TE KOOP 996 4S OF MISSCHIEN WEL …

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop TE KOOP 996 4S OF MISSCHIEN WEL …

• Maker
    Discussie
  • Hey allemaal,

De kogel is door de kerk, heb na lang twijfelen dan toch beslist om op zoek te gaan naar een luchtgekoeld oudje. Het vorige laat nog steeds zijn sporen na en ga er gewoon aan toegeven.

Dus vandaar komt mijn 996 te koop.

Even wat cijfer materiaal meegeven:

Porsche 996 4S Basalt Black met full lederen interieur met houtinleg en Porsche logo’s in de sportzetels
    Heeft nu bijna 80.000 Km op de teller en is van origine Italiaans met onderhoudshistoriek en sinds 2013 bij mij in bezit.
    Heeft zo een keer of 5 de garage bij Van Beurden gezien en is tip top in orde, moet enkel nog naar de keuring (Laat ik doen via de garage wegens de 19″ Porsche Classic velgen.

Heeft dit jaar nog na vergoting van zijn longen en strottepijp ( lees sportuitlaat en open luchtfilter) een mooi zomerkleedje gewrapt gekregen in de originele kleuren van de 997 RSR ( Geel wit en grijs), wat je indien je wenst makkelijk kan laten verwijderen (kost wel 250 Euro).

Vraagprijs in de mooie staat zoals hij nu is : 34.000 en enkel te koop via het forum !!!

Ah ja ..de misschien wel

Wel zoals gezegd ben ik zoek naar een luchtgekoelde, liefst model voor de 964. Heb je een toffe mooie targa staan, met een zwart interieur en donkere kleur, perfect in orde ( het geboorteland speelt voor mij minder een rol, ik wil er mee rijden) dan ben ik misschien geinteresseerd in een ruil, heb je dus nog een oude makker op stal staan ( 911 uiteraard ) dan kunnen we het misschien wel met elkaar vinden.
    Geen handelaars maar een ruil tussen liefhebbers.

Voila benieuwd naar de reacties -> foto’s staan op mijn profiel hier op de site!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
    • Gewoon bijhouden is idd het beste dan! slotje gaat erop!

Heb de wagen van Autoscout afgehaald, maw staat niet meer te koop. Je mag dit topic dus sluiten. Hij gaat gewoon terug de garage in, kijk ondertussen wel uit naar een nieuw projectje maar deze blijft gewoon staan (heb trouwens alleen maar belachelijke biedingen gehad) 🙂

ken

nu pas gezien
          zit er een prachtige wagen uit zo’n 996 4S
          die wrap heeft wel iets, zo zie je er geen 2 rijden!!!

succes met de verkoop en ik ben benieuwd wat de nieuwe zal zijn, je houdt ons nog in spanning Frank of kan je al iets lossen?
          of geen mss een hint 😀

PDS

En Frank hoe staat de verkoop ?

We hebben u al een tijdje niet meer gezien 🙁

Gisteren de auto nog aan de vrouw des huizes laten zien en die vond het mooi. Ze vond het zelfs praktisch met de kleine stoeltjes, eentje voor elke hondje (mini hondjes).
              Hoop ook dat ie naar een liefhebber gaat ipv iemand die er mee gaat raggen en dan verkopen als ie afgeragd is…

Mijn centen zijn op 😥

PS: ik hoop wel dat de wagen naar een liefheber gaat ipv een handelaar, vandaar de UP

F

Waarom up? Je zei toch dat er nog 1 bij kon gisteren? :mrgreen:

Up :engeltje:

Awel, ikke al hééééél lang terug aan het uitkijken en bijna stond er al wel héél fijn speelgoed maaaaarrrrrr…… investeren in een huis + nieuwe zaak in Spanje + nog wat investeren in klokkies…..
                      Als ik het laatste niet zou gedaan hebben zat ik nu waarschijnlijk met Frank rond de tafel.
                      Ook had ik een grotere daily nodig dus is er een Range Vogue gekomen om klanten te kunnen meenemen.

Ik heb Frank zijn 4s voor de wrap meerdere keren mogen aanzien en is gewoon een super knap exemplaar met alle opties die je op een 4s moet hebben.

@Frank
                      , misschien nog wat fotos van voor de wrap en ook fotos van je interieur op je advertenties zetten. Je hebt de goodies, show them :coolness:

Awel Mark, wanneer ga jij terug een Porsche aanschaffen? :coolness:

grrrrrr, pijnlijk dit te moeten missen…… :bounce: :bounce:
                          tja, alles tegelijk kan natuurlijk ni :bounce:

Wil je niet wisselen met de mijne ? 🙂

Knappe wagen!
                              Dit weekend nog gesproken met andere P-fanaten ,een 996 4s en 996 Turbo zijn en worden verzamelobjecten .

Je mag altijd een bod doen he 😉

Amaai, je kan hem beter bij de koopjes plaatsen :up:

PS: subiet kom ik nog in de verleiding :bounce: :think: :what:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.