Tarox schijven op een 968 CS M030?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 968 Tarox schijven op een 968 CS M030?

• Maker
    Discussie
  • Mijn remschijven vooraan vertonen vooraan overal scheurtjes.

remschijf.jpg

Gezien deze CS ophanging en remmen van het M030 pakket heeft, zou ik deze normaal gezien opnieuw vervangen door geperforeerde schijven (eventueel Zimmermann?).

Echter ik op de Porformance site worden de Tarox schijven (gegroefd en geput ipv doorboord) als superieur aangeprezen.

http://www.porformance.nl/product.php?id=320&model=11

Heeft iemand ervaring met deze schijven? Alle input welkom

PS: ik rij niet op circuit met de wagen, maar wel sportief ook bij langere toerritten

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Zie dit nu pas. Ik heb Tarox F2000 met race blokken gehad op mijn Golf V GTI. Altijd zonder problemen en zonder attesten door de keuring gegaan. Beste schijven die ik ooit gehad heb.

Heb nu een set 2-delige schijven besteld voor op mijn 996 GT3.

Bij mijn weten mogen gegroefde en geputte schijven zonder papieren,
        pas als ze geperforeerd zijn moet je papieren hebben… :think:

En weeral altijd discussie over die k*tkeuring! :bounce:

Thx 4 the input

Ik heb ondertussen wel zimmerman’s besteld
          Net omdat gegroefde mogelijks problemen geven op de keuring. :think:

Ik heb de Tarox schijven van porformance gehad op mijn 968 CS. Zeker ok !
            Wel een attest vragen van de fabrikant voor de keuring en specifiek voor 968, anders wordt hij afgekeurd. Kunnen ze via Porformance leveren, heeft bij mij even geduurd, maar uiteindelijk in orde gekomen.

Beste,

Ik heb een klant bollen met Tarox schijven en die is er toch heel tevreden over en gaat er ook op regelmatige basis op circuit mee. De zimmermann schijven gebruiken wij hier op regelmatige basis en die zijn ook heel goed maar helemaal niet te vergelijken met Tarox.

Mvg

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.