Tunnel Challenge Antwerpen ’14

• Maker
    Discussie
  • Beste piloten (en co-piloten),

Zoals eerder aangegeven – hierbij een (apart) topic ten aanzien van de eerste La Targa Passaggio Anversa (Porsche Tunnel Challenge Antwerp) op Zondag 28 September a.s

Inmiddels hebben wij al 26 inschrijvingen – en is er nog (maar) plaats voor 24 personen.

Inschrijven kan (nog), door een E-mailtje te sturen naar: Tunnelchallenge @ G-mail.com

Gebruik als onderwerp Antwerpen14 – en vermeld in iedergeval de volgende gegevens:

Naam rijder
    Naam bijrijder
    Type Porsche
    Kenteken
    Telefoon-nummer

Evt. Nickname – als je niet met je eigen naam op het internet wilt 😉

Mochten jullie nog vragen hebben, dan horen wij ze graag!

Tot Porsche!

Peter_Targa_84

&

911_NL

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 121)
    • ziet er nice uit

0
      XXX

[URL=http://s1227.photobucket.com/user/Peter_Targa_84/media/Roadbook_zpse3e6de66.jpg.html][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Roadbook_zpse3e6de66.jpg[/IMG][/URL]

Ze zijn er klaar voor :relaxman: :relaxman: :relaxman:

0

[quote=”Kappi2907″ post=179838]Zijn er Ollanders die via Eindhoven over de A67 afzakken naar Antwerpen. [/quote]

Vanaf Olland over de grens is dat dan de A21 (E34 is voor ons allen gelijk).

Wij komen over de E313 :driver:

0

Zijn er Ollanders die via Eindhoven over de A67 afzakken naar Antwerpen. Leuk om samen op te rijden.
            Let me know?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

0

[quote=”Peter_Targa_84″ post=179650]
              Philip, Olaf heeft de lijst hé maar die is volop bezig met de LTP van Rotterdam, die komt eerst…[/quote]

Inderdaad :driver:

Op dit moment de laatste betalingen bevestigd gekregen en dat maakt 24 Porsche’s en 46 deelnemers voor LTP Antwerpen :happydance:

[list]
              [*]Davidoof
              [*]Theunis
              [*]PDS Trading
              [*]Kenny vK[*]3AE’99[*]Maddict[*]Sigrid[*]997 4S 2006[*]Driver4S[*]Omloop[*]Peter_Targa_84[*]911_NL[*]Trip[*]Valkeneers[*]Iceman[*]Reynders[*]Ghost[*]Van Oort[*]Man[*]Van Velsen[*]Van Riessen[*]Cool Gadget[*]Langewerf[*]Walter[/list]

Aangezien ik niet van iedereen een nickname heb ontvangen staan er een aantal met achter- en/of voor- naam op deze lijst.

0
              PDS

[quote=”Peter_Targa_84″ post=179650]Allé zeg, en de mijn niet of wat :think: je zat er verdoorie naast in de Thijsmanstunnel :happydance:
                [/quote]

Ja dat ben ik nog niet vergeten ze ! Was echt fun ! :happydance:

0
                XXX

Allé zeg, en de mijn niet of wat :think: je zat er verdoorie naast in de Thijsmanstunnel :happydance:
                  Vandaag nog de bevestiging gekregen dat er af en toe een serieuze steekvlam uitkomt 😳

Philip, Olaf heeft de lijst hé maar die is volop bezig met de LTP van Rotterdam, die komt eerst…

0
                  PDS

Wat is nu de definitieve deelnemerslijst ?

Ben is benieuwd, mijne *porsche maakt echt waaaaaaanzinnig veel lawaai in een tunnel

:popcorn:

0

Volgende keer beter!

Ookal was deze ruim van te voren aangekondigd :coolness:

Nog ‘n inschrijver of 6 achter hun broek aan zitten voor wat betreft de rekening :popcorn:

EDIT: Min 1 :up:

Voor wie er nog mee zou willen .. we hebben nog plaats voor 1 Equipe/2 Personen 💡

0

Interesseert me en spijt me dat ik er niet bij kan zijn.
                        Hebben al andere plannen.

Groetjes,
                        Rufie.

0
                        XXX

Héla mannen, niet vergeten hé, vandaag is de laatste dag om in te schrijven ❗

Meedoooooeeeeen 😀

0

Betaling is gebeurd :up: , wij kijken er naar uit en brengen méé !!! goed weer natuurlijk . :happydance:

0
                            XXX

Top, de Walter is er ook bij :relaxman:

0

Als er nog een plaatsje vrij is mag je ons ook noch op het lijstje zetten , 2 pers . :up:

Mailte is onderweg . :happydance:

Mvg

Walter

0

Vandaag wordt de lijst met betalingen bijgewerkt.

Degene die dan nog niet betaald hebben krijgen een E-mail met het verzoek om (alsnog) te betalen :coolness:
                                  Geen bericht = goed bericht :sarcastisch … maar zal alle ingeschrevenen voor de gemoedsrust ook wel even een berichtje sturen ….

In de week voor het evenement wordt de start-locatie bekend gemaakt. De aanvangs-tijd is hier al eerder door Peter aangegeven.

Zoals het er nu uitziet zijn we met 25 wagens – en 40 Personen.

Er is dus nog plek voor 10 personen (max.).

Komende Maandag is de laatste dag dat er ingeschreven kan worden 💡

0
                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 121)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.