Te koop! 964 Carrera 2, Coupe, handbak, ca. 66000km

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop! 964 Carrera 2, Coupe, handbak, ca. 66000km

• Maker
    Discussie
  • Een vraagteken omdat het niet 100% is maar een kameraad denkt er sterk over zijn 964 te verkopen. Geen advertentie dus maar een soort van interesse- en prijspeiling.

* 1990
    * Carrera 2
    * Coupe
    * handbak
    * Buitenkleur midnight blue
    * Interieur: grijs leder
    * Km stand: ongeveer 66.000
    * Volledig standard (incl. Design 90 velgen en ‘vierkante’ spiegels)
    * Tweede eigenaar
    * Geschiedenis zeer traceerbaar want de eerste eigenaar was een familievriend van de tweede.

Er is nog geen vraagprijs want nog niet 100% zeker of ie weg mag/kan. Een snelle check op Mobile en Autoscout voor manuele 964’s onder de 100K km toont een zeer grote prijsrange van 50.000 tot 100.000 Euro :wtf: en de meesten zijn Carrera 4’s…

Iemand geinteresseerd? Ideen over prijs?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
    • Dag RS evo,
      Het is niet voor mezelf maar ik vroeg me toch af of er met volledig standaard bedoeld wordt dat de wagen geheel origineel staat of dat de wagen in standaard uitvoering is (dus zonder enige opties). als er extra opties aanwezig zijn leukt dat de aanbieding nog op voor de geïnteresseerden.

OK Harley! Ik ga erachter… Bedankt om de titel alvast aan te passen.

OK Harley! Ik ga erachter… Bedankt om de titel alvast aan te passen.

De forumregels vragen een prijs dus graag een prijs melden!
            Thx

De forumregels vragen een prijs dus graag een prijs melden!
              Thx

Wat de prijs betreft, is het nog niet zo duidelijk, daarom: serieuze voorstellen welkom!

Praktische punten:
                * de wagen staat in Vlaams Brabant, in de weide omgeving van Leuven
                * als je een serieuze interesse hebt, mag je mij het met een privé bericht laten weten, ik zal alles doorgeven aan de eigenaar

Wat de prijs betreft, is het nog niet zo duidelijk, daarom: serieuze voorstellen welkom!

Praktische punten:
                  * de wagen staat in Vlaams Brabant, in de weide omgeving van Leuven
                  * als je een serieuze interesse hebt, mag je mij het met een privé bericht laten weten, ik zal alles doorgeven aan de eigenaar

Deel 3: interieur en motor

Attachments:
                    • IMG_3599.JPG
                    • IMG_3600.JPG
                    • IMG_3602.JPG
                    • IMG_3601.JPG
                    • IMG_3603.JPG

Deel 3: interieur en motor

Attachments:
                      • IMG_3599.JPG
                      • IMG_3600.JPG
                      • IMG_3602.JPG
                      • IMG_3601.JPG
                      • IMG_3603.JPG

Deel 2: Details exterieur…

Attachments:
                        • IMG_3572.JPG
                        • IMG_3574.JPG
                        • IMG_3609.JPG
                        • IMG_3593.JPG

Deel 2: Details exterieur…

Attachments:
                          • IMG_3572.JPG
                          • IMG_3574.JPG
                          • IMG_3609.JPG
                          • IMG_3593.JPG

Het vraagteken mag weg. De kogel is door de kerk. Hij mag weg. Om eerlijk te zijn, ik zou het er moeilijk mee hebben omdat het zo’n pure, on’verkwanseld’ voorbeeld van de ‘oer-964’ is. Ik hoop dat deze origineel blijft en naar een liefhebber gaat. De huidige eigenaar is daarmee akkoord en daardoor krijgt het Porscheforum de première! Breng me niet in schande 😉 ik heb verteld dat het vol zit met liefhebbers hier die niet liever doen dan het vertroetelen van hun ‘pride and joy’.

Genoeg inleiding, de foto’s…

Deel 1: overzicht van het exterieur

Attachments:
                            • IMG_3580.JPG
                            • IMG_3585.JPG
                            • IMG_3586.JPG
                            • IMG_3587.JPG

Het vraagteken mag weg. De kogel is door de kerk. Hij mag weg. Om eerlijk te zijn, ik zou het er moeilijk mee hebben omdat het zo’n pure, on’verkwanseld’ voorbeeld van de ‘oer-964’ is. Ik hoop dat deze origineel blijft en naar een liefhebber gaat. De huidige eigenaar is daarmee akkoord en daardoor krijgt het Porscheforum de première! Breng me niet in schande 😉 ik heb verteld dat het vol zit met liefhebbers hier die niet liever doen dan het vertroetelen van hun ‘pride and joy’.

Attachments:
                              • IMG_3580.JPG
                              • IMG_3585.JPG
                              • IMG_3586.JPG
                              • IMG_3587.JPG

Attachments:
                                • IMG_3580.JPG
                                • IMG_3585.JPG
                                • IMG_3586.JPG
                                • IMG_3587.JPG

heb een 964 cab kunnen kopen een 5jaar terug voor een 24k maar na een zeer informatief gesprek met een gerenomeerd restaurateur kwam ik snel op een bedrag in te calculeren van +-8k en mss nog wat voor een opmaak zoals het zou moeten. Motor zou een 130tkm hebben gedaan maaaaarrrrr altijd wat in te calculeren dus totaal budget +15 voor alles om een stukje gemoedsrust in te bouwen.

Dat vond ik toen teveel en nu nog….had ik erop kunnen verdienen, wellicht wel of niet. I dont care eigenlijk maar mijn punt is dat velen dit wel gedaan hebben en ook incalculeren. De mindere vragen reeds een tijd hetzelfde en die ballon is nog niet ontploft maar terug ter aarde aan het dalen. De goei zullen nog altijd knallen maar de mindere zullen terug betaalbaarder worden. Uiteindelijk zal het totaalplaatje op hetzelfde komen maar das het aloude liedje dat iedereen kent.

Een premium zal en kan altijd gevraagd worden voor unieke gevallen zoals deze met amper ingereden 66tkm….. Uniek dus Unieke prijs afhankelijk wat de unieke koper ervoor over heeft.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.