TE KOOP PORSCHE CAYMAN CHRONO PLUS 325 PK 3.4I PDK

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop TE KOOP PORSCHE CAYMAN CHRONO PLUS 325 PK 3.4I PDK

• Maker
    Discussie
  • Hallo , ik ben Tania en wij verkopen onze Porsche Cayman S . Hij is deels in geschreven in onze eenmanszaak.
    Omschrijving : PORSCHE CAYMAN S CHRONO PLUS 325 PK 3.4I PDK
    VOERTUIGKENMERKEN
    • Voertuignummer 2391N
    • Cilinderinhoud : 3.400 ccm
    • Vermogen : 239 KW of 325 PK– Fiskale PK 17
    • Aandrijfwielen
    • Schakeling : PDK ( Automatisch + manueel )
    • Brandstof : Benzine
    • Buitenkleur : antracietbruin metallic ( zeldzaam
    • Binnenkleur : Volledige Lederbekleding zwart inclusief de zetels
    • Kilometerstand : +/- 23000 km
    • Bouwjaar : juli 2013, maar MODEL 2014
    UITRUSTINGSKENMERKEN :
    • 2- automatische klimaat zones
    • 20 inch licht metalen velgen
    • automatisch dimmende binnen- buitenspiegels met geïntegreerde regensensor
    • BOSE surround Sound- System
    • BI-Xenon koplampen met inbegrip van Porsche Dynamic Light System
    • Mobiel GSM systeem
    • Stuurverwarming
    • Light design pakket
    • Model aanduiding Cayman S
    • Porsche Communication Management (PCM) incl Navigatiemodule en universele audio-interface
    • Antidiefstal velgen ( bouten)
    • Rokerspakket
    • Sleutelnummer 23 (sleutel is een porsche wagen)
    • Stuurbekrachting plus
    • Zetelverwarming ( ook afzonderlijk regelbaar)
    • Sport chrono pakket ( in verbinding met PCM)
    • Sport plus
    • Sport uitlaat systeem
    • Lounge control
    • Vol elektronische zwart lederen sportstoelen ( 14 verstellingen)
    • Voorruit met een grijze zonwering Leipzig
    o = exclusief want sinds 5/2/2014 is deze niet meer bestelbaar
    VRAAGPRIJS: 65.000 €
    • Deze wagen heeft een 111-point check gehad op 25/10/2016, uiteraard volledig in orde ( Porsche approved)

Attachments:
    • received_1478626928877265.jpg
    • received_1478626962210595.jpg
    • received_1478626995543925.jpg
    • received_1478626772210614.jpg
    • received_1478626882210603.jpg
    • received_1478626962210595-2.jpg
    • afbeelding.JPG
    • 20161020_114411.jpg
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
    • Oké
      bedankt voor de info ..
      😀

@Larsy
        bij wagens heb je een modelcode (981) en modeljaar. Dit laatste heeft te maken met kleine verandering of kleurcodes en softwareupdate of bepaalde materialen. Ook heeft dit betrekking tot het aantal voorziene wagens die voor een bepaald jaar zijn vooropgesteld in productie.
        Zo kan het perfect zijn dat een wagen van bvb augustus 2013 reeds modeljaar 2014 heeft.
        Dus dit is weldegelijk belangrijke info en is ook gekoppeld aan het ch.nummer. Bij het ontleden kan je zien welk modeljaar deze heeft ook al is ie in het vorige productiejaar gemaakt.

[quote=”kleinekastenteufel” post=250640]De duikboot snel en diep onder het wateroppervlak, even snel en onstuimig als gekomen. :think:[/quote]

Sorry dat ik vandaag wel wat anders te doen had!

Ik ben nie boos :up:

Ik begrijp dat gewoon niet ( maar het zal wel bij mij liggen dan )
            Meer kan ik er niet van maken 😀

@hioctane102
              Doe ik iets verkeerds ? Ik zeg het, ik moet nog veel leren op zo een forum.

@larsy
                Sorry het is nu eenmaal zo. Ni boos zijn op mij he 😀

De duikboot snel en diep onder het wateroppervlak, even snel en onstuimig als gekomen. :think:

[quote=”patrickvb” post=250620]… Ik heb de mod’s al sneller weten reageren.[/quote]

Heeft het forumlid zich eerst netjes voorgesteld? CHECK
                    Is er interactie (antwoord op vragen …) of hit&run? CHECK
                    Een eerlijke kans krijgen tot het tegendeel bewezen is? CHECK

… en ja er plots meer belangstelling omdat een vrouw iets post! (waarvan akte)

+1

Wim

Klopt Patrick, maar nu is het weer eens een vrouw, en dan gaan bij velen hier het verstand op……….en gedachten op………laat het ons op wazig houden. :mrgreen:

Maar ergens in mijn achterhoofd heb ik precies als eens iets meer gezien en gelezen op een forum en liep toen niet goed af. :think:

Dit krijgt de prijs voor de snelste voorstelling, annex verkoopstopic.
                          :bounce:
                          Ik heb de mod’s al sneller weten reageren.

Das ook den 1ste keer da ik ne Porsche liefhebber hoor zeggen dat zijne Porsche te snel is :wtf: :wtf: :wtf:

Er is zelfs nooit een modeljaar 2013 geweest. Direct 2014!

Stuttcars

Ik vin het toch maak gek ,
                                het zal aan mij liggen (ik snap er helemaal niks van ) 🙄 🙄 🙄

@Larsy, best oppassen met dat soort uitspraken, lijkt me.
                                  De mijne is ingeschreven in december 2012 maar als je alle gegevens opvraagt bij een OPC op basis van het VIN nr dan staat daar duidelijk modeljaar 2013 bij.
                                  Dus het kan wel kloppen wat Tania zegt.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.