Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › te koop porsche 964 carrera 2
- Dit onderwerp bevat 67 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 7 maanden geleden door Tom de tant.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”bully” post=165771][quote=”Mushroom” post=165770]Die wagens hebben op 150K geen revisie nodig [/quote]Als ze beginnen met lekken kun je het half of heel aan pakken Mush. Auto is aantoonbaar derde eigenaar dus geen 20 eigenaren gehad. Zeker het bekijken/berijden waard.[/quote]
Ik doelde niet persé op deze 964, er zijn gewoon TEVEEL 964’s die met kilometerstanden tussen 150 en 199K aangeboden worden. Er zullen er wel zijn die weinig kilometers gedaan hebben maar quasi allemaal? Dat verhaaltje geloof ik al lang niet meer, vandaar dat ik dan liever eentje koop met een realistischer bedrag op de teller :up:Hoe ouder ze worden hoe minder kilometers lijkt het, en ze verkopen als zoete broodjes. Zoals ik al zei: Los Americanos part II 😉 Los Telleros 😆 Mensen doen graag een zaakje en daardoor krijg je dit soort toestanden.
Das echt een van de allereerste (modeljaar 89) met de enkele draaiknop op middenconsole.
Persoonlijk zou ik de cupspiegels en velgen laten, mooier zo.
Zijn ook aanpassingen die snel ongedaan kunnen gemaakt worden en dus de originaliteit niet aantasten imhoEen revisie omdat een blok versleten is of een revisie omdat er iets met het blok aan de hand is. Zijn twee verschillende oorzaken. Als je blok gaat lekken of er zijn tapeinden afgebroken kan je twee dingen doen. Verhelpen, en blok weer dichtdoen, of omdat het blok toch open ligt de boel aanpakken/reviseren, meteen nieuwe koppeling enz.
Het zou echt wel erg zijn moest er om de 150.000 km een revisie nodig zijn. Die motoren zijn echt wel veel beter dan dat!
Ik zou de eigenaren van een 964 met meer den 300.000 km (zonder revisie) echt niet te eten willen geven.[quote=”Mushroom” post=165770]Die wagens hebben op 150K geen revisie nodig [/quote]Als ze beginnen met lekken kun je het half of heel aan pakken Mush. Auto is aantoonbaar derde eigenaar dus geen 20 eigenaren gehad. Zeker het bekijken/berijden waard.
Die wagens hebben op 150K geen revisie nodig :bounce:
Daar is al minstens het dubbel mee gereden, maar dit is hetzelfde verhaal als Los Americanos, alleen dan met de kilometers ipv met de carrosserie, en ook hier denkt iedereen een koopje te kunnen doen 😈De “echte” (hopelijk) kilometerstand van de Murano is één van de redenen waarom ik ‘m kocht, maar voor ‘t zelfde geld heeft dat beestje er al 500.000 km opzitten :happydance: Je zou’t hem in elk geval niet aangeven :lekker:
180K veel kilometers ???? en dan nog een revisie uitgevoerd op 150K. Die wagen is 25 jaar oud he ❗
Er zijn hier Murano 964’s die al op tram 3 zitten 😉… zou ik ook nog wel willen zo’n 964 C2… wel veel km’s deze, vind ik persoonlijk… had graag ook foto’s van de binnenkant, onderkant en motor gezien… jammer genoeg ook niet op porscheforum.nl terug te vinden… zo ziet hij er geweldig uit !
ik moet daar nog voor sparen zelle, heb net een nieuwe gezinswagen gekocht, en ik zou voor een dakloze gaan of een targa, ik heb al mijn moto’s weggedaan omdat ik er niet meer kon mee rijden (kapotte heupen) en een cabriootje gekocht, mijn wederhelft stond toen al te steigeren omdat na veel omwegen ik *porsche de leukste vond en sindsdien hooked ben geraakt aan *porsche . Ik had toen mssch even moeten langer wachten maar je weet hoe dat gaat hé once you fall in love…
[quote=”gijsbeer” post=165484]interesse is er!!
Nu nog iemand kunnen bereiken…Call me!
:driver:[/quote]PB de eigenaar. Staat bij z’n post.
is wel een koopje, heeft 30 000km geleden een komplete revisie gehad dus dat zit goed!
interesse is er!!
Nu nog iemand kunnen bereiken…Call me!
:driver:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.