TE KOOP Boxster 987 – 2.7i – 2006

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop TE KOOP Boxster 987 – 2.7i – 2006

• Maker
    Discussie
  • Mijn echtgenote sprak onlangs haar kinderwens uit en ik denk er dan ook aan om de Boxster te verkopen bij een goed bod. We zien wel. 😥

A man has got to do…

Momenteel twijfel ik nog natuurlijk, maar als de prijs juist is, dan moet ik gewoon even door de zure appel bijten en binnen enkele jaren de draad weer oppikken…

Hier de gegevens zoals op de originele aankoopfactuur bij Porsche Antwerpen:

Model: BOXSTER 2.7 – 211pk – 987
    Modeljaar: 2006
    Kleur: Seal Grijs Metaal met Zwarte Kap (Y1V9)
    Boring: 86
    Slag: 78
    Cyl.inhoud: 2687
    Kw/PK/FPK: 155/211/14
    159 Motor Sound Pakket
    342 Verwarmde Zetels
    387 Boxster S velgen (gelakt)
    490 Sound System (versterker inbegrepen)
    551 Windstop
    567 Voorruit Degrader.Groene Band
    573 Klimaatregeling
    SAT Sat Piu Alarmsyst.Met Satel.

De wagen werd door de vorige eigenaar in januari 2006 bij Porsche Centre Antwerpen gekocht met slechts 1200km op de teller en ik kocht ‘m met 47000km op de teller in mei 2011. Momenteel staan er net geen 58.000kms op de teller.

Vorig jaar op ongeveer 50.000km kreeg de wagen een groot onderhoud bij Serge Power in Hasselt (door Kurt) en werden de nodige vloeistoffen, de remblokken vooraan en de olie- en watersensoren vervangen. Dit was nodig omdat 1 van de hydraulische klepstoters haperde nadat de vorige eigenaar er te weinig, kort en sloom mee had gereden. Dat werd dus relatief makkelijk verholpen en sinds 8000km draait de motor feilloos. Op 57.000km liet ik de olie nogmaals verversen omdat ik dit toch liefst jaarlijks laat doen. Voorts werden vorig jaar ook beide draagarmpjes van het dakmechanisme vervangen en liet ik zonet een condensor van de airco vervangen nadat er een steen was ingevlogen.

Wie iemand kent, of zelf interesse heeft; stuur me gerust een pb voor bezichtiging van de wagen.

De dag dat de nieuwe eigenaar ermee wegrijdt, zal het zeer doen. Amai!

De vraagprijs is €27.500 en is (zeker via het forum) onderhandelbaar.

Ik zou al bijna smeken om NIET te bieden 😥

Opa1.jpg

13 reacties aan het bekijken - 61 tot 73 (van in totaal 73)
    • [quote=”Pieters” post=96336][quote=”bully” post=96335][quote=”Pieters” post=96322]A man’s got to do what a man’s got to do en toch weer bij mijn oude liefde uitgekomen: de mx5. [/quote]Das een vrouwenauto :mrgreen:[/quote]

Zeggen ze van een Boxster ook :)De Boxster zit echt wel in mijn hart. Alleen een 993 zou me doen vreemdgaan[/quote]Einmazda? :mrgreen:

MX5 met een Boxster vergelijken … 😯
        Geef mij dan maar een Boxster … :applaus:

[quote=”bully” post=96335][quote=”Pieters” post=96322]A man’s got to do what a man’s got to do en toch weer bij mijn oude liefde uitgekomen: de mx5. [/quote]Das een vrouwenauto :mrgreen:[/quote]

Zeggen ze van een Boxster ook 🙂

[quote=”Pieters” post=96322]A man’s got to do what a man’s got to do en toch weer bij mijn oude liefde uitgekomen: de mx5. [/quote]Das een vrouwenauto :mrgreen:

Plots enkele bieders na elkaar. Doet toch raar hoor.
              De kinderwens van mijn vrouw nog eens grondig besproken en de “storm” lijkt even te zijn gaan liggen. Ondertussen op zoek geweest naar een alternatief en toch weer bij mijn oude liefde uitgekomen: de mx5. Ik ga de Boxster dus verkopen, ook al komen er geen kinderen.
              Het zal in elk geval niet mijn laatste Porsche zijn geweest!

En reclame maken mag!

Ik hoor het wel.

Ik heb de mijne gekocht om onze 2de zwangerschap, na 2 miskramen, te vieren ❗

Geert.

Rocco +1 .
                    Gelukkig is mijn kinderwens over 😳 .

mijn neef heeft zich onlangs ook een boxster gekocht en die heeft 2 kleine gasten … die redeneert andersom, wil zelf ook nog eens genieten in plaats van steeds met de kindjes bezig te zijn 😀

Bart het zal indedaad pijn doen voor jou 😥 .
                        Zoek en vindt maar snel een 993 ,zodat de mogelijke spruit kan meegaan met jullie . 😉
                        Succes .
                        Funny

Wim

Wat lees ik nu Bart, de Porsche eruit en komt er een SUV voor in de plaats voor plaats te hebben. :mrgreen:

In ieder geval succes met beide planningen. 😉

Overhaast zal het zeker niet gaan.
                            Ondertussen geniet ik er ook gewoon van en eigenlijk zou ik ‘m kunnen houden, maar ik vrees dat wanneer die spruit er komt, dat ik dan na het werk niet meer zal gaan cruisen; mijn echtgenote komt meestal pas rond 23u thuis en dus heb ik nu altijd het rijk voor mij alleen. Dat zal wel anders worden dan.

Zoals je ziet, rij ik er wel vaak mee (+10.000km/jaar) en dat is dan alleen maar in mijn vrije tijd, want werken doe ik met de firmawagen.

Het zal vooral belangrijk zijn dat de koper iemand is die het hart op de juiste plaats heeft en er zorg voor zal dragen, net zoals ik er met respect mee omga.

De Boxster zit echt wel in mijn hart. Alleen een 993 zou me doen vreemdgaan.

:wtf: Prachtige wagen en jammer dat hij de deur uit moet, maar…je krijgt er wel iets moois voor in de plaats nadien toch?

De prijs lijkt mij correct te zijn, toch als ik ze vergelijk met andere voertuigen van dit bouwjaar. Was namelijk net nog niet zo lang geleden zelf op zoek naar een Boxster, daarom.

Ik wens je zeer veel geluk met de verkoop, maar doe het zeker niet overhaast!

Wegrijden, pijn doen… dat ken ik 😥

13 reacties aan het bekijken - 61 tot 73 (van in totaal 73)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.