TE KOOP 996 4S OF MISSCHIEN WEL …

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop TE KOOP 996 4S OF MISSCHIEN WEL …

• Maker
    Discussie
  • Hey allemaal,

De kogel is door de kerk, heb na lang twijfelen dan toch beslist om op zoek te gaan naar een luchtgekoeld oudje. Het vorige laat nog steeds zijn sporen na en ga er gewoon aan toegeven.

Dus vandaar komt mijn 996 te koop.

Even wat cijfer materiaal meegeven:

Porsche 996 4S Basalt Black met full lederen interieur met houtinleg en Porsche logo’s in de sportzetels
    Heeft nu bijna 80.000 Km op de teller en is van origine Italiaans met onderhoudshistoriek en sinds 2013 bij mij in bezit.
    Heeft zo een keer of 5 de garage bij Van Beurden gezien en is tip top in orde, moet enkel nog naar de keuring (Laat ik doen via de garage wegens de 19″ Porsche Classic velgen.

Heeft dit jaar nog na vergoting van zijn longen en strottepijp ( lees sportuitlaat en open luchtfilter) een mooi zomerkleedje gewrapt gekregen in de originele kleuren van de 997 RSR ( Geel wit en grijs), wat je indien je wenst makkelijk kan laten verwijderen (kost wel 250 Euro).

Vraagprijs in de mooie staat zoals hij nu is : 34.000 en enkel te koop via het forum !!!

Ah ja ..de misschien wel

Wel zoals gezegd ben ik zoek naar een luchtgekoelde, liefst model voor de 964. Heb je een toffe mooie targa staan, met een zwart interieur en donkere kleur, perfect in orde ( het geboorteland speelt voor mij minder een rol, ik wil er mee rijden) dan ben ik misschien geinteresseerd in een ruil, heb je dus nog een oude makker op stal staan ( 911 uiteraard ) dan kunnen we het misschien wel met elkaar vinden.
    Geen handelaars maar een ruil tussen liefhebbers.

Voila benieuwd naar de reacties -> foto’s staan op mijn profiel hier op de site!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Yep de wrap blijft erop, als iemand er hem nadien afwil, is hij/zij vrij dit te doen …. vind hem mooi zo en blijf er voorlopig nog mee rijden dus waarom zou ik hem eraf halen.
      En zoals gezegd door een mede forummer je krijgt er eigenlijk 2 🙂

grtz

Frank

Moest ik het geld hebben zou ik hem wel willen inclusief de wrap, nog wat PFB stickers en de ideale forumcar… heb nog altijd spijt dat ik destijds Mushroom de zijne niet gekocht heb… maar ach, nog even verder dromen, en vooral sparen… misschien lukt het me dan ooit 😉

Ik zou de wrap houden – in RL echt wel de moeite :respekt: – eenheidsworst is er al genoeg

Toch wanneer je hem via het forum verkoopt waar de koper weet dat er een mooie originele onder zit

Over een paar jaar kan de wrap er toch af en dan heeft de koper terug een nieuwe (2 wagens voor de prijs van 1) :drink:

Succes met de verkoop, ik zou hem ook 100% origineel zetten

Unieke exemplaren zoals deze met die km en perfecte staat zijn schaars, ik spreek uit ervaring want heb net zelf een 996 4S aangeschaft en is niet simpel te vinden, mijn wagen heeft geen 70000km, puur Belgisch en volledig Porsche origineel onderhouden, ik heb er toch bijna 2 jaar over gedaan zoiets te vinden 😀

Ive

Ik zou mijn boxster S er direct voor willen ruilen. Vrees helaas dat dat niet is wat je zoekt en toch ook nog andere prijsklasse is.
              Veel succes met de verkoop. De volgende eigenaar zal er zeker veel plezier aan beleven. 😆

[quote=”fdwinter” post=212267] .. maar indien geen reactie na een maand of drie zal ik er wel eens over nadenken 🙂 [/quote]

.. om ‘m wellicht toch maar te houden :coolness:

Tja moest een zijn voor de 964 dus 🙂 no deal ..lol, de wrap weet ik is niet iedereen zijn keuze, maar de lak eronder is wel super beschermd, maar indien geen reactie na een maand of drie zal ik er wel eens over nadenken :-).
                  Thx for the support and the tips !

[quote=”911_NL” post=212210] … 3 stuks 996 4S te weinig om tegen mijn pre-964 luchtkoeler te ruilen :coolness: [/quote]

Wel tof dat je hem hier eerst te koop zet. De mensen hier op het forum weten dat hij ‘met of zonder wrap’ in vertrouwen kan gekocht worden. Indien je hier geen kandidaat vindt kan je nog altijd de folie verwijderen want blijft toch echt wel een knappe auto in een donkere kleur.

Mijn ervaring : 100% origineel zetten en ook 1000 maal meer kans om snel te verkopen! verder succes met de verkoop 😉

[quote=”fdwinter” post=212084]Geen handelaars maar een ruil tussen liefhebbers.[/quote]

… heb je helaas 3 stuks 996 4S te weinig om tegen mijn pre-964 luchtkoeler te ruilen :coolness:

Maar OK, dat is dan ook geen Targa :sarcastisch

Succes met de verkoop/ruil/speurtocht, Frank ❗

XXX

En dan de voorzijde nog eens 😮

20130818_161713_zpsc7f6026b.jpg

XXX

Deze weet ik nog, hier zie je goed waarom je een 4S moet hebben… 😎

9550959064_057ad16995_h.jpg

Je velgen zijn echt de max!
                                Succes met je verkoop. Zou normaal vlot moeten gaan.

Mooie 4S onder die stickers, ik denk dat je zonder de wrap veel meer succes gaat hebben, althans mijn mening. :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.