- Dit onderwerp bevat 28 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
22 maart 2016 om 16:45
Beste forumvrienden,
Na lang wikken en wegen heb ik besloten mijn 964 cabrio te verkopen.
Met pijn in het hart echter want sinds ik een kleuter was droomde ik al van Porsches.
Enkele jaren geleden kocht ik mijn eerste 911. Een rode Targa 2.7S van 1974.
Toen ik enkele jaren later een appartement met mijn ega ging kopen heb ik besloten om mijn centen anders te investeren en dus de Porsche te verkopen. Echter altijd met de gedachte er terug eentje te kopen. Een 964 was de ultieme droom… en die heb ik in vervulling laten gaan.Ondertussen is mijn gezinssituatie ook wat veranderd en hebben we 3 kids op de achterbank..
Echter, probleem, in de 964 lukt dat niet.. Dus, met pijn in het hart zal ik hem laten gaan om toch uitstapjes te kunnen blijven maken met het hele gezin, maar dan niet meer met de 964… Wat het dan wel wordt moet ik nog even uitzoeken maar een Triumph Stag zie ik wel zitten gezien we daar wél met 5 in kunnen.Bon, aangezien ik mijn “baby” niet zomaar weg wil doen, en hem het liefst aan een grote liefhebber wil verkopen doe ik hier een pré sale offer alvorens ik hem “op de markt” zet. (de gekende websites dus).
Indien iemand echt interesse heeft (geen nieuwsgierigen aub) stuur me even een private mail en dan kunnen we elkaar even bellen/mailen om verder te praten.
Concreet gaat het over een:
PORSCHE 964 (bouw 09/1990)
donkerblauw lak in goede tot zeer goede staat
Beige lederen interieur
keiharde carrosserie
carrera 4
manueel geschakeld dus
120.000km
heel mooie staat
revisie versnellingsbak is gedaan
momenteel ingeschreven voor dagelijks gebruik en dus degelijk onderhouden en gekeurd
MAAR kan als oldtimer ingeschreven worden
Interieur en kap zijn in normale tot betere staat voor een auto van die leeftijd, zeker niet versleten
Draait en rijdt super, geen rook bij het starten
Klaar om zo de zomer mee in te rijden
gedocumenteerd met facturen enz
Prijs op aanvraag maar reken op een budget tussen de 45k en 50k €mail me gerust op denis2811@hotmail.com voor meer info en dan kunnen we ook even bellen met elkaar
Groeten,
Denis
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.