TE KOOP: Boxster 2.9 987II 08/2009

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop TE KOOP: Boxster 2.9 987II 08/2009

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Boxster 987II 2.9 van augustus 2009.
      1ste eigenaar
      71000km.
      particuliere wagen.
      opties:
      Carrara wit
      volledig lederen zetels zwart
      Porsche sound system
      navigatiesysteem
      2-zone automatische airco
      windscherm
      xenon-lichten
      zelfdimmende binnen en buitenspiegels
      18″ Boxster S velgen, zwart uitgevoerd (fabrieksoptie)

testrit mogelijk bij interesse.

Vraagprijs: € 31.987

Graag eerst per PM contacteren. hierna kan ik u mijn tel. nr doorgeven.

groeten,
      Sam

waarom gaat ie weg ?
        los van de verkoop (succes uiteraard gewenst)…u woont daar mooi !

mooie wagen, kan je enkele interieur fotos erbij plaatsen.

Staat  niet meeropbrengst autoscoutdus veronderstel dat ie verkocht is?

Aan allen mijn excuses voor de late reactie (ik kreeg geen meldingen binnen van de reacties op dit onderwerp.)reden van verkoop: Ik heb 2 jonge kinderen, welke nog achteraan in een 911 passen. Nu zijn de ritten met de Boxster zeer beert omdat zij nooit mee kunnen, en dit met een 911 wel het geval is. Wel heb ik het moeilijk deze te verkopen omdat hij nieuw aangekocht is door mezelf en altijd goed verzorgd. het idee was om hem tot het einde der tijden te houden, maar dan dien ik nog een aantal jaar te wachten met de aankoop van een 911, en zijn de kinderen alweer wat groter… een behoorlijk dilemma voor me. De wagen is nog niet verkocht, maar heb deze van autoscout gehaald wegens de vele reacties van handelaren waar ik geen interesse in heb. daarom staat deze dan ook enkel hier te koop. Wegens bovenstaande wil ook dan ook dat hij goed terecht komt. Daarom is overname bij een opa ook geen optie (al zag ik bij PCK een gelijkaardige staan voor een pak meer centen).Ik beloof het topic nu iets vaker te checken :).voor interieur foto’s doe ik mijn best

ik kreeg geen meldingen binnen van de reacties op dit onderwerp

Hello Skremar,
                werd je mail-adres correct geregistreerd tijdens het aanmaken van een account?
                Heb je je spam-filter al eens nagekeken, het zou kunnen dat de reacties daar hangen?
                Geef een seintje moest het niet werken, dan kijk ik het wel even na of er iets scheef zit.

als antwoord op bovenstaand bericht , even kort of topic

Info naar je mailbox  bij nieuwe reactie op een geabonneerd topic : sinds 2022 krijg ik terug de complete mail in mijn” telenet mailbox ” op mijn desktop 
                   Echter in  2020en 2021 kreeg ik een  telkens  een leeg scherm  in mijn mailbox over het topic
                  Het ligt soms ook aan de inetrnet provider wat ze doorlaten en wat men automatisch in de spambox terecht komt.
                  De mails op mijn ipad ( direkt emailaccount telenet )  geven het  telkens compleet weer.
                  Raar maar waar
                  Ik heb het ook al gezocht in de  algemene mailbox instellingen en ook instellingen op mijn desktop  ,maar tevergeefs.

Maar als  de administrator een mail stuurt of een bevestiging van een deelneming aan evenement of dergelijke, komt alles netjes  direkt  ( zonder spam)  in mijn telenet account.
                  Ben benieuwd of de Proximus abonnees soortgelijke problemen hebben 

J

Waarom wil je geen reacties van handelaren?
                    Als die je gevraagde prijs betalen, is er toch niets mis mee?
                    Of mis ik iets?

Sinds de vorige post die ik gemaakt heb, krijg ik meldingen als er een bericht in dit onderwerp geplaatst word. Geen idee hoe het komt dat dit nu wel in orde is.

mij gaat het niet enkel om het geld, maar ik wil ook graag dat de auto goed terecht komt. Het is met een dubbel gevoel dat ik de wagen te koop zet. als ik uiteindelijk 1 of 2 jaar wacht, kan ik er een 11je bijkopen. Alleen is de vraag dan hoe lang mijn zonen dan nog op de achterbank gaan passen. Aan de andere kant zou ik dan alleen maar kunnen hopen dat Porsche het licht gezien heeft en de gt3 touringcar dan met achterbank aanbiedt.

Wat betreft handelaren zijn mijn ervaringen niet zo positief. Over het algemeen gaat het scenario als volgt: Men biedt per sms (telefonisch is al een uitzondering), en dan is dit een bedrag dat kant noch wal raakt. Ik veronderstel dat deze tactiek werkt bij mensen die dringend geld nodig hebben, maar zelf heb ik hier geen vertrouwen in.

Ennuh waarom niet inruilen dan, de 2.9 voor een Elfje?

Afgelopen weekend na zeer lange tijd een ritje gemaakt in deze, en tot de conclussie gekomen dat ik waarschijnlijk op langere termijn spijt zou krijgen van de verkoop. Bij deze blijft hij voorlopig in zijn vertrouwde stal en stel ik de aankoop van een 4-zitter weekendwagen voor 1 a 2 jaar uit en gaan we voor de uitbereiding op lange termijn, en met wat geluk lukt het me om op kortere termijn weer eens deel te nemen aan 1 van de toffe activiteiten die via dit forum verschijnen.
                            Bij deze mag het topic dan ook gesloten worden 🙂 

groeten,
                            Sam

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.