Te gek filmpje van een Porsche 911 Carrera (drift)

Home Forum Porsche Talk Te gek filmpje van een Porsche 911 Carrera (drift)

• Maker
    Discussie

• Rob

Part 1:

Part 2:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Dit is ook duidelijk geen drift , maar gewoon even vet burn-outen .
        Aan het soort filmpje te zien denk ik dat als je hiermee ergens binnekomt je wel een petje moet zijn (correct me if i’m wrong)

Blijkbaar groeien de banden nu aan de bomen… :puke:
          “Kijk ma, ik heb mijn banden verkl**t.”

Wedden dat de bestuurder Johny noemt en zijn lief Marina. 😉

XXX

Besluit, dit was dus gek doen voor watjes. Driften kan je dit niet noemen hé. Banden verneuken, euhm, de chocotoff uithangen,… :applaus:

Zo’n drift kan iedereen. Gewoon wat gebrek aan respect voor je wagen en gas geven. 🙄

PB

lol!

zelf heb ik genoeg van die :first: staan, de gekregen tikken hebben uiteindelijk wel een “beetje” effect gehad.
                (Hoewel het ook iets anders kan geweest zijn)

EDIT: Wat de drift betreft, lijkt mij toch een redelijk ongecontroleerde bedoening.

Wim

Heb jij hem ginds al op de vingers getikt dan, dan was waarschijnlijk de tik niet hard genoeg. 😉

Sommige krijgen voor volharden de :first: prijs.

[quote=”Funny” post=100631]Rij je momenteel al met een Porsche ?[/quote]

Is 19 jaar en heeft net z’n rijbewijs … en moest elders (en eerder) ookal op z’n vingers getikt worden – dat je niet zomaar op ‘n feestje binnen kunt vallen – zonder jezelf even voor te stellen 😉

Dag Rob,bedankt voor het posten van de filmpjes .
                      Blijkbaar heb je ook de weg gevonden naar dit forum .
                      Het zou leuk zijn als je jezelf even voorstelt in een nieuwe topic voorstellen.Rij je momenteel al met een Porsche ?

Funny

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.