TE KOOP Boxster 987 – 2.7i – 2006

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop TE KOOP Boxster 987 – 2.7i – 2006

• Maker
    Discussie
  • Mijn echtgenote sprak onlangs haar kinderwens uit en ik denk er dan ook aan om de Boxster te verkopen bij een goed bod. We zien wel. 😥

A man has got to do…

Momenteel twijfel ik nog natuurlijk, maar als de prijs juist is, dan moet ik gewoon even door de zure appel bijten en binnen enkele jaren de draad weer oppikken…

Hier de gegevens zoals op de originele aankoopfactuur bij Porsche Antwerpen:

Model: BOXSTER 2.7 – 211pk – 987
    Modeljaar: 2006
    Kleur: Seal Grijs Metaal met Zwarte Kap (Y1V9)
    Boring: 86
    Slag: 78
    Cyl.inhoud: 2687
    Kw/PK/FPK: 155/211/14
    159 Motor Sound Pakket
    342 Verwarmde Zetels
    387 Boxster S velgen (gelakt)
    490 Sound System (versterker inbegrepen)
    551 Windstop
    567 Voorruit Degrader.Groene Band
    573 Klimaatregeling
    SAT Sat Piu Alarmsyst.Met Satel.

De wagen werd door de vorige eigenaar in januari 2006 bij Porsche Centre Antwerpen gekocht met slechts 1200km op de teller en ik kocht ‘m met 47000km op de teller in mei 2011. Momenteel staan er net geen 58.000kms op de teller.

Vorig jaar op ongeveer 50.000km kreeg de wagen een groot onderhoud bij Serge Power in Hasselt (door Kurt) en werden de nodige vloeistoffen, de remblokken vooraan en de olie- en watersensoren vervangen. Dit was nodig omdat 1 van de hydraulische klepstoters haperde nadat de vorige eigenaar er te weinig, kort en sloom mee had gereden. Dat werd dus relatief makkelijk verholpen en sinds 8000km draait de motor feilloos. Op 57.000km liet ik de olie nogmaals verversen omdat ik dit toch liefst jaarlijks laat doen. Voorts werden vorig jaar ook beide draagarmpjes van het dakmechanisme vervangen en liet ik zonet een condensor van de airco vervangen nadat er een steen was ingevlogen.

Wie iemand kent, of zelf interesse heeft; stuur me gerust een pb voor bezichtiging van de wagen.

De dag dat de nieuwe eigenaar ermee wegrijdt, zal het zeer doen. Amai!

De vraagprijs is €27.500 en is (zeker via het forum) onderhandelbaar.

Ik zou al bijna smeken om NIET te bieden 😥

Opa1.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 73)
    • Dus nog steeds te koop.

Blijft een koopje, maar ‘t is crisis zeker? 😀

[quote=”Pieters” post=103442]Vertel het door aan kennissen, vrienden: helemaal in orde en alles boven de €24.000 is oke.[/quote]

Heb het nu pas door, allè verkopen? Ene proficiat!!

[quote=”Funny” post=103529]NEEN ,ze is niet zwanger .oef ! 😳 ;)[/quote]

Geen probleem Bart,ben zeker dat we hier met z’n allen werk kunnen van maken 😉

[quote=”jol178″ post=103601]Bart, Bart en Koen, eigenlijk zat ik gisteren hetzelfde te denken… echt :happy:
        Deze nacht vertrek ik op reis, als ik terug ben volgende week zaterdag bel ik Bart, beloofd[/quote]

Komaan Jorgen, kopen dat spel!!! Fijne vakantie !!!

:happy: :happy: :happy:

Al moet die nu als moderator van dit forum zich toch ietsje moreel verplichter voelen dan voorheen hé 😈

Voor die prijs en km stand zou ik zeker eens gaan kijken mocht ik geen andere katten te geselen hebben, maar de man die aan Jorgen een porsche kan verkopen verdient van mij een ereteken wegens verdienste aan het vaderland :mrgreen:

Zeker welkom, al is het maar om eens te rijden en te voelen hoe je het ervaart :drink:

Wel oppassen hé Jorgen .
                Ik heb met die gedachtengang 7,5 jaar geleden ook mijn 968CS gekocht .
                En kijk nu maar eens .
                Ik wil er nog niet vanaf 😈

We zijn benieuwd :drink:

Bart, Bart en Koen, eigenlijk zat ik gisteren hetzelfde te denken… echt :happy:
                    Deze nacht vertrek ik op reis, als ik terug ben volgende week zaterdag bel ik Bart, beloofd

Koen dat is net het zelfde wat ik gisteren dacht .Jorgen dat is de man hiervoor .
                      Momenteel komt het wat ongelegen anders was hij verkocht aan mij ! Maar ja mevrouw heeft andere prioriteiten !NEEN ,ze is niet zwanger .oef ! 😳 😉

Zou mooi zijn moest ie naar een echte liefhebber als Jorgen gaan.
                        Kunnen we meteen bij mij thuis eens afspreken voor een hapje en drankje :drink:

Jorgen , dit is de kans man .
                          Happen en mee rijden tot je je 911 vind ❗ ❗ ❗

Aangezien ik er nog amper mee rij, mag de Boxster echt wel weg.
                            Ik doe nog af en toe een ritje, maar sinds ik de andere roadster heb en omdat het zelden goed weer is, wil ik niet dat de Porsche een “garage-ornament” wordt. Stilstaand is ie op zijn slechtst.

Vertel het door aan kennissen, vrienden: helemaal in orde en alles boven de €24.000 is oke.

Anyway….

Ondertussen 62.000km

Prijs verlaagd naar €26.000

En leuk was het :mrgreen:

2500km rijgenot en nog even de Stelvio meegepikt 😀

goede reis, en genieten zou ik zo zeggen :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 73)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.