- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 augustus 2015 om 23:08
Hey allemaal,
De kogel is door de kerk, heb na lang twijfelen dan toch beslist om op zoek te gaan naar een luchtgekoeld oudje. Het vorige laat nog steeds zijn sporen na en ga er gewoon aan toegeven.
Dus vandaar komt mijn 996 te koop.
Even wat cijfer materiaal meegeven:
Porsche 996 4S Basalt Black met full lederen interieur met houtinleg en Porsche logo’s in de sportzetels
Heeft nu bijna 80.000 Km op de teller en is van origine Italiaans met onderhoudshistoriek en sinds 2013 bij mij in bezit.
Heeft zo een keer of 5 de garage bij Van Beurden gezien en is tip top in orde, moet enkel nog naar de keuring (Laat ik doen via de garage wegens de 19″ Porsche Classic velgen.Heeft dit jaar nog na vergoting van zijn longen en strottepijp ( lees sportuitlaat en open luchtfilter) een mooi zomerkleedje gewrapt gekregen in de originele kleuren van de 997 RSR ( Geel wit en grijs), wat je indien je wenst makkelijk kan laten verwijderen (kost wel 250 Euro).
Vraagprijs in de mooie staat zoals hij nu is : 34.000 en enkel te koop via het forum !!!
Ah ja ..de misschien wel
Wel zoals gezegd ben ik zoek naar een luchtgekoelde, liefst model voor de 964. Heb je een toffe mooie targa staan, met een zwart interieur en donkere kleur, perfect in orde ( het geboorteland speelt voor mij minder een rol, ik wil er mee rijden) dan ben ik misschien geinteresseerd in een ruil, heb je dus nog een oude makker op stal staan ( 911 uiteraard ) dan kunnen we het misschien wel met elkaar vinden.
Geen handelaars maar een ruil tussen liefhebbers.Voila benieuwd naar de reacties -> foto’s staan op mijn profiel hier op de site!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.