targadak

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen targadak

• Maker
    Discussie
  • stom vraagje, wil een 911 targa kopen maar ik weet niet of dat dak in de koffer past, anders kan mijn dochtertje achteraan niet zitten.
    dank u

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • dat kan zeer uiteenlopen en de prijs is meestal wat degek/liefhebber er voor geeft. ik zou zeggen afgaande op je uitleg, tussen de 8500 en de 12000 euro

[quote=”911-lover”:3a3hq1c0]Zoals Stef zegt plooit het dak in quasi 3 delen samen en past pefect voorin (en dan heb je nog voldoende ruimte over.
        Wel oppassen met dat kind achterin , want bij iets sneller rijden trekt het er wel enorm.
        Als ik sneller dan 90 reed heb ik bij mijn zoon Justin NOOITmijn dak eraf gehad)[/quote]heb je ook een idee hoeveel ik mag geven voor een targa van california van 1979 goeie kas 3.0 sc bruin met beige interieur de lak en het interieur zijn niet zo best meer maar lijkt voor de rest ok

Zoals Stef zegt plooit het dak in quasi 3 delen samen en past pefect voorin (en dan heb je nog voldoende ruimte over.
          Wel oppassen met dat kind achterin , want bij iets sneller rijden trekt het er wel enorm.
          Als ik sneller dan 90 reed heb ik bij mijn zoon Justin NOOITmijn dak eraf gehad)

[quote=”stefx911″:ffvdtiz0]Bij een 911 targa past het originele dak in de koffer.

Dat vouwt namelijk samen.[/quote]
            bedankt voor de info

[quote=”stefx911″:2ocipsfv]Als je een Targa hebt en een orgineel targa dak dan past dat in de koffer.

Begrijp de vraag eigenlijk niet goed…

Rij je nu met een Targa zonder dak ?[/quote]

heb een optie op een 911 targa heb em nog nie gekocht, maar was het mij aan’t afvragen hoe dat da zat

Bij een 911 targa past het originele dak in de koffer.

Dat vouwt namelijk samen.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.