Targadak van Urwerk 1:1

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Targadak van Urwerk 1:1

• Maker
    Discussie
  • Vandaag, na maanden wachten eindelijk een bericht. Het dak is goedgekeurd en haalt het, o zo strenge Duitse ABE certificaat.

Is het niet prachtig :first: :first:

GTS_TOP_003.JPG

GTS_TOP_004.JPG

GTS_TOP_007.JPG

GTS_TOP_006.JPG

GTS_TOP_009.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • amai wat een prijs.
      dan zou ik toch zelf een hele dikke plexiplaat gaan halen warmte blazer erop en plooien die handel.

:applaus: :applaus: :applaus: Zeer mooi, mag wel voor die prijs natuurlijk 😯 😯 😯

Heel mooi :applaus: maar zelf zou ik er een verduisterende folie tegenplakken .
          Zal de Uv-stralen iets tegen houden en zal nog beter uitkomen .

XXX

Meer dan 5000,-€, daarvoor kan je zelf aan de slag, Makralon kan je vrij verkrijgen en een oud Targadakje om mee aan de slag te gaan…
            Zal eerst maar zien dat de overige kleine herstellingen gedaan geraken… 🙁

Erg mooi .
              Had het al gezien in Essen .
              zoiets is jaren geleden ook eens geleverd voor de 024/944/968 maar erg zeldzaam .

[quote=”bladerunner” post=109906][quote=”bully” post=109892]Heeft een hele tijd een gele SC te koop gestaan bij van Kessel met zo’n dak.[/quote]

Zou me sterk verbazen, is net op de markt.[/quote]Van dat merk misschien maar glazen targa-daken zijn er al langer.

zeer mooi, maar die prijs 🙁

[quote=”bully” post=109892]Heeft een hele tijd een gele SC te koop gestaan bij van Kessel met zo’n dak.[/quote]

Zou me sterk verbazen, is net op de markt.

[quote=”Mikey” post=109887]Vind het mooi, maar in zwart glas was het nog mooier geweest.

Wat is de prijs?[/quote]

vanaf 5.500 euro ex btw 😥 😥

:respect2: :respect2: :respect2: :respect2:
                        nice very nice

Heeft een hele tijd een gele SC te koop gestaan bij van Kessel met zo’n dak.

Vind het mooi, maar in zwart glas was het nog mooier geweest.

Wat is de prijs?

:first:
                              We hebben een winnaar! :respect2:

XXX

:relaxman: Verkocht :relaxman: lust ik ook wel 😀

😯
                                  NICE !!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.