Te koop: porsche 964 zwart bouwjaar 1993

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop: porsche 964 zwart bouwjaar 1993

• Maker
    Discussie

• len

Bericht Te koop: porsche 964 zwart bouwjaar 1993
      Geheel onverwacht wordt mijn porsche te koop aangeboden. De auto werd door mij 2.5 jaar geleden geimporteerd uit Duitsland.
      Vraagprijs= 26500 euro

– km stand 174000 km.
      – tiptronic
      – de auto werd 1.5 jaar volledig herspoten in zijn originele kleur.
      – nieuwe voorruit en overal nieuwe rubbers.
      – Volledig nieuwe lichtbalk en lichten achteraan
      – 3de remlicht.
      – ovalen knipperlichten vooraan.
      – handvaten van de 993
      – airco gereviseerd en nieuw condensator.
      – nieuwe olieleiding die naar de oliekoeler loopt voorraan.
      – Becker traffic pro + cd lader Becker
      – 1 jaar geleden werd de motor totaal gereviseerd.
      – auto staat in de garage en komt bij slecht weer nooit buiten.
      – Interieur is in volleder en is in zeer goede staat.
      – nieuwe wiellagers vorig jaar.
      – nieuwe homokineet rechts vorig jaar.
      – 4 nieuwe continental banden.

Attachments:
      • masker310.JPG
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
      • Bedankt

ik moet dan ook wel zeggen dat de wagen zeer mooi staat en zeer goed onderhouden is. :first: :respekt:

proficiat aan de nieuwe eigenaar en ook aan de vorige :mrgreen:

len

Voorlopig heb ik het geld nodig voor mijn nieuw huis. In de toekomst wellicht wel..

:relaxman: en komt er iets anders in de plaats Len?

len

Porsche vandaag verkocht aan forumlid Mitridi. De wagen wordt nog gekeurd voor verkoop. Nog enkele dagen geduld en dan veel rijgenot :driver:

len

Dinsdag komt forumlid Mitridi op bezoek. Op zijn verzoek nog enkele foto’s.

Attachments:
                  • P10101762.jpg
                  • P10101772.jpg
                  • porsche29042012.jpg
                  Wim

Dat klopt wat je schrijft, geef ik als info er ook bij om wat reserves te houden bij de aankoop, want kan snel oplopen.
                    Maar ik zeg ook niet dat je prijs verkeerd is, maar gewoon geduld moet hebben.
                    De liefhebber die het weet respecteert wat jij aan je Porsche gedaan hebt, en zal dan ook de prijs betalen. 💡

Dus gewoon geduldig zijn mijn vriend. 😉

len

De auto werd niet gekocht met de bedoeling hem zo snel weer te verkopen. Het aankopen van een nieuwe woonst heeft er anders over beslist. Er was wat olieverlies en voor mij was dit voldoende voor een volledige revisie. Ik ben nogal een perfectionist. Het vaak voorkomen van roest heeft mij ertoe aangezet de wagen te herspuiten. Zowel de revisie als het herspuiten werd heel grondig gedaan. Ik weet dat ik absoluut de kosten niet kan recupereren. Maar ik ben wel van mening dat dit nu een veel betere en op termijn goedkopere wagen is dan de meeste van rond de 20000 euro. Veel mensen die een eerste porsche kopen beseffen niet dat de kosten nogal eens heel hoog kunnen oplopen.

Je lijstje van gedane kosten eens bekeken en als ik begin te rekenen zit er al redelijk wat euro’s in.
                        Er staan ook enkele zaken op die weinig of geen meerwaarde bieden ,zoals deurgrepen 993 ,maar toch mooi lijstje .
                        Geef eens wat meer info over de voorgeschiedenis van de wagen .Ooit schade gehad dat je weet ?
                        Positief voor de toekomstige eigenaar is dat de motor reeds gereviseerd is maar voor een 964 van de 2 de generatie is dit vroeg .Specifieke reden .
                        Succes .

Wim

[quote=”len” post=95342]De vraagprijs is nochtans absoluut niet in verhouding met de gedane kosten.[/quote]

Dat is meestal zo, en niet anders. 💡
                          Nu is Porsche een auto die gelukkig meer waarde houd als andere merken auto’s, maar je zal nooit de kosten die je erin gestopt hebt terug kunnen vorderen, hoe jammer dit ook is.
                          Bij een jongere auto is de afschrijving meestal nog meer als van je Porsche.
                          Maar blijf moed houden, ineens zal de koper voor je deur staan.
                          Mijn cabrio heeft ook 4 maand te koop gestaan, markt is op dit moment niet zo florerend.

Len vorige week nog over je gesproken ,was ivm met revisie van een motor .

De automaat vind ik persoonlijk geen probleem, spijtig dat ie geen open dank heeft 🙁

len

Auto staat nog te koop, tot nu toe nog geen enkel bezoek gehad :shock:. De vraagprijs is nochtans absoluut niet in verhouding met de gedane kosten.

[quote=”len” post=93062]Ik ben niet ongeduldig. Ik begrijp alleen niet dat mensen er een hobby van maken om van alles te vragen maar blijkbaar toch geen interesse hebben.[/quote]

Nagel op de kop. Ik heb vorige week een nieuwe mountainbike gekocht en mijn huidige, die trouwens nog steeds in prachtstaat is, te koop gezet via Kapaza en 2de hands. Ik heb ondertussen 7 biedingen gehad, via mail, die ik acceptabel vond en laat dit dan weten via mail terug dat ze de fiets kunnen komen halen. Niets , nul, geen reactie meer. :engeltje: :engeltje:

Dus ik begrijp uw frustratie perfect, er zijn blijkbaar mensen met genoeg tijd om zich met flauwe kul bezig te houden. :puke: :puke:

In elk geval, nog veel succes met de verkoop, ik snap het ook niet goed dat hij nog niet weg is, prachtige Porsche :first: :first:

len

Ik ben niet ongeduldig. Ik begrijp alleen niet dat mensen er een hobby van maken om van alles te vragen maar blijkbaar toch geen interesse hebben.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.