Te koop Porsche 996 Turbo Tiptronic

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop Porsche 996 Turbo Tiptronic

• Maker
    Discussie
  • Beste mede forumleden,

bij deze bied ik mijn Turbo eerst hier te koop aan, heb natuurlijk het liefst dat hij terug in handen komt van een Porsche liefhebber…

Type 996 Turbo (4WD) 420PK

Bouwjaar: 01/2002
    Kilometerstand: 146.000

De wagen komt van een forumlid hier en heeft een uitzonderlijke onderhoudshistoriek, is gekocht bij RS motors en heeft van zijn eerste tot zijn huidige kilometers netjes altijd daar zijn onderhoud gehad.
    Van alle andere kosten die ooit aan de wagen gedaan zijn, heb ik een volledig overzicht van dezelfde garage.
    Wagen is in zeer mooie staat en heeft bovenop de vele opties die een turbo al heeft, nog parkeersensoren achter.
    Foto’s van het interieur volgen nog…

Prijs 34.000 euro

PM me gerust voor inlichtingen.

Filip

DSCN9719a.jpg

DSCN9721.jpg

DSCN9741a.jpg

DSCN9716a.jpg

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • Verkeersbelasting is “maar” hetzelfde van eender elke andere 911 die niet als oldtimer ingeschreven staat.
      BIV otoh… ‘t Is zuur geld, maar ‘t is dat of niks. Prijzen van een 996 zijn laag genoeg om ook die erbij in te calculeren. Althans, IMO.

0

In varsenare tegen brugge staat daar ook zo eentje te koop voor 31950 euro. Ik passeer er elke dag. Ziet er een mooi exemplaar uit. Op zich een hebbeding, maar idd, die BIV en verkeersbelasting zorgt er voor dat ik een aankoop zelfs niet overweeg!

0

:popcorn:
          Die BIV is eenmalig en in de feiten betaalt eigenlijk de verkoper. Ik zou al heel tevreden zijn met goed onderhouden wegen in ruil voor de autobelasting. Ik moest 4 banden vervangen op 2 jaar. :wtf: En laten we maar zwijgen over de fietspaden. Er is minstens 20 jaar achterstallig onderhoud in te halen op de Vlaamse wegen, met dank aan vele veel vroegere regeringen. Iemand zal dat betalen en ik denk dat ik weet wie. 😕

Mooie bak. :up:

0

[quote=”rob” post=168759]kom bij belastingportaal vlaanderen op 3281 euro biv (euro 3, 227 kw, 339 g/km) en 18 fisc pk is +- 1700 euro. tja allemaal te danken aan diegene op de foto[/quote]
            Vroeger was alleen al de BIV 5000€.

0

Om van te huilen… 😥
              Even €5000 aan vadertje staat geven, zomaar. 👿

Degene die BIV afschaft krijgt de 25ste mijn stem! :mrgreen:

0
              rob

kom bij belastingportaal vlaanderen op 3281 euro biv (euro 3, 227 kw, 339 g/km) en 18 fisc pk is +- 1700 euro. tja allemaal te danken aan diegene op de foto

0

Hoeveel zijn de BIV en wegenbelasting op zo een bengel?

0

juist, dat is the big issue. Vergeten dat we geen 100 000km per jaar doen maar voor de fun onze wagens buitenhalen. :bounce:

0

:mrgreen: +1

0

[quote=”rob” post=168749]wat zou het probleem dan kunnen zijn ?[/quote]

Zie bijlage

Attachments:
                        • muyters.jpeg
                        0
                        rob

wat zou het probleem dan kunnen zijn ?

0

Het probleem van de “beperkte” reactie(s) moeten we elders zoeken dan aan de boite ! :mrgreen:

0
                            S2

Mooie Turbo !!!

Veel succes met de verkoop. Hopelijk ligt een Tiptronic beter in de markt dan mijn manuele, want daar is de reactie heel beperkt.

0
                            13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.