Te koop/Te ruil 912 & 996 4S

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop/Te ruil 912 & 996 4S

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Nav een uit de hand gelopen topic op PFN…

Wel, ik was er nog over aan ‘t nadenken, maar f*ck it…
      Ik ben aan’t denken om mijn 2 koeien te slachten en met één koe verder te gaan…
      De 912 rijd ik niet mee en heb ik niet echt de intentie er veel mee te rijden, de 996 4S moet ergens terechtkomen bij iemand die hem verzorgt en er af en toe eens mee gaat rijden. Ik doe teveel kilometers en kan er niet blijven kosten aan doen.

De 912: volledig op bloot metaal gezet geweest en staat er superstrak bij. Ook verschillende assy’s zijn volledig uit elkaar geweest en zien er weer piekfijn uit. Momenteel blijven de voorste remmen plakken (van teveel stil te staan) maar alle onderdelen daarvoor nodig zijn reeds aangekocht zodat ook dat weer in orde is. ‘t Is alleen wachten tot mijn garage afgewerkt is alvorens ik die kan vervangen.
      Motor draait goed en vele mensen die er verstand van hebben zeggen dat hij goed schakelt ook (5-bak, dog leg), persoonlijk ben ik het stokje van de 996 4S gewoon en dat schakelt imo toch een pak beter :mrgreen:
      Kilometerstand is rond de 43.000 miles of iets dergelijks, maar het is veilig aan te nemen dat dit niet klopt.
      Pics:

De 996 4S: [strike]Volledig Porsche onderhouden, nieuwe koppeling, nieuwe remschijven, nieuwe batterij, nieuwe alternator, Carnewal uitlaat en cats, (al het voorgaande maximum 6 maand geleden vervangen), 220.000 km
      Zou al eens durven uit versnelling springen als hij koud staat, volgens Porsche gewoon blijven verder mee rijden want de versnellingsbakken staan gekend als bullet-proof, volgens een vriend van me één of ander piraatstukje vervangen van een paar tientjes en klaar.
      Daar ligt mijn probleem: ik ken er niets van en ik moet altijd dikke Euro’s uitgeven om mijn wagen(s) te onderhouden.[/strike] Verkocht !!

Pics:

De 912 zou ik rond de 25.000 willen voor vangen of ruilen voor een 964, 993 of Macadamia 997 :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 111)
    • PB

Owla Ghost, ik las gisteren in een andere topic, dat hij eigenlijk geen plek meer had voor de Smurf… :drink: :happydance: :relaxman:
        Wat natuurlijk maakt, dat mijn bod onmiddellijk met bijna 2000€ gezakt is. :happy:

Wijze beslissing Bart :applaus: als je een goede hebt moet je die bijhouden als je kan 💡

[quote=”PatrickB” post=130003]Ik heb gisteren een ritje gedaan met de Smurf, en heb Mush dan ook een bod gedaan dat hij niet kan weigeren… :mrgreen:[/quote]

Ha, gij waart serieus?? :sarcastisch :happy:
            Zoals ik al zei: als voorschot moet dat ruimschoots volstaan! 😈

Benieuwd…

PB

Ik heb gisteren een ritje gedaan met de Smurf, en heb Mush dan ook een bod gedaan dat hij niet kan weigeren… :mrgreen:

Eindelijk, hij krijgt zijn verstand 😀

Inderdaad Mush ,bijhouden .Op de bank verlies je geld door de inflatie . 😥

[quote=”Mikey” post=129873]

Als je minder vroeg voor de 912 had ik allang aan je deur gestaan *luv

[/quote]
                      Lol! Zo heb ik al veel Porsches gekocht! 😆
                      Moesten ze minder vragen voor zo’n 964 Jubi, ik zou er ook al lang eentje hebben 😉

Staat op O-platen vooral omdat met de nieuwe regeling dit wel heel makkelijk is.

Gelijk heb je 😀

Als je minder vroeg voor de 912 had ik allang aan je deur gestaan *luv

Maar staat die nu op o-platen of gewone?

PB

Allez Mush, het oud ijzer staat anders redelijk hoog op ‘t moment.

Eerder deze week op ‘t nieuws gehoord dat de banken de intrest nog maar eens verlaagd hebben en als ik de smurf bekijk kan ik er alleen maar spijt van hebben, vandaar neem ik ‘m even van de markt 😳
                            Sorry!! :engeltje:

De zoektocht naar een vervanger voor dikke Bertha (aka de 996 4S) blijft wel open 😉 :respekt:

Als ik daar mee kan helpen ,foto’s van het RLC te Brugge

rlc004.JPG

rlc005.JPG

Thx om mee te kijken, echter…

De kleur is goed, maar de rest niet 🙁
                                Ik heb liever geen Targa (tenzij de nieuwe 991 *luv ), geen chroom rond de ramen, geen automaat en geen beige leder…

De smurf staat nog steeds “te koop”, staat alleen op PFB en PFN, waarschijnlijk omdat ik vrees dat als ik hem op autoscout zet hij direct zal weg zijn 😳 Recentere foto’s heb ik niet, maar ja, die foto’s aan dat station zijn genomen de laatste keer dat hij buiten geweest is…

lol RS 🙂

[IMG]http://i34.tinypic.com/28ceuzt.jpg[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 111)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.