TE KOOP 997.2 Carrera 4S coupe (manueel)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop TE KOOP 997.2 Carrera 4S coupe (manueel)

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben op zoek naar een 997 TT (I manueel of II PDK) en bijgevolg moet de huidige P de verkoop in.

Het betreft een zilverkleurige 997.2 Carrera 4S (dus met de DFI motor) met manuele transmissie, schuifdak en sportuitlaat. De wagen heeft momenteel 72000 km, is anderhalf jaar in mijn bezit en ik heb er 15000 km mee gereden (dagelijks gebruik). De wagen verkeert in uitstekende conditie, geen olieverbruik, geen enkel issue. Historie is volledig gekend. Laatste onderhoud uitgevoerd bij Evoluzione Motors in november 2018 (69000 km). De wagen mag een PPI ondergaan (op kosten van de koper) bij een Porsche dealer.

Vraagprijs 58.500 €

Enkele foto’s in bijlage .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
    • Verkocht met 89000km op de teller. De zoektocht naar ander moois kan beginnen… 997GT3, 997TT, 981GT4…

Weeral helemaal fris en monter, groot onderhoud op 86000 km.

De kilometerkes vliegen er hier wel goed bij 😳 😳 … 85000km

83000 km

[quote=”Zoefhaus” post=277444]Mooie auto aan een deftige prijs![/quote]
              Thanks, ik vind dat ook 😉 Temeer omdat manuele 997 mkII’s niet dik bezaaid liggen op de tweedehandsmarkt (in vgl met PDK althans).

Mooie auto aan een deftige prijs!

Up…
                  81000km

79000km and counting.. 🙂

Vier nieve sloefkes (Michelins) op 76000km

Ondertussen 75000 km gepasseerd :driver:
                        Prijs is 56500 euro.

Prijsaanpassing naar 57500

[quote=”PM” post=274992]Moest dit nu een pdk zijn had ik wel belangstelling :-)[/quote]
                            Manuele is leuker :-p 😉
                            Maar ook dat is persoonlijke smaak natuurlijk 🙂

PM

Moest dit nu een pdk zijn had ik wel belangstelling 🙂

Erg gezond exemplaar dus!

[quote=”Godspeed” post=274986]Indeed, 997.2 hebben toch een goede reputatie. Verbruiken soms wat meer olie, maar dat is klein bier. Succes, erg fraaie 911![/quote]
                                  Thanks!
                                  Sinds het laatste onderhoud 4000km geleden wijst de oliepeilmeter nog steeds hetzelfde niveau aan. Maw olieverbruik, als er al is, is wel erg beperkt. Was wel anders met mijn 964 en 996TT 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.