TE KOOP PORSCHE CAYMAN CHRONO PLUS 325 PK 3.4I PDK

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop TE KOOP PORSCHE CAYMAN CHRONO PLUS 325 PK 3.4I PDK

• Maker
    Discussie
  • Hallo , ik ben Tania en wij verkopen onze Porsche Cayman S . Hij is deels in geschreven in onze eenmanszaak.
    Omschrijving : PORSCHE CAYMAN S CHRONO PLUS 325 PK 3.4I PDK
    VOERTUIGKENMERKEN
    • Voertuignummer 2391N
    • Cilinderinhoud : 3.400 ccm
    • Vermogen : 239 KW of 325 PK– Fiskale PK 17
    • Aandrijfwielen
    • Schakeling : PDK ( Automatisch + manueel )
    • Brandstof : Benzine
    • Buitenkleur : antracietbruin metallic ( zeldzaam
    • Binnenkleur : Volledige Lederbekleding zwart inclusief de zetels
    • Kilometerstand : +/- 23000 km
    • Bouwjaar : juli 2013, maar MODEL 2014
    UITRUSTINGSKENMERKEN :
    • 2- automatische klimaat zones
    • 20 inch licht metalen velgen
    • automatisch dimmende binnen- buitenspiegels met geïntegreerde regensensor
    • BOSE surround Sound- System
    • BI-Xenon koplampen met inbegrip van Porsche Dynamic Light System
    • Mobiel GSM systeem
    • Stuurverwarming
    • Light design pakket
    • Model aanduiding Cayman S
    • Porsche Communication Management (PCM) incl Navigatiemodule en universele audio-interface
    • Antidiefstal velgen ( bouten)
    • Rokerspakket
    • Sleutelnummer 23 (sleutel is een porsche wagen)
    • Stuurbekrachting plus
    • Zetelverwarming ( ook afzonderlijk regelbaar)
    • Sport chrono pakket ( in verbinding met PCM)
    • Sport plus
    • Sport uitlaat systeem
    • Lounge control
    • Vol elektronische zwart lederen sportstoelen ( 14 verstellingen)
    • Voorruit met een grijze zonwering Leipzig
    o = exclusief want sinds 5/2/2014 is deze niet meer bestelbaar
    VRAAGPRIJS: 65.000 €
    • Deze wagen heeft een 111-point check gehad op 25/10/2016, uiteraard volledig in orde ( Porsche approved)

Attachments:
    • received_1478626928877265.jpg
    • received_1478626962210595.jpg
    • received_1478626995543925.jpg
    • received_1478626772210614.jpg
    • received_1478626882210603.jpg
    • received_1478626962210595-2.jpg
    • afbeelding.JPG
    • 20161020_114411.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
    • Probleem is da zo ne ‘pingo’ meestal niks meer van zich laat weten na zijn bod uit te brengen. Zelf al meermaals meegemaakt. :what: :what: :what:

Ook hier weer: als mijn vraagprijs 55k is en ene “Pingo” biedt 53k, dan zou Pingo hem mogen komen halen :salut:

Ik had deze ook al tegengekomen toen ik naar een GTS aan het speuren was. 65k voor een 2013 was er toch wat over. 55 is correct, zelfs zeer correct met die lage km. Liefhebbers van bruine auto’s, haast u!

blijkbaar nog steeds te koop, mag zo stilaan naar de rubriek koopjes
            https://www.2dehands.be/autos/porsche/cayman/porsche-cayman-s-sport-plus-376007887.html?top_zoekertje=1

981S.jpg

Schoone foto’s dat je gebruikt :up:
              Succes met verkoop.

Leuk om te horen Tania, dan was mij eerste indruk helemaal verkeerd :engeltje: 6 augustus doe ik normaal de Oldtimers4specials in Westmalle. Ik heb dat de voorbije jaren ook gedaan en het is altijd super plezant om met die kinderen rond te rijden. Enige voorwaarde is dat ik dan weer met de auto kan rijden. Ik heb gisteren een probleem met mijn rechter oog gehad, dat dringend werd geopereerd, maar het komt wel goed :coolness:

@Bones :
                  Hey ik ben geen 1 van de 2. Ik ben niet verdwenen hoor , maar ik vind dit forum niet zo gemakkelijk te gebruiken.
                  En we leven en hebben de Porsche nog, we doen zelf mee met de rondrit op 6 augustus a.s via het forum trouwens .
                  Ben jij daar ook ergens te bespeuren ?
                  Groetjes,
                  Tania

Heeft iemand hier nog iets over vernomen of is Tania verdwenen of in “lezer” modus geschakeld? :sleep:

@yellow submarine
                        Bedankt voor je begrip het is nu eenmaal zo, ….

123

er is niks zo ambetant als iets te koop zetten en dan een hoop zeveraars te zien verschijnen die niks gaan kopen.
                          my 2 cts. tis hier het zeverhoekje niet.

@ yellow Submarine… mijn vader heeft zeer slechte rug ,zou heeeel graag in mijn Boxster eens rondtoeren …niet dus , hij geraakt er niet in en ik vermoed als hij er toch in geraakt hij er dan niet meer uit kan . Als ik hetzelfde zou voor hebben of mijn vrouw , dan deed ik de Porsche ook liever weg dan er gefrustreerd van te worden.

@larsy zo hebben ze tegen mij steeds gezegd dat Porsche zijn model veranderd in augustus zo is de mijne van oktober 1986 maar een model 1987.

[quote=”Tania” post=250649]@hioctane102
                                Doe ik iets verkeerds ? .[/quote]

Je Porsche van de hand doen is uiteraard niet goed te keuren. Het mag enkel om plaats te maken voor een andere Porsche…

[quote=”Tania” post=250649]… Doe ik iets verkeerds ? …[/quote]
                                  nope

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.