Te Koop Porsche 997 Carrera 4 S PDK

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te Koop Porsche 997 Carrera 4 S PDK

• Maker
    Discussie
  • Te koop aangeboden 911 / 997 Carrera 4 S

Deze Auto is van een vriend van mij die mijne 981 gekocht heeft , ook maniakaal onderhouden en is als nieuw .
    Auto is nog nergens gepubliceerd eerst voorrang aan forumleden daar het een topwagen is .

Hierbij volgen de gegevens .

[b]- Xenon koplampen +Hoogedrukreiniging koplampen
    – Navigatie systeem origineel Porsche
    – Bluetooth telefoonverbinding
    – Automatische versnellingsbak PDK schakeltoetsen op stuur
    – Sport Chrono pakket
    – Auto klimaatregeling
    – Sport en sportplus knop
    – PSM
    – PASM
    – Lederen Sportstuur
    – Elektrische sportzetels vol leder

met memory functie
    – Zetelverwarming
    – Cruise control
    – Boord computer
    – Zwart Alcantara dak hemel
    – USB – AUX – I pod
    – CD opberg vak
    – Centrale armsteun met opberg vak
    – Bekerhouders
    – Neerklapbare achterbank
    – Fluwelen tapijt
    – 19 ” Turbo II Sportvelgen [/b]

Kleur Wit
    Eerste ingebruikname 28/01/2010
    Km stand +/- 80 000
    Groot onderhoud gehad op 71 000 KM Olie bougies riemen enz
    Nieuwe Banden P Zero +/- 2000 Km gelopen
    Afzonderlijk bij aan te kopen een set wintervelgen

Prijs 62 500 €

Voor forumleden mag hij voor 60 111 € de 111 € zal aan het forum gedoneerd worden

Foto’s volgen kortelings tis nu te slecht weer buiten .
    Auto staat bij mij te bezichtigen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Zo, dat gaat sneller dan die van mij :mrgreen: :happy:
      Congrats aan je makker! :first:

Zo, dat gaat sneller dan die van mij :mrgreen: :happy:
        Congrats aan je makker! :first:

Mag slotje op verkocht

Mag slotje op verkocht

Zal de topic nog eens naar boven halen, vanaf zondag gaat hij op het “world wide web” :up:

Zal de topic nog eens naar boven halen, vanaf zondag gaat hij op het “world wide web” :up:

Vind de 997 mooier dan de 991, zelfs voor dezelfde prijs koos ik nog voor de 997 (MK2 welliswaar, met de brede kont en de rode band…dus een 4×4). Ik denk op termijn ook dat die meer geliefd zullen zijn, ik vind de lijn meer gelijkend op de klassieke 911 dan de 991.

@ Sensa ,

Inderdaad de prijs is wat aan de lage kant dit heb ik trouwens ook aan mijne vriend gemeld en zeker om dat ik weet dat er over enkele maanden nog een groot onderhoud en 4 nieuwe P zero’s zijn opgezet de rekening is dan snel gemaakt hé
                    Dit is echt een koopje voor de liefhebbers .
                    Volgende week gaat hij op het www .

tja maar dit is een 4S… verschrikkelijk lekker breed kontje. Had mijn 997 dit niet gehad, had ik ‘m al verkocht! … Prijs lijkt mij eerlijk, zelfs wat aan de lage kant.

111 euro donatie … waar heb ik dat nog gelezen/gehoord :happydance:

Mmmmm, en als je nog een klein beetje bijlegt heb je een 991, die verdomde stepping stone toch he 🙂

Maar inderdaad, voor de kleur wit zou ik hem niet laten staan. Wit is mooi, sportief, tijdloos, makkelijk in onderhoud. En als je grijs wil laat je hem gewoon wrappen ! Open dak, must have in een carrera. Niet enkel voor de frisse lucht ! Meeste mensen vergeten dat de ervaring van het motorgeluid een stuk intensiever wordt zelfs als ie maar op een kiertje staat !

Thanks, had hem ook al gezien, is idd mooi, maar prijsverschil tussen die en een PDK is niet zo groot meer. Of anders gezegd: volgens mij, voor een 997-MK1, te duur. Die targa 4 met pdk die ik gezien had was 63,000, met sport chrono plus & bose & … .

@fdeville-new

Bij Van Beurden staat een bloedmooie Targa 4, moest ik extra budget en plaats hebben (ik heb een zwak voor Targa’s) :think:
                            http://www.garagevanbeurden.be/index.php/occasie-porsches?Itemid=123&option=com_content&view=article&id=221&es_car=256

P1050338.jpg

+1

Weet ik en de wagen is heeeeeel erg mooi. Vind het de mooiste versie van de 997. Maar open dak is soort van compromis: ik wil eigenlijk een cabrio maar de madam vind dat te opzichtig, dus is de compromis eentje met een open dak. of een targa. was net te laat voor een bloedmooie targa 4 enkele weken geleden. Denk dat hij op één dag verkocht was.

Ik ken er nochtans die open daken verfoeien op ne 911, ze zelfs verwijderen en dichtlassen 😯

Verhoogt daarenboven het gewicht en het zwaartepunt en is door de aard en concept van da auto ook nog eens betrekkelijk klein :think:

Bottom line : ik zou er de auto niet voor laten staan :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.