Targa Passaggio™ – Tunnel Challenge Antwerpen ’14

Home Forum Porsche Uitstappen Targa Passaggio™ – Tunnel Challenge Antwerpen ’14

• Maker
    Discussie
  • Beste piloten (en co-piloten),

Zoals eerder aangegeven – hierbij een (apart) topic ten aanzien van de eerste La Targa Passaggio Anversa (Porsche Tunnel Challenge Antwerp) op Zondag 28 September a.s

Inmiddels hebben wij al 26 inschrijvingen – en is er nog (maar) plaats voor 24 personen.

Inschrijven kan (nog), door een E-mailtje te sturen naar: Tunnelchallenge @ G-mail.com

Gebruik als onderwerp Antwerpen14 – en vermeld in iedergeval de volgende gegevens:

Naam rijder
    Naam bijrijder
    Type Porsche
    Kenteken
    Telefoon-nummer

Evt. Nickname – als je niet met je eigen naam op het internet wilt 😉

Mochten jullie nog vragen hebben, dan horen wij ze graag!

Tot Porsche!

Peter_Targa_84

&

911_NL

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 121)
    • ziet er nice uit

XXX

[URL=http://s1227.photobucket.com/user/Peter_Targa_84/media/Roadbook_zpse3e6de66.jpg.html][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Roadbook_zpse3e6de66.jpg[/IMG][/URL]

Ze zijn er klaar voor :relaxman: :relaxman: :relaxman:

[quote=”Kappi2907″ post=179838]Zijn er Ollanders die via Eindhoven over de A67 afzakken naar Antwerpen. [/quote]

Vanaf Olland over de grens is dat dan de A21 (E34 is voor ons allen gelijk).

Wij komen over de E313 :driver:

Zijn er Ollanders die via Eindhoven over de A67 afzakken naar Antwerpen. Leuk om samen op te rijden.
            Let me know?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

[quote=”Peter_Targa_84″ post=179650]
              Philip, Olaf heeft de lijst hé maar die is volop bezig met de LTP van Rotterdam, die komt eerst…[/quote]

Inderdaad :driver:

Op dit moment de laatste betalingen bevestigd gekregen en dat maakt 24 Porsche’s en 46 deelnemers voor LTP Antwerpen :happydance:

[list]
              [*]Davidoof
              [*]Theunis
              [*]PDS Trading
              [*]Kenny vK[*]3AE’99[*]Maddict[*]Sigrid[*]997 4S 2006[*]Driver4S[*]Omloop[*]Peter_Targa_84[*]911_NL[*]Trip[*]Valkeneers[*]Iceman[*]Reynders[*]Ghost[*]Van Oort[*]Man[*]Van Velsen[*]Van Riessen[*]Cool Gadget[*]Langewerf[*]Walter[/list]

Aangezien ik niet van iedereen een nickname heb ontvangen staan er een aantal met achter- en/of voor- naam op deze lijst.

PDS

[quote=”Peter_Targa_84″ post=179650]Allé zeg, en de mijn niet of wat :think: je zat er verdoorie naast in de Thijsmanstunnel :happydance:
                [/quote]

Ja dat ben ik nog niet vergeten ze ! Was echt fun ! :happydance:

XXX

Allé zeg, en de mijn niet of wat :think: je zat er verdoorie naast in de Thijsmanstunnel :happydance:
                  Vandaag nog de bevestiging gekregen dat er af en toe een serieuze steekvlam uitkomt 😳

Philip, Olaf heeft de lijst hé maar die is volop bezig met de LTP van Rotterdam, die komt eerst…

PDS

Wat is nu de definitieve deelnemerslijst ?

Ben is benieuwd, mijne *porsche maakt echt waaaaaaanzinnig veel lawaai in een tunnel

:popcorn:

Volgende keer beter!

Ookal was deze ruim van te voren aangekondigd :coolness:

Nog ‘n inschrijver of 6 achter hun broek aan zitten voor wat betreft de rekening :popcorn:

EDIT: Min 1 :up:

Voor wie er nog mee zou willen .. we hebben nog plaats voor 1 Equipe/2 Personen 💡

Interesseert me en spijt me dat ik er niet bij kan zijn.
                        Hebben al andere plannen.

Groetjes,
                        Rufie.

XXX

Héla mannen, niet vergeten hé, vandaag is de laatste dag om in te schrijven ❗

Meedoooooeeeeen 😀

Betaling is gebeurd :up: , wij kijken er naar uit en brengen méé !!! goed weer natuurlijk . :happydance:

XXX

Top, de Walter is er ook bij :relaxman:

Als er nog een plaatsje vrij is mag je ons ook noch op het lijstje zetten , 2 pers . :up:

Mailte is onderweg . :happydance:

Mvg

Walter

Vandaag wordt de lijst met betalingen bijgewerkt.

Degene die dan nog niet betaald hebben krijgen een E-mail met het verzoek om (alsnog) te betalen :coolness:
                                  Geen bericht = goed bericht :sarcastisch … maar zal alle ingeschrevenen voor de gemoedsrust ook wel even een berichtje sturen ….

In de week voor het evenement wordt de start-locatie bekend gemaakt. De aanvangs-tijd is hier al eerder door Peter aangegeven.

Zoals het er nu uitziet zijn we met 25 wagens – en 40 Personen.

Er is dus nog plek voor 10 personen (max.).

Komende Maandag is de laatste dag dat er ingeschreven kan worden 💡

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 121)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.