Te koop: Porsche 964 Cabrio Carrera 4 – 120.000km Donkerblauw

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop: Porsche 964 Cabrio Carrera 4 – 120.000km Donkerblauw

• Maker
    Discussie
  • Beste forumvrienden,

Na lang wikken en wegen heb ik besloten mijn 964 cabrio te verkopen.
    Met pijn in het hart echter want sinds ik een kleuter was droomde ik al van Porsches.
    Enkele jaren geleden kocht ik mijn eerste 911. Een rode Targa 2.7S van 1974.
    Toen ik enkele jaren later een appartement met mijn ega ging kopen heb ik besloten om mijn centen anders te investeren en dus de Porsche te verkopen. Echter altijd met de gedachte er terug eentje te kopen. Een 964 was de ultieme droom… en die heb ik in vervulling laten gaan.

Ondertussen is mijn gezinssituatie ook wat veranderd en hebben we 3 kids op de achterbank..
    Echter, probleem, in de 964 lukt dat niet.. Dus, met pijn in het hart zal ik hem laten gaan om toch uitstapjes te kunnen blijven maken met het hele gezin, maar dan niet meer met de 964… Wat het dan wel wordt moet ik nog even uitzoeken maar een Triumph Stag zie ik wel zitten gezien we daar wél met 5 in kunnen.

Bon, aangezien ik mijn “baby” niet zomaar weg wil doen, en hem het liefst aan een grote liefhebber wil verkopen doe ik hier een pré sale offer alvorens ik hem “op de markt” zet. (de gekende websites dus).

Indien iemand echt interesse heeft (geen nieuwsgierigen aub) stuur me even een private mail en dan kunnen we elkaar even bellen/mailen om verder te praten.

Concreet gaat het over een:

PORSCHE 964 (bouw 09/1990)
    donkerblauw lak in goede tot zeer goede staat
    Beige lederen interieur
    keiharde carrosserie
    carrera 4
    manueel geschakeld dus
    120.000km
    heel mooie staat
    revisie versnellingsbak is gedaan
    momenteel ingeschreven voor dagelijks gebruik en dus degelijk onderhouden en gekeurd
    MAAR kan als oldtimer ingeschreven worden
    Interieur en kap zijn in normale tot betere staat voor een auto van die leeftijd, zeker niet versleten
    Draait en rijdt super, geen rook bij het starten
    Klaar om zo de zomer mee in te rijden
    gedocumenteerd met facturen enz
    Prijs op aanvraag maar reken op een budget tussen de 45k en 50k €

Porsche8(1of1).jpg

mail me gerust op denis2811@hotmail.com voor meer info en dan kunnen we ook even bellen met elkaar

Groeten,

Denis

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • [quote=”Denis2811″ post=231787]En ik denk dat dat slechts een paar honderd meter is Stefx911 ;-)[/quote]

Serieus? Denk niet dat ik je heb zien rijden, of wel?

Bedankt alvast voor de interesse…

Ja, klopt…dat ben ik…misschien nem ik wel contact op

Merci Daxmanian!

Ik ken een medeforummer die er eentje zoekt. Heb hem net een smsje gestuurd. Wie weet 😉

PM

Succes met de verkoop! Zal wel lukken om de juiste liefhebber te vinden. :up:

Succes met de verkoop, met die km-stand is die prijs tegenwoordig zeker niet te veel.

Met het goede weer in aantocht zal er wel snel een kandidaat opdagen denk ik!

Ive

succes met de verkoop. zo op die foto te zien is die idd in top toestand.
                    Zal waarschijnlijk niet lang te koop staan :up:

En ik denk dat dat slechts een paar honderd meter is Stefx911 😉

Lijkt me een koopje! Moest ik op zoek zijn nar een cabrio stond ik al aan je deur!

Tim

zwijgt…..ziet er echt een mooie uit

Die van ons zegt ook altijd dat ik “goed voorzien” ben :mrgreen:

Heeft mij nog niet tegengehouden een bij te kopen hoor :engeltje:

Tim

ziet er schitterend uit voor een meer dan correcte prijs. Helaas ben ik reeds voorzien (en ook van 3 kinderen 🙂 ), anders was dit zeker een kanshebber.

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.