Te koop: Porsche 991 50th Anniversary

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop: Porsche 991 50th Anniversary

• Maker
    Discussie
  • Met de Murano verkocht te zijn even een nieuw topic openen voor de Jubi…

Gelimiteerd model nav. 50 jaar 911, oplage van 1963 genummerde exemplaren.

Standaard Jubi shizzle:

2WD in breed 4WD koetswerk
    Alles van de “S”
    20″ Fuchs wielen
    Zetels gedeeltelijk in Pepita (Houndstooth) stof (zwart/donkerzilver)
    911/50 logo op de motorkap (ik weiger de term 3D te gebruiken)
    911/50 logo op de instaplijsten
    911/50 logo geborduurd op de kopsteunen
    Diverse chromen sierlijsten in voorbumper en op/onder motorkap
    Chroom rond de ramen
    Electrische verstelbare stoelen 14-ways
    en mijn persoonlijke favoriet: de groene tellers

Algemene info:

01/2014
    16.250 km
    7 MT
    400 PK
    Geyser Grey

Opties:

Parkeersensoren voor en achter
    Verwarmde zetels
    PCM
    GPS
    Sport Chrono Pack (incl Sportuitlaat)
    Voorruit met grijze kleurstrook
    Zelfdimmende binnen/buitenspiegels met regensensor
    Benzinedraaidop in Alu-look
    Cruise Control
    Design verlichtingspakket
    Vehicle Tracking System
    Contactsleutel in koetswerkkleur
    Online Services

Forumprijs: 180k

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Euh, ik speelde het spelletje maar even mee hoor, maar de proza is van de hand van Bladerunner, mijn antwoord was iets genuanceerder maar ‘t kwam op ‘t zelfde neer 😉

XXX

Hilarisch 😀 Ne goeie Luc 😀 😀 😀
        Ferme proza ook Mush :up:

Ik kom niet meer bij van ‘t lachen!!! :happy: :happy: :happy:

Ik was wat in het slaap aan dommelen maar nu weet ik weer waarom ik hier regelmatig kom!

Dju, deze mag verkozen worden tot de beste grap van 2016. Complimenten aan Bladerunner en Mushroom :respekt:

[quote=”bladerunner” post=243791]Ok Mush, betrapt, hier uw antwoord[/quote]

Ha, gij waart het dus?!! :first: 😉 :drink:

Das de max! 😆

[quote=”Mushroom” post=243781]
                Otoh, ik denk dat iemand een grapje uithaalt 🙂 Iemand van hier?
                Je mag anders altijd mijn antwoord posten 8) :twisted:[/quote]

Ok Mush, betrapt, hier uw antwoord

Gij se godverdommese … 👿 :censored: ………, wat denkt gij wel se… 👿 :censored: ………., koopt uzelf nen Daf met uw … 👿 :censored: ……………, of een busabonnement, dan kunt ge met de rest van die… 👿 :censored: ………… rozebottelthee gaan drinken. Hersenloos moet je zijn om een PDK te willen, net als al die… 👿 :censored: ………………die constant links rijden tegen 90 km/u.

Ze moesten miljaardedjuu genen enen Porsche met PDK mogen verkopen, die achterlijke… 👿 :censored: ……….daar in Stuttgart. Porsche IS handgeschakeld, 911, en niets anders, de rest is schroot. Als ik er nog eens passeer steek ik het kot in brand, evenals die andere fabriek daar in de buurt met die mottige ster.

Ik hoop dat ik u niet moet tegenkomen want dan … 👿 :censored: …………en ik …… 👿 :censored: ………….. op uwe rattekop.

Maar indien je van mening veranderd steeds welkom voor een testritje.

Mvg,
                Mushroom

Ik was het niet

Maar het had gekund :mrgreen: :engeltje:

Ps: ik heb ook al commentaar van zeveraars gehad op zoekertjes, sign of times denk ik

geen vrienden is erger dan …. :mrgreen: :happy: :first:

Een mens komt toch wat tegen hoor…
                      Kreeg net deze binnen via Autoscout:

Ik zoek een 991 50th en dit is de ideale kleur die ik wil. Maar geen PDK? Spijtig want ik moet een PDK hebben. Anders was deze verkocht.Nog veel succes met de verkoop. Waarom een manueel? en zeker op zo een gelimiteerde versie? Ik wist niet dat er ook maar iemand deze in manueel zou durven gekocht hebben.

Seriously dude? :loser:

Otoh, ik denk dat iemand een grapje uithaalt 🙂 Iemand van hier?
                      Je mag anders altijd mijn antwoord posten 8) 😈

Ik zie niet graag ne 918 Spyder 😳

Maar, I get your point 😉
                        Er zit veel teveel geld geparkeerd in mijn auto’s, daarom dat ze beiden vliegen. Ik wil dus best inruilen (want ik wil helemaal niet zonder Porsche zitten), maar tegen een “normaler” model (lees: betaalbaar): een 996 4S bvb, een slechte 964, een 991 in een speciaal kleurke, een niet al te dure pré-impact, etc… Auto’s waar gewoon mee gereden kan worden soit :up:

Wat ik dus wou zeggen was dat het niet de bedoeling is van een auto die per ongeluk een belegging geworden is te ruilen met een andere belegging waar je dan weer niet kan mag mee rijden.

Wil er nu iemand persé zijn 964 Jubi kwijt voor 70k dan kan daar over geklapt worden, ik ga echter geen 100k “geven” voor een 997 uit 2006, en ik ga zeker geen 200k opleggen voor een 911R. De deal moet voor mij ook interessant zijn. Wat interessant is dat weet ik pas als het aangeboden wordt, vindt iemand anders mijn auto niet interessant dan moeten ze zich onthouden 8)

Ik vind dat leuk.
                        Zoals met de Murano: Daar staat hij, controleer wat je wil, maar jij moet gewoon zorgen dat je blij bent met je aankoop.

Als ik ergens een 918 spyder zie staan dan weet ik het te zeggen. Hoeveel moet die opleggen voor je Jubi? :popcorn:

Thx! :first:
                            Moest deze ook weg zijn dan komt er asap iets anders in de plaats, maw: ik sta ook open voor inruil, met bijbetaling vanzelfsprekend (en dan niet van mijn kant ;))

suc6 met de verkoop :up: :up:

Top wagen. :up: :up:
                                Succes met de verkoop Bart. :drink:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.