Te koop Porsche 996 Turbo Tiptronic

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop Porsche 996 Turbo Tiptronic

• Maker
    Discussie
  • Beste mede forumleden,

bij deze bied ik mijn Turbo eerst hier te koop aan, heb natuurlijk het liefst dat hij terug in handen komt van een Porsche liefhebber…

Type 996 Turbo (4WD) 420PK

Bouwjaar: 01/2002
    Kilometerstand: 146.000

De wagen komt van een forumlid hier en heeft een uitzonderlijke onderhoudshistoriek, is gekocht bij RS motors en heeft van zijn eerste tot zijn huidige kilometers netjes altijd daar zijn onderhoud gehad.
    Van alle andere kosten die ooit aan de wagen gedaan zijn, heb ik een volledig overzicht van dezelfde garage.
    Wagen is in zeer mooie staat en heeft bovenop de vele opties die een turbo al heeft, nog parkeersensoren achter.
    Foto’s van het interieur volgen nog…

Prijs 34.000 euro

PM me gerust voor inlichtingen.

Filip

DSCN9719a.jpg

DSCN9721.jpg

DSCN9741a.jpg

DSCN9716a.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Goed besluit! :relaxman:

En zoals gevraagd : een *slotje

Groot gelijk…kan alléén maar stijgen in waarde…zeker de turbo

Draadje mag gesloten worden, heb besloten om hem te houden, te mooie wagen en teveel plezier aan om hem te verkopen op de huidige markt…

Grtz.

Filip

Prijs verlaagd naar 32.000 en komen nog nieuwe achterbanden op…

Grtz.

Filip

als je weet wat je wil dan is dat een redelijke kost die je spreidt over x jaar, maar voor mensen die meer tijd doorbrengen op kapaza dan in hun wagen en 3 of 4 keer per jaar van auto veranderen ja dan valt dat tegen he 😉

Zoals eerder gezegd eens ik de taks met BIV krijg zal ik het melden.
                Voor een 996 4S van eind 2004 een totaal van 2343.21 euro.
                1350 euro taks 135 euro voor onze gemeente en een BIV van 858.21 euro
                Beter meegevallen als verwacht

S2

[quote=”Mushroom” post=168942][quote=”peter993″ post=168906] Het gaat mij vnl om die eerste rekening na inschrijving die men krijgt. Biv + verkeersbelasting. Die BIV is, zoals vorige forummers al gezegd hebben, gewoon geld aan vadertje staat geven, waar je niets aan hebt, veel geld.[/quote]

996 Turbo kost 34.000 Euro en pakweg 3000 Euro BIV
                  ….[/quote]

Of koop de mijne aan 31950 Euro en betaal “slechts” 1900 Euro BIV 🙂

Sorry voor de topic-vervuiling 😉

tja die BIV en verkeersbelasting weer……
                    Wil je een Porsche zal je er iets voor moeten over hebben!!!! Dan kan je nog over het verbruik hebben, iets hogere onderhoudskosten etc…. wel ne ???? heeft ook 4 wielen en zal veeel minder kosten en dan is er geen gezever over ….boehoe BIV, verkeersbelasting etc.
                    Ik neem gewoon mijn budget dat ik wil uitgeven en bereken de totaalkost, weet ik welke wagens in aanmerking komen en ga kijken, wagen mooi en ok=kopen!!! factuurtje staat binnen, betalen en klaar, was ingecalculeerd! Zuur???? Nee, het is gewoon zo!

dus heb je het budget voor een turbo en de bijkomende fratsen van strikkemans? You like? You buy! en dan is het :driver: :driver: :driver:

Ik woon nu eenmaal tegen Antwerpen en wou van deze wagen genieten.
                      Heb er ondertussen al een kleine 2000 km gedaan .
                      Is totaal andere auto dan een g model,beide rijden leuk maar je kunt de ene niet vergelijken met de andere .
                      Betreffend de BIV op de ene siteis de berekening kleine 1000 euro en de andere site ongeveer 1500 euro.

[quote=”jacques911″ post=168920]Heb 14 dagen geleden een 996 4s cabrio van 2004 gekocht en ingeschreven en zal jullie weten hoeveel BIV ik moet betalen voor deze wagen[/quote]

1111 bij een handbak en 1500 bij een automaat (299g co2)
                        De oplossing ligt net over de grens :salut:

Ik heb er hier nog 2staan die blijven staan tot ik naar Duitsland verhuis dan kan ik eindelijk eens mijn goesting doen Polo 6n met een 1.8 turbo en mijn Rsen inschrijven zonder BIV.

Is een 993 dan *zoveel* goedkoper qua BIV (heb echt geen idee) ?

In vlaanderen 1500euro in BXL 61euro in de walen 2600euro denk ik :popcorn:

[quote=”peter993″ post=168906] Het gaat mij vnl om die eerste rekening na inschrijving die men krijgt. Biv + verkeersbelasting. Die BIV is, zoals vorige forummers al gezegd hebben, gewoon geld aan vadertje staat geven, waar je niets aan hebt, veel geld.[/quote]
                          Tja, er is een reden waarom je niet op elke straathoek een “petje” met een P ziet rijden 😉
                          Zo blijft er toch nog wat exclusiviteit 8)

Is een 993 dan *zoveel* goedkoper qua BIV (heb echt geen idee) ?
                          Maak anders eens de afweging tussen 993 en 996 Turbo met de BIV inbegrepen?
                          Ik denk dat je ver op dezelfde prijs zal uitkomen in totaal. Het geld ben je dan toch kwijt, wat kan jou het dan schelen waar het precies heen is?
                          Bvb:
                          993 kost 36.000 Euro en pakweg (ik zeg maar iets) 1000 Euro BIV
                          996 Turbo kost 34.000 Euro en pakweg 3000 Euro BIV
                          Dan komen beiden op 37K, als op zo’n moment de 996 Turbo mij harder aanspreekt … Tja … 💡

Nogmaals, ook ik vind het spijtig geld maar kijk, het is niet anders.

Heb 14 dagen geleden een 996 4s cabrio van 2004 gekocht en ingeschreven en zal jullie weten hoeveel BIV ik moet betalen voor deze wagen

Ik had ook veel spijt van de BIV. Na een tijdje is het vergeten. ‘T was dat of niet met een P. rijden. 😥

[quote=”S2″ post=168899][quote=”peter993″ post=168886]In varsenare tegen brugge staat daar ook zo eentje te koop voor 31950 euro. Ik passeer er elke dag. Ziet er een mooi exemplaar uit. Op zich een hebbeding, maar idd, die BIV en verkeersbelasting zorgt er voor dat ik een aankoop zelfs niet overweeg![/quote]

Dat zal waarschijnlijk de mijne zijn 🙂 (Zie elders op dit forum 🙂 )

En inderdaad, verkeersbelasting is identiek voor alle 3.6 motoren, Turbo of niet maakt hierin niets uit.[/quote]

Heb het gevoel dat er iets verkeerd begrepen wordt. Idd, wat de verkeersbelasting betreft weet je waar je jaarlijks aan toe bent, en idd, turbo of niet, tis allemaal hetzelfde. Het gaat mij vnl om die eerste rekening na inschrijving die men krijgt. Biv + verkeersbelasting. Die BIV is, zoals vorige forummers al gezegd hebben, gewoon geld aan vadertje staat geven, waar je niets aan hebt, veel geld.

S2

[quote=”peter993″ post=168886]In varsenare tegen brugge staat daar ook zo eentje te koop voor 31950 euro. Ik passeer er elke dag. Ziet er een mooi exemplaar uit. Op zich een hebbeding, maar idd, die BIV en verkeersbelasting zorgt er voor dat ik een aankoop zelfs niet overweeg![/quote]

Dat zal waarschijnlijk de mijne zijn 🙂 (Zie elders op dit forum 🙂 )

En inderdaad, verkeersbelasting is identiek voor alle 3.6 motoren, Turbo of niet maakt hierin niets uit.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.