Te Koop Porsche 996 3.4l C2 cabrio 92500kms

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te Koop Porsche 996 3.4l C2 cabrio 92500kms

• Maker
    Discussie
  • Porsche 996 3.4l Carrera C2 bouwjaar 1999 in zeer goede staat.
    92500 km
    Leder
    Tiptronic
    Automatisch digitale klimaatregeling
    Xenon koplampen
    Zomer Velgen Zwart poedergelakt
    Winter velgen alu
    hardtop
    nieuwe remmen en schijven van voor
    sport-luchtfilter
    automatische schakeling
    Keuring blanco
    Vraagprijs: € 23450,00

IMG_0017.jpg

IMG_0003.jpg

IMG_0004.jpg

IMG_0006.jpg

IMG_0007.jpg

IMG_0009.jpg

porschetechnicalcontrol2014.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Wim

Als ik zo zijn post lees ga je hem hier niet meer horen of zien.

XXX

Proficiat met de verkoop, iets anders op zicht??

Verkocht
          Sold
          Vendue
          😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
          bye everybody
          take care

Ik wil hier niet de partypoeper zijn maar voor de verkoop in het buitenland moet je op Italie niet rekenen.

Net even gekeken op subito.it. Hier staan er 25 vergelijkbare te koop. Even laten zien dat ik naar school geweest ben en gemiddelde vraagprijs uitgerekend : 19.345,60 euro. De goedkoopste staat in Napels en de vraagprijs is 14.950 euro. Wil je daar nog 1 jaar garantie bij dan betaal je 980 euro erbovenop … . De duurste is 26.000 euro (en is echt een uitschieter in prijs), maar de meeste zitten rond het gemiddelde. Nu is het wel zo dat de wegen in het centrum en het zuiden van Italie over het algemeen veel slechter zijn dan de Belgische dus die karretjes daar hebben ook wat meer afgezien denk ik. Bovendien kan je naar de juiste kmstand ook maar raden! Mijn conclusie : met de vraagprijs zit je aan de hoge kant maar als je dat wat kan argumenteren zal je ook niet teveel moeten zakken!
            Veel geluk met de verkoop!!

Via Autoscout is de advertentie toch ook in’t buitenland te zien dacht ik ? Op Mobile.de staat hij ook.

In het buitenland adverteren is uw enige realistische kans op een fatsoenlijke prijs.

http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-cabrio-tiptronic-203327118.html

Idem met mijn P. (zie link) De tijd van: “verkopen en wat opleggen” is heeel ver achter ons. Spijtige zaak maar helaas.

Das idd het spijtige tegenwoordig met een wagen met “dikkere” motor waar er best wel wat van gemaakt zijn.
                    Even leek het dat bepaalde prijzen stabiel bleven maar nope! Weinig merken die maar een kleine afschrijving kennen tegenwoordig.

Mooie wagen maar vrees dat de prijs idd te hoog is. S2 zijn wagen heeft langere tijd te koop gestaan en is voor +- die prijs (iets meer) verkocht maar nieuwer model met de “betere” 3.6
                    Als je tijd hebt kan het natuurlijk altijd dat er iemand langskomt en met het hart koopt ipv verstand en dat je je prijs krijgt natuurlijk.

in ieder geval, Succes!

Wim

Mijn zwager in Duitsland heeft deze zomer een zwarte 997 cabrio 4S gekocht voor net iets minder dan 40K van particulier.

Is het nadeel met nieuwe auto’s, je blijft er op afschrijven tot een bepaalde dagwaarde. 😥

ik hoop voor jou dat je hem snel kan verkopen maar vrees voor de prijs, zoals gezegd, Maarten z’n cabrio was de 3.6 met facelift en die is ook niet snel uit z’n garage geschoven :coolness:
                        ik durf het bijna niet zeggen maar je prijs zit volgens mij dik 5000 euro te hoog als ik zie voor welk klein geld ze tegenwoordig de 996’s dumpen, jammer maar vrees dat het niet gaat beteren :bounce:

Bedankt S2 😀

No Hurry

20140903_105256.jpg

Durametric data

Hij kan niet zeggen dat hij er een jaar moeten mee leuren heeft! :sarcastisch :first:

[quote=”de_koen” post=180743][quote=”bully” post=180742]Die is zo verkocht voor dat geld ;)[/quote]
                              :mrgreen:

mwah S2 heeft maar 11maanden en 3weken moeten leuren met de zijne voor 25
                              en dat was een facelift 3.6[/quote]Ik probeerde voor een keer positief te zijn. :mrgreen:

S2

Veel succes met de verkoop!

[quote=”bully” post=180742]Die is zo verkocht voor dat geld ;)[/quote]
                                  :mrgreen:

mwah S2 heeft maar 11maanden en 3weken moeten leuren met de zijne voor 25
                                  en dat was een facelift 3.6

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.