TE KOOP PORSCHE CAYMAN CHRONO PLUS 325 PK 3.4I PDK

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop TE KOOP PORSCHE CAYMAN CHRONO PLUS 325 PK 3.4I PDK

• Maker
    Discussie
  • Hallo , ik ben Tania en wij verkopen onze Porsche Cayman S . Hij is deels in geschreven in onze eenmanszaak.
    Omschrijving : PORSCHE CAYMAN S CHRONO PLUS 325 PK 3.4I PDK
    VOERTUIGKENMERKEN
    • Voertuignummer 2391N
    • Cilinderinhoud : 3.400 ccm
    • Vermogen : 239 KW of 325 PK– Fiskale PK 17
    • Aandrijfwielen
    • Schakeling : PDK ( Automatisch + manueel )
    • Brandstof : Benzine
    • Buitenkleur : antracietbruin metallic ( zeldzaam
    • Binnenkleur : Volledige Lederbekleding zwart inclusief de zetels
    • Kilometerstand : +/- 23000 km
    • Bouwjaar : juli 2013, maar MODEL 2014
    UITRUSTINGSKENMERKEN :
    • 2- automatische klimaat zones
    • 20 inch licht metalen velgen
    • automatisch dimmende binnen- buitenspiegels met geïntegreerde regensensor
    • BOSE surround Sound- System
    • BI-Xenon koplampen met inbegrip van Porsche Dynamic Light System
    • Mobiel GSM systeem
    • Stuurverwarming
    • Light design pakket
    • Model aanduiding Cayman S
    • Porsche Communication Management (PCM) incl Navigatiemodule en universele audio-interface
    • Antidiefstal velgen ( bouten)
    • Rokerspakket
    • Sleutelnummer 23 (sleutel is een porsche wagen)
    • Stuurbekrachting plus
    • Zetelverwarming ( ook afzonderlijk regelbaar)
    • Sport chrono pakket ( in verbinding met PCM)
    • Sport plus
    • Sport uitlaat systeem
    • Lounge control
    • Vol elektronische zwart lederen sportstoelen ( 14 verstellingen)
    • Voorruit met een grijze zonwering Leipzig
    o = exclusief want sinds 5/2/2014 is deze niet meer bestelbaar
    VRAAGPRIJS: 65.000 €
    • Deze wagen heeft een 111-point check gehad op 25/10/2016, uiteraard volledig in orde ( Porsche approved)

Attachments:
    • received_1478626928877265.jpg
    • received_1478626962210595.jpg
    • received_1478626995543925.jpg
    • received_1478626772210614.jpg
    • received_1478626882210603.jpg
    • received_1478626962210595-2.jpg
    • afbeelding.JPG
    • 20161020_114411.jpg
15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
    • Mooie wagen
      volgens nieuwe top gear ” zeker zo goed ” beter !?
      dan de nieuwe 4cil. Turbo .

Maar 1 ding in je verkoop !!!=>>
      Bouwjaar : juli 2013, maar MODEL 2014 .

Nee : gewoon model 2013
      En dus ook het bouwjaar 2013 klaar .

Ik haat het wanneer mensen dit doen 😀

@yellowsubmarine haha, zwijgt over dienen lounge control. Mijne man heeft dat 1 keer met mij met de Cayman gedaan, ik ben na het uitbollen gewoon uitgestapt en was in schok.
        Neen neen, niets voor mij

Tania,

Ik weet al waarom je met die TT uit de bocht bent gegaan. Je had je lounge control niet aangezet. :popcorn:

Je bent verkeerd Tania … bij Bccars gaan die niet op groen, die gaan op roze (kijk maar naar de kleur van de foto van zijn Porsche), je had de verwijzing naar “flikker”-en niet begrepen he!!!

Niet erg hoor, je bent hier nieuw. Je gaat hier nog vanalles bijleren. Zowel over mannen als Porsche. Mijn vrouw leest ook mee, meer educatief dan 50 tinten roze zegt ze. Voor mij ok, maar echter alleen op voorwaarde dat ze mijn Porsches niet buitenflikkert.

@bccars : dan is het moment he voor ze op groen te zetten , haha

Oh mijn god, er gaan hier zooooooveel rode knipperlichtjes flikkeren in mijn kop he …

Cool :respekt:

Nee , best eentje voor mij waar ik heel gemakkelijk in en uit kan en niet sneller rijdt dan 50km/u , zodat ik niet uit de bocht kan vliegen , zoals met mijn vorige wagen

haha, die is goed, …
                      Jammer genoeg ben ik na mijn ongeval niet zo heel snel meer !!!
                      Ben nog steeds aan het recupereren ervan 🙁

dank je wel, maar t is wel met pijn in het hart, en vooral voor mijn man , zijn droomwagen.
                        Maar ja, na mijn ongeval, heb ik de schrik van mijn leven op gedaan :bounce:

Dank je , hopelijk vind ik iemand die goed voor hem zorgt, … t is echt een schattie

[quote=”cabrio wim” post=250553]Een mannendroom en dan duurt deze nog geen 2,5 uur na voorstelling, dan is dat ballonneke vlug geknapt. :first:

[/quote]

Er zijn mannendromen die nog 2 uur minder duren na de voorstelling …. en dan maar hopen dat er geen ballonneke geknapt is zoniet kan je je dan gaan aanmelden bij het babyforum :mrgreen:

Maar allez, success bij de verkoop!

Nou Tania, de droomwagen van je man gaat wel snel terug de deur uit.
                              Is je man stout dan zo stout geweest dat zijn droom al terug de deur uit moet? :mrgreen:
                              Je kan met die S ook traag rijden hoor. Zeker met PDK.
                              Komt er dan een andere Porsche in de plaats?

Die is goed Wim … :happy: :happy: :happy:

lijkt echt op een hit & run… :driver: :driver:

Wim

Een mannendroom en dan duurt deze nog geen 2,5 uur na voorstelling, dan is dat ballonneke vlug geknapt. :first:

Gelukkig heb ik de broek aan thuis, ook qua snelheid. :happy:
                                  Maar succes met de verkoop.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.