Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › te koop porsche 964 carrera 2
- Dit onderwerp bevat 67 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 10 maanden geleden door
Tom de tant.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Pfffff nen donker blauwe C2 van 89 wie wil da nu :happy:
Het beste er mee :up:
Oooooh super… En een blauwe… Mijn favo kleur. :hail:
Ook blauw leder?:respect2: :applaus: :applaus: dikke proficiat met je aankoop alsook :applaus: aan de tipgevers
Congrats! Zo via via kopen heeft altijd voordelen. Historie en werk zal wel kloppen bij deze!! 🙂 :up:
Proficiat met de aankoop van de mooie 964.En nu maar :driver: :relaxman:
Dat mag Gette!
En dan kan ik u bij deze ook bedanken voor de gouden tip! Samen met Bully hebben jullie mij wakker geschud,
waarop het telefoontje volgde van Esteban. Als dat geen forum voorbeeld is!!! :first:
I owe you big time guys… :drink:Deze kon ik niet laten staan, de reden voor de revisie was het gekende olieverlies van de eerste generatie (is van ’89) en een afgebroken tapeinde.
Dus werd er beslist om het gelijk goed te doen en veel slijtageonderdelen te vervangen. Eigenlijk werd zij tot gisteren gebruikt als daily door Mevrouw des huizes!
Er zijn enkele schoonheidsfoutjes te bespeuren, maar niets dat mettertijd niet kan verholpen worden.
Oké, de spoilerlip staat bovenaan de ‘to do’ list.Nu nog even wachten tot ze hier is…
Alvast een voorsmaakje…
Groetjes van een nieuwe trotse eigenaar :happydance:
Gijsbeer.
Attachments:Ik had dit jaar 767 km (op 11 maand, maar laten we het op 1000 km houden om makkelijk te rekenen) dan zou mijn 11 jaar oude 996, nu ongeveer de 10.000 km passeren. (Alleen ben ik niet de eerste eigenaar en reden de vorige eigenaars net iets meer dan ikzelf 🙂 )
Mijn schoonmoeder haar 206cc van ca. 10 jaar oud heeft nu een kleine 20.000 km (en dan is hij de eerste jaren nog dagelijks gebruikt voor woon-werk), nu ze op pensioen zijn, zal daar niet veel meer bijkomen in de komende jaren.
Dus oudere wagens met een lage km-stand, zo zeldzaam zijn ze niet hoor, ik ken redelijk wat mensen die lang niet aan een gemiddelde van 5000 km per jaar komen met hun weekendwagen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.