TE KOOP Boxster 987 – 2.7i – 2006

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop TE KOOP Boxster 987 – 2.7i – 2006

• Maker
    Discussie
  • Mijn echtgenote sprak onlangs haar kinderwens uit en ik denk er dan ook aan om de Boxster te verkopen bij een goed bod. We zien wel. 😥

A man has got to do…

Momenteel twijfel ik nog natuurlijk, maar als de prijs juist is, dan moet ik gewoon even door de zure appel bijten en binnen enkele jaren de draad weer oppikken…

Hier de gegevens zoals op de originele aankoopfactuur bij Porsche Antwerpen:

Model: BOXSTER 2.7 – 211pk – 987
    Modeljaar: 2006
    Kleur: Seal Grijs Metaal met Zwarte Kap (Y1V9)
    Boring: 86
    Slag: 78
    Cyl.inhoud: 2687
    Kw/PK/FPK: 155/211/14
    159 Motor Sound Pakket
    342 Verwarmde Zetels
    387 Boxster S velgen (gelakt)
    490 Sound System (versterker inbegrepen)
    551 Windstop
    567 Voorruit Degrader.Groene Band
    573 Klimaatregeling
    SAT Sat Piu Alarmsyst.Met Satel.

De wagen werd door de vorige eigenaar in januari 2006 bij Porsche Centre Antwerpen gekocht met slechts 1200km op de teller en ik kocht ‘m met 47000km op de teller in mei 2011. Momenteel staan er net geen 58.000kms op de teller.

Vorig jaar op ongeveer 50.000km kreeg de wagen een groot onderhoud bij Serge Power in Hasselt (door Kurt) en werden de nodige vloeistoffen, de remblokken vooraan en de olie- en watersensoren vervangen. Dit was nodig omdat 1 van de hydraulische klepstoters haperde nadat de vorige eigenaar er te weinig, kort en sloom mee had gereden. Dat werd dus relatief makkelijk verholpen en sinds 8000km draait de motor feilloos. Op 57.000km liet ik de olie nogmaals verversen omdat ik dit toch liefst jaarlijks laat doen. Voorts werden vorig jaar ook beide draagarmpjes van het dakmechanisme vervangen en liet ik zonet een condensor van de airco vervangen nadat er een steen was ingevlogen.

Wie iemand kent, of zelf interesse heeft; stuur me gerust een pb voor bezichtiging van de wagen.

De dag dat de nieuwe eigenaar ermee wegrijdt, zal het zeer doen. Amai!

De vraagprijs is €27.500 en is (zeker via het forum) onderhandelbaar.

Ik zou al bijna smeken om NIET te bieden 😥

Opa1.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 73)
    • [quote=”jol178″ post=100301]Goede reis Bart, en volop genieten maar :driver:[/quote]

En daarna een dagje op bezoek in Hasselt 🙂 Ik laat je zeker iets weten.

Goede reis Bart, en volop genieten maar :driver:

Bart ,wens je een leuk verlof en volop genieten van de wagen .

Geïnteresseerden gelieve U te melden @ Moltrasio Lanombardije en de 3000 extra kms in acht te houden :mrgreen:

Eigenlijk toch wel blij dat ik er morgen nog mee naar Como kan rijden! :drink:

Bedankt voor de raad.
              Maar is al lang voorbij hoor 😀

Inderdaad: volgende week er nog eens tussenuit!

Bart niets van aantrekken ,genieten van je trip naar Italie .
                Het is je wagen ,jij hebt ervoor gewerkt .
                Sedert enkele jaren heb ik dit van me afgezet .Enkel grijze muizen vallen niet op .
                Genieten van het gene je hebt ,volgende week zit je daar in het zonnetje ,op tijd een wijntje enz . 😉 😉

@Pieters
                  niet van aantrekken! Vind het sowieso al fout om een wagen als statussymbool te kopen. Dus wanneer men over alles begint te zagen dan moeten ze naar het porsche center gaan en een nieuwe kopen! Zeg ik ook altijd als ze hier een occasie komen kopen. tja meneer, krasje hier, band is niet nieuw hé, mmmm, zou ik toch liever zo hebben ….dus prijs is te hoog (en daar is dan de aap die uit de mouw komt).
                  Mijn steeds wederkerende comment bij deze kopers. What you see is what you get aan een marktconforme prijs. Wilt u beter, betaalt u meer. Wilt u perfect nieuw, koop een nieuwe!
                  Geniet van de rit naar Como!!! Zit 20 en 21/06 in Milaan, hopelijk mooi weer 🙂

+1 :first:

Boxster is niet verkocht.

Als reden halen ze aan dat de wagen (6.5jaar) niet in nieuwstaat is.

Je hebt 2 soorten Porsche-bezitters volgens mij: Rijders en Tekortkomingsopvullers.

De eerste soort (ben ik en velen hier) RIJDEN met de wagen. Zorgen er voor dat de wagen technisch in orde is, regelmatig deftig onderhoud heeft en halen hun Porsche van stal om er effectief mee te rijden. Respect voor deze mensen, die hun Porsche echt verdienen.

Dan heb je de tekortkomingsopvullers die het als puur statussymbool zien en eigenlijk de typische eigenschappen van de Boxster (wegligging – meer dan gemiddeld vermogen) nooit zullen gebruiken. “Heb je me gezien?” “Ben ik nu niet cool?”

Merk je ergernis in mijn post? Wel, dan ben je juist.
                      Wat hou ik toch van de bekrompenheid van sommigen :respekt:

Wat doet het trouwens soms goed om je frustraties van je af te schrijven 😀

Positieve noot: 18 juni naar Como met de Porsche :mrgreen:

Dus: gefrustreerd, maar eigenlijk NOG blijer.

Is dus een positieve post … haha :first:

[quote=”Rocco” post=99365]typisch vrouwelijk om eerst naar het schoeisel te kijken :mrgreen:[/quote]

Haha, maar de deze doen tenminste geen zeer na 100m :mrgreen:

typisch vrouwelijk om eerst naar het schoeisel te kijken :mrgreen:

Is hen ook verteld geweest.
                            Ik had er zelf reeds naar geïnformeerd.

Me laten doen?

Ik verkoop gemiddeld 50 auto’s per maand, uitsluitend aan particulieren, dus ik zal me zeker niet laten doen 😀

PB

Poederlakken kost je een klein 200€, exclusief banden de-monteren. 😎

Is ook mijn gedacht.
                                Velgen spuiten kost 400 Euro of zo…

Laat je niet doen ,voor een miniem bedrag steken ze die velgen in een ander kleur of vinden ze andere velgen .
                                  Ik kan je ook begrijpen hoor ,maar zijn soms truken van de foor .Probeer eens op de computer je wagen te tonen met ander kleur van velgen en stuur dit door .

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 73)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.