Te koop: Porsche 924 (1984)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop: Porsche 924 (1984)

• Maker
    Discussie

• BC911
    Deelnemer

Met spijt in het hart gaat de 924 in de verkoop. Het was natuurlijk in eerste instantie niet de bedoeling om deze voor altijd te houden (voor tijdens de restauratie van de 911). Ondertussen heb ik de wagen al 3 jaar, maar merk nu dat er te weinig mee gereden wordt. Hieronder de specificaties en andere opmerkingen. Wagen verkeerd in zeer goede staat.

[IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll79/bc911/Porsche%20924/924-1.jpg[/IMG]

[IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll79/bc911/Porsche%20924/IMG_1356.jpg[/IMG]

924 (1984), 2000cc, 125pk, bruin metallic
      Opties: elektrisch targadak + koffer, turbolook velgen
      Km-stand: 86000 (aantoonbaar met onderhoudsboek + car-pass)
      Laatste groot onderhoud: 2011, distributieriem vervangen + nieuwe remschijven
      Vraagprijs: 7500 euro (schattingsverslag aanwezig)

Voor vragen of info kan je mij altijd contacteren via PM. Van zodra ik tijd heb plaats ik nog enkele recentere foto’s.

Groeten, Bert

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Congrats aan koper & verkoper! :drink:

Zoals gevraagd: *slotje

Dit mag dus op slot. En SLP33PY: ik had dus een 911 in restauratie, maar deze is dus een jaartje of 2 geleden verkocht, en daarom dat de 924 dus niet meer echt weg moest. Altijd leuk als mensen een oordeel vellen zonder dat ze op de hoogte zijn. (als hij na 2 jaar nog niet weg is, dan zal er wel iets mis mee zijn …) Axel weet wel beter ondertussen ;).

Gr, Bert

Wist niet dat je nog een 911 in restauratie had? Hoe gaat het daar dan mee?

Stuur je een mailtje…. zal eens komen kijken als ik mag…
              Mvg Axel

S2

[quote=”Rufie” post=128492]Voor die prijs vind je al bijna een boxster.[/quote]

Voor 7.5K? Dat zal dan wel eentje zijn met heel veel achterstallig onderhoud of met het stuur aan de “verkeerde” kant 🙂

Voor die prijs vind je al bijna een boxster.

Ik heb hem ook nog nooit ergens op het internet gespot dus misschien niet zo gehaast om te verkopen?

Haast en spoed is zelden goed! :mrgreen:

Na bijna 2 jaar nog (steeds) niet verkocht :wtf:

Misschien iets voor Wes? En deze heeft een open dak. Dus genieten van het zonnetje bij mooi weer. :driver:

Is inderdaad een leuke wagen, als je ermee rijd. En dat gebeurt gewoon te weinig. Dus beter dat iemand anders er plezier van heeft, dan dat hij hier gewoon in de garage staat …

Dat is jammer . Is echt een leuke wagen .
                            Wij zijn helaas voor jou net een paar weken geleden reeds voorzien van een “nieuwe” 924 .
                            Succes met de verkoop

Wim

Alleee Bert, wat lees ik nu. 😯

Maar in ieder geval, succes met de verkoop, en nieuwe eigenaar krijgt ook een bijna nieuwe 924er voor in de plaats.
                              Is werkelijk een uitzonderlijk geval van ‘n PERFECTE staat zijnde Porsche.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.