TE KOOP 991 4s PDK 5/2013

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop TE KOOP 991 4s PDK 5/2013

• Maker
    Discussie

• Pedro Wouters
    Deelnemer

PM voor alle andere inlichtingen en afspraken,

Met spijt in het hart maar met zicht op nieuw staat mijn 991 4s vanaf heden te koop:
      -Porsche 991 4s PDK
      -eerste inschrijving 5/2013 Duitsland en ingevoerd door PC Gelderland voor mij naar Belgie 12/2014
      -25800km
      -Vraagprijs 105000,00€, kleine marge mogelijk en zeker voor Forum ‘liefhebbers’
      Particulier perfect onderhouden aanbieding voor de echte 911 liefhebber:
      -Prachtige combinatie Basaltzwart metallic/Volleder zwart
      -20” Carrera classic wielen
      -Bi-Xenon incl Porsche Dynamic Light System (PDLS)
      -Electrische inklapbare spiegels
      -Glanzende sierlijsten
      -PCM met navigatiemodule
      -Originele Porsche 5mm spoorverbreders
      -Sportchrono Pakket Plus
      -Sportuitlaat (Het Knopje)
      -Stuurbekrachtiging plus
      -Telefoonmodule incl. Bluetooth
      -Vol electrische sportstoelen
      -Verwarmde voorstoelen
      -Bose sound system
      -Panoramisch open dak + verduistering
      -ParkAssist voor en achter
      -PDK (Porsche Doppelkupplung)
      -Rokerspakket
      -SportDesign stuurwiel + PDK hendel
      -Stuurkolom leder
      -Volleder zwart interieur
      -Vloermatten
      -Gekleurde wielnaafdoppen
      -‘911’ aanduiding achterkant
      -VTS voorzieningen
      -Spoilerlip vooraan
      -Geblindeerde achterruit
      -Zwarte koplampen
      -Alle documenten + onderhoudsboekje aanwezig
      -Rookvrije wagen
      -100% ongeval vrij
      -Verkoop wegens aankoop nieuwe 911
      -GEEN export

Pedro

Attachments:
      • ZijRV.JPG
      • ZijLA.JPG
      • ZijRA.JPG
      • InstapL.JPG
      • InstapR.JPG
      • Achterkant.JPG
      • ZijL.JPG
      • ZijR.JPG
    14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • Proficiat met de verkoop !
        en op vraag van topicstarter een slotje

Mag slotje op.

Verkocht aan een Nederlandse klant via Autoscoop, op vraag klant zal verkoopprijs niet gecommuniceerd worden. Maar ik ben tevreden en klant ook.
          Grtz Pedro

Ik heb hem al gezien en hij ziet er :up: :up: uit

Update, hij staat ondertussen in showroom PCM.
              Belangrijk moest een van jullie forummers interesse hebben in aankoop neem eerst met mij via PM contact op AUB.
              Hoogste nieuw effectieve bod bij mij 93000€, vind ik nog wat te laag om toe te kennen dus nog beschikbaar.

Grtz, Pedro

Spijtig dat dit geen Boxster of Cayman is, buurman.
                Het is eigenlijk wat ik zoek: recent, weinig kilometers, rijkelijk uitgerust… Maar dan Boxster of Cayman, ben er eigenlijk nog niet uit. Rij nu met Boxster 986 van 2001.
                Maar dit is ‘wat’ boven mijn budget.
                Succes met de verkoop!
                Groetjes,
                Eddy

Staat terug te koop na optie die is afgesprongen wegens aankoop GTS, kan het hem niet kwalijk nemen als budget dit toelaat omdat dit toch nog trapje hoger is.
                  Ik heb nog tijd dus de nieuwe dwaze biedingen laat ik terug passeren tot de juiste kandidaat zich aanbied.

Pedro

Dacht gelezen te hebben, dat er iets nieuw kwam dat eindigde op RS :respect2:

Ferm machien. Komt er een 991.2 in de plaats ?

X

Kleine update, nog niet verkocht, de zeveraars zijn precies gestopt met belachelijke voorstellen, hoogste effectieve bod 90000.00€, de eerste die 100000.00€ wil neerleggen mag hem komen halen. Binnen enkele weken gaat die naar PCM dus jullie liefhebbers die liever onderhandelen met eigenaar altijd welkom.

Kleine update, nog niet verkocht, de zeveraars zijn precies gestopt met belachelijke voorstellen, hoogste effectieve bod 90000.00€, de eerste die 100000.00€ wil neerleggen mag hem komen halen. Binnen enkele weken gaat die naar PCM dus jullie liefhebbers die liever onderhandelen met eigenaar altijd welkom.

Geen probleem. Hij vond je wagen ook wel top maar moest BTW wagen zijn. Diegene die een 991 4S zocht is juist hier terug weg gereden. Met zijn pas gekochte 991 4S. Quasi ook fonkelnieuw (9000 km op de teller), donkerblauw metaalkleur met beige leder (en de 20″ sporttechno velgen op). Ook iemand van de regio dus waarschijnlijk veel aan “de Koer” te spotten. Prijzen staan onder druk (als ik zie wat hij heeft betaalt, weggevertje).

@JV:privé

Mooie wagen. BTW wagen of privé? Ik ken wel iemand die een 991 4S zoekt en de opties zijn in ieder geval al de juiste. Maar moet wel BTW wagen zijn (komt op een vennootschap).

Bloedmooie P maar helaas niet voor mijn portemonee.

Succes met verkoop en proficiat met de toekomstige RS!

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.