Te koop: Porsche Carrera 3.2 1984.

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop: Porsche Carrera 3.2 1984.

• Maker
    Discussie
  • Eerdere post stond in verkeerde rubriek vrees ik

—–

Dag allen,

ik ben al even ingeschreven op het forum, veel info doornemend, ik denk niet zelf al een post gezet.
    Wel genieten geblazen van de foto-topics bijvoorbeeld!

Mijn reden voor dit (eerste) postje:
    mijn wagen staat te koop, een Porsche 911 Targa 3.2 1984, zwart, 114k km. Zelf gekocht in 2010 uit tweede hand. Belgische wagen.

In een forum van mede-Porschisten dit laten weten, leek me een beter idee dan op een generieke auto-site.

Mogelijk ken ik niet alle regels van het forum – geef me seintje als ik ergens iets niet correct post of in de ander topic beter terecht kan bijvoorbeeld.

Als interesse, of je kent iemand op zoek, kan je het me laten weten natuurlijk via PM of mail.

Thx
    Erwin
    Vlaams-Brabant

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Hallo allen,

hierbij wat meer info omtrent my first (car)love, die nu te koop gaat.
      Wagen is bij me sinds jan. 2010.
      Zoals velen, was ook ik door het virus gebeten al als zeer kleine kerel, en in 2010 was het dan zover: de eerste 911! Even naar gezocht, maar het bleek een jaar om nooit te vergeten: de eerste P, eerste zoon en leuke nieuwe job.
      Onlangs ontdekte ik toevallig trouwens op een oude foto, dat mijn eerste co-drive (op mijn Plechtige Communie 24 jaar geleden!) toen ook in een Carrera 3.2 was: dat is zonder dat ik het zelf besefte in 2010, dezelfde als mijn favoriet toen! Toeval bestaat niet…

Hij gaat nu weg, maar binnenkort of minder binnenkort – we zien wel- zal ik terugkeren, naar een manuele bak, én een atmosferische flat six. Moet!

Beschrijving hieronder met de foto’s erbij, geef gerust een seintje als je nog meer info/extra foto’s moest nodig hebben natuurlijk.

gr Erwin

911 Carrera 3.2 Targa 1984 met lage, originele 114.000 km.

100% Belgische wagen (EU: 231 din-pk), geleverd op 08/1984 te Porsche Center Berchem Antwerpen.
      Targa 1984 (E-Series) WPOZZZ91ZESxxx 1469 exemplaren.

Geleverd met originele handleiding, stempels in onderhoudsboekje, origineel gelijkvormigheidsattest en CARPASS.

Ongevalvrij en niet-roker-wagen. 3de eigenaar. Originele koetswerklak, interieur, 15′ Fuchs en Spoilerkit front and back.

Zeer goede staat van mechaniek en koetswerk.

Revisie versnellingsbak 3/2012
      Nieuwe koppeling 4/2014
      Polishing lak 12/2014
      Technische keuring ok 4/2015

Vraagprijs: 44900€
      Wagen staat vandaag in Vlaams-Brabant, België.

Attachments:
      • IMG_3792.jpg
      • DSC_0165.jpg
      • IMG_2778.jpg
      • DSC_0007.jpg
      • DSC_0055.jpg
      • DSC_0060.jpg
      • DSC_0080.jpg
      0
      PM

Erwin,

stuur je even wat info en foto’s van de wagen via privébericht?

Bedankt!

Philippe

0
        Wim

Moet niks meer gekeurd worden, dus je kunt gewoon posten.

Maar maak eerst je verkoop advertentie eens in orde volgens de forumregels en dan zien we de foto’s ook.
          Voorstellen kun je dan maar gewoon zonder foto’s.

0

Dag Wim,

Een twee uurtjes geleden trachtte ik in de ‘even voorstellen’ topic te posten, tekstje en 4 foto’s erbij,
            Dat lijkt echter niet gelukt te zijn jammer genoeg, of moet die post eerst gemodereerd worden?
            Bug misschien door attachments.

0

Doe ik zeker dan Cabrio Wim, mooie is dat de Ps hier niet alleen klassiekers maar ook recentere zijn, en topics als de Gt4 etc.
              Proof of the pudding is in the eating, dus ik stel me – en vooral mijn grote liefde- snel voor.

Gr

0
              Wim

@Erwin, als je niks van een forum weet is het misschien wel zo makkelijk om even de forumregels te lezen.

En als je hier al veel info gelezen hebt zul je ook wel eens de voorstel draadjes gezien hebben.
                Dan weet je wat er een beetje van je verwacht wordt.

Verder heb ik je links gewist, want we zijn hier geen verlengde van Kapaza of andere verkoop sites.

Dus je advertentie aanpassen aan de forumregels graag, met (vraag) prijsvermelding, beschrijving en foto’s.
                Als je dit niet doet zal je topic binnen enkele dagen gewist worden.

0

Eerste post al direct een verkoopzoekertje en je zelf niet voorstellen, euhm!!! Er zullen wel nog reacties komen denk ik.
                  Succes met de verkoop, mss enkele fotokes plaatsen.

0
                7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.