Te koop 911 SC BJ 1981

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop 911 SC BJ 1981

• Maker
    Discussie
  •  
    Hierbij bied ik mijn 911 SC aan .Top wagen !!!! Gaat weg wegens de klootziekte waar ik al 3.5 jaar tegen vecht .
    [list=1]
    [*]Motor volledig gereviseerd , nieuwe zuigers en cilinders , nieuwe kulassen en kleppen ( zodus volledig revisie )
    [*]Titanium kleppeschotels alsook titanium drijfstangen  cranam klepveren 
    [*]Oliepomp 993 
    [*]Nieuwe schijven remmen rollementen voor en achter 
    [*]Alle bussen vervangen door siliconenbussen . 
    [*]Nieuwe Bilstein pompen voor en achter.
    [*]Mastercilinder 
    [*]Nieuwe olie leidingen Oliekoeler 
    [*]Nieuw Pascha interieur .
    [*]Nieuwe Dansk uitlaat 90 mm
    [*]nieuwe geluidsisolatie op vloer .
    [*]Versnellingsbak 2 versnelling cincromesse vervangen .
    [*]Totaal geen Roest .is met camera gekeurd in de kokers bij GEERT Beets .
    [*]Wordt geleverd met uitgebreid foto verslag van de restauratie .
    [*]Inclusief recent taxatierapport GEERT BEETS expert  Porsche wagens
    [*]Nieuwe kniegewrichten uitgelijnd en gewogen .
    [*]Nieuwe banden .
    [*]Alles heeft nu 8700 KM gelopen .
    [*]Verlaagde en regelbare ophanging .
    [*]Recent nog keuring gehad 2 jaar .
    [/list]
    De totale score van deze wagen is 1 & 2 perfect tot uitmuntend

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Hier mag wat mij betreft een slotje op , hij mag samen oud worden met den Bompa in de mancave .
      Had hem op auto sco gezet en had 15208 vieuws op 10 dagen 200 mails en 80 telefoons , uiteindelijk 14 afspraken gemaakt 10 zijn er komen opdagen 2 hadden hun vrouw bij en dat komt nooit goed …

Zal mijn elfje ook nog eens bovenaan zetten , einde van de maand gaat hij het World Wide Web op .
        Voor onze forummers blijft de prijs onveranderd .
        En nog een shiny fotootje erbij voor de liefhebbers !

Ook voor jou het allerbeste voor 2022 !!

Bedankt voor de tip Mart , mijn telefoon staat roodgloeiend ook vanuit Nederlandse hoek is er veel interesse .
            Bij deze wens ik ook iedereen een fijn eindejaar en een goede gezondheid in 2022 .  

Misschien, wellicht, mogelijk, een tipje. Zo waren we onlangs bij Porsche Centrum Gelderland, die hebben een speciale verkoopafdeling voor klassieke Porsche. Is sowieso heel leuk om daar te kijken, je wordt er gastvrij ontvangen, zeker op afspraak. Daar staan dus ook allemaal helemaal af en top exemplaren zoals die van jou, hij past er zo tussen (met een meerprijs). Ze hebben veel in 911 klassiekers geinterresseerde klanten. Dus misschien willen ze hem wel van je overnemen voor de vraagprijs!

Prachtige wagen, succes ermee.

Wat sneu voor je Bompa, sterkte alvast met de aanpak van je gezondheid !   Ik ben al voorzien, anders twijfelde ik geen moment ……..
                  Zo een exemplaar ben ik in geen jaren meer tegengekomen.  Succes met de verkoop, maar zoals Luc reeds schreef, post eens iets op PF NL.

Bedankt voor de tips en feedback , 
                    Momenteel staat hij op PFB en Facebook te koop , vanaf einde Januari gaat hij op het WWW net .
                    Hierbij nog een strakke Foto .

Wat een prachtige SC, zo rijden er niet veel meer rond. Klote dat je hem weg moet doen.

Tip: zet hem ook op het Nederlands forum, dat forum beweegt veel meer dan het Belgische forum. Ook daar zitten liefhebbers die een perfect exemplaar kunnen appreciëren.  

Indien ik er nog de plaats voor had zou ik niet twijfelen.
                        Respect voor de moeilijke beslissing Bompa!
                        Ik hoop, en ik weet dat is een schrale troost, dat deze bij een echte liefhebber onder zeil geraakt.

Besef ten volle wat je nu doormaakt, heb in het verleden ook mijn elfje moeten verkopen wegens medische redenen. Maar de herinneringen/leuke momenten ermee neemt niemand je af, sterkte

Klerezooi 

XXX

Een moeilijke beslissing maar ik begrijp ze volledig.
                              Succes met de verkoop makker 

Klote zooi Bompa, ik voel met je mee, super zonde dat je er afscheid van gaat nemen, het is een Toppertje, das bijna voor niks voor deze prachtige bolide!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.