Te Koop 4 Turbovelgen afkomstig van 997

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te Koop 4 Turbovelgen afkomstig van 997

• Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door PM.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Hierbij verkoop ik 4 turbovelgen van mijn 997 met daarop nog zeer goede winterbanden 
      De velgen heb ik zwart laten lakken .  
      Perfecte staat en super looks. 
      Prijs 1000€

Zijn deze voor de 997.2 carrera 2 of 4?

Het is voor potentiele kopers idd gemakkelijk wanneer je de maten van banden en velgen (diameter, breedte en ET) er bij zet.

PM

@mark986: Ik heb nog originele velgen voor de 997.2 Carrera 2. 

@PM thx maar heb een 997.2 4s dus moet de breedset zijn, ET waardes van de carrera 2 en 4 zijn verschillend
              Velgmaten: vooraan ET57 8Jx19 achteraan ET51 11Jx19 is voor de breedset. De carrera 2 heeft achteraan ET 67 als ik me niet vergis

https://teile.com/de/porsche-ersatzteile-onlineshop/Modell-911-997/15#catalog-2

Op deze website vind je de juiste bandenmaat  en ET waardes terug voor zowel een carrera 2 ,carrera 4 enz………………. 
                En tevens heb je een idee betreft de gangbare prijzen voor nieuw en 2hands velgen en dergelijke. 

Voor de 997 heb je dus achteraan ET  67 voor de “smalle poep “” en ET=50 voor de”brede poep”  bij een velgbreedte van 11,5″

Kwestie  van normaal  verstaanbaar taalgebruik in de betere ” volksmond”  i.p.v.  van dure woorden als misogyne of misogynie  te gebruiken zoals sommigen hier    ( en schrijf het dan tenminste  zonder typefout  aub ).

PM

@ mark986, ik zie 8×18 ET 57 op de sticker staan met code 99736213701 op een velg, de andere velgen zal ik morgen eens van onder het stof halen.  Groeten

PM

@Mark986, vooraan 8×18 ET57 en achteraan 10,5x 18 ET60. Ik hoor het graag. Groeten, PM

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.