Te koop Porsche 996 Turbo

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop Porsche 996 Turbo

• Maker
    Discussie
  • Kennis van mij verkoopt zijn Porsche 996 Turbo

Te koop : Porsche 911 Turbo (type 996) – 3.6 liter
    bouwjaar 01/2002
    Tiptronic
    km : 139000
    vraagprijs : 39 900,00 euro

voor inlichtingen : 0477/75.33.07

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • rjf

Bwoa, voor ge deze mushroom voldoende kunt opheffen om te laten tilten, moet ge al ne beer zijn zene 😆 😉

zien dat we onze mushroom hier niet tilten hé 8)

Haha, curieuzeneus!! 😆
          Toen ik midden jaren ’90 op ‘t net kwam was ik nogal into pinball.
          De mushrooms staan op quasi elke flipperkast

rjf

Akai zijn -1 bij deze maar weggewerkt … 😉

Teveel Paddo’s geslikt alvorens zich aan te melden 😈

PS : Ik was vroeger ook een voorstander van Akai . Erg betaalbaar en geweldige klank en kwaliteit . Helaas zie je dat merk nergens meer . Toch te goedkoop geweest ? Want aan de kwaliteit heeft het niet gelegen .

wij benieuwd naar het verhaal achter die paddestoel … 😈

Akai schrijft:

Aanmelden, weinig inspiratie en ge kijkt naast u en tada daar staat ne stereo van jawel: Akai.
                  I’m sorry for the inspiration!

Vind je mijn nick beter misschien? 😉
                  Ex van me had een Akai en was steeds verbaasd over de goede klank die daar wel uitkwam.

Anoniem

Sorry Akai ,kan me je voorstelling niet meer herinneren 😳 😳 😳 .
                    Ga dit snel eens bekijken .
                    Zie dat de wagen van een Westvlaamse P-dealer komt .

Idd zoals Mushroom hier zegt, ik heb me reeds laaaaaaang geleden voorgesteld hier op het forum (zie pag 6). Het enigste en mss wel het belangrijkste (althans voor mij) is dat ik zelf ook reeds bijna 3 jaar een Porsche bezit (911 3.2 van 1984).
                      En idd mijn nickname komt van dit merk. Aanmelden, weinig inspiratie en ge kijkt naast u en tada daar staat ne stereo van jawel: Akai.
                      I’m sorry for the inspiration!

Akai heeft hier wel al 21 berichten 😉

Vraag me af of z’n nick verwijst naar het electronicamerk dat big was in de 80 en 90’er jaren…

Anoniem

Hallo Akai ,voor alles wat met P te maken heeft kan je hier terecht .
                          We zouden het op prijs stellen dat je jezelf voor stelt .
                          Dit is geen verkoopsite .

Vergelijk het met ergens binnen komen ,je stelt je zelf ook eerst voor .

Iedereen wil precies tegenwoordig van z’n 996 Turbo af 😯
                            Ziet er wel leuk uit , succes met de verkoop

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.