- Dit onderwerp bevat 111 reacties, 39 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
3 april 2013 om 21:28
Nav een uit de hand gelopen topic op PFN…
Wel, ik was er nog over aan ‘t nadenken, maar f*ck it…
Ik ben aan’t denken om mijn 2 koeien te slachten en met één koe verder te gaan…
De 912 rijd ik niet mee en heb ik niet echt de intentie er veel mee te rijden, de 996 4S moet ergens terechtkomen bij iemand die hem verzorgt en er af en toe eens mee gaat rijden. Ik doe teveel kilometers en kan er niet blijven kosten aan doen.De 912: volledig op bloot metaal gezet geweest en staat er superstrak bij. Ook verschillende assy’s zijn volledig uit elkaar geweest en zien er weer piekfijn uit. Momenteel blijven de voorste remmen plakken (van teveel stil te staan) maar alle onderdelen daarvoor nodig zijn reeds aangekocht zodat ook dat weer in orde is. ‘t Is alleen wachten tot mijn garage afgewerkt is alvorens ik die kan vervangen.
Motor draait goed en vele mensen die er verstand van hebben zeggen dat hij goed schakelt ook (5-bak, dog leg), persoonlijk ben ik het stokje van de 996 4S gewoon en dat schakelt imo toch een pak beter
Kilometerstand is rond de 43.000 miles of iets dergelijks, maar het is veilig aan te nemen dat dit niet klopt.
Pics:
De 996 4S: [strike]Volledig Porsche onderhouden, nieuwe koppeling, nieuwe remschijven, nieuwe batterij, nieuwe alternator, Carnewal uitlaat en cats, (al het voorgaande maximum 6 maand geleden vervangen), 220.000 km
Zou al eens durven uit versnelling springen als hij koud staat, volgens Porsche gewoon blijven verder mee rijden want de versnellingsbakken staan gekend als bullet-proof, volgens een vriend van me één of ander piraatstukje vervangen van een paar tientjes en klaar.
Daar ligt mijn probleem: ik ken er niets van en ik moet altijd dikke Euro’s uitgeven om mijn wagen(s) te onderhouden.[/strike] Verkocht !!Pics:
De 912 zou ik rond de 25.000 willen voor vangen of ruilen voor een 964, 993 of Macadamia 997 :popcorn:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.