Te koop/Te ruil 912 & 996 4S

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop/Te ruil 912 & 996 4S

• Maker
    Discussie
  • Nav een uit de hand gelopen topic op PFN…

Wel, ik was er nog over aan ‘t nadenken, maar f*ck it…
    Ik ben aan’t denken om mijn 2 koeien te slachten en met één koe verder te gaan…
    De 912 rijd ik niet mee en heb ik niet echt de intentie er veel mee te rijden, de 996 4S moet ergens terechtkomen bij iemand die hem verzorgt en er af en toe eens mee gaat rijden. Ik doe teveel kilometers en kan er niet blijven kosten aan doen.

De 912: volledig op bloot metaal gezet geweest en staat er superstrak bij. Ook verschillende assy’s zijn volledig uit elkaar geweest en zien er weer piekfijn uit. Momenteel blijven de voorste remmen plakken (van teveel stil te staan) maar alle onderdelen daarvoor nodig zijn reeds aangekocht zodat ook dat weer in orde is. ‘t Is alleen wachten tot mijn garage afgewerkt is alvorens ik die kan vervangen.
    Motor draait goed en vele mensen die er verstand van hebben zeggen dat hij goed schakelt ook (5-bak, dog leg), persoonlijk ben ik het stokje van de 996 4S gewoon en dat schakelt imo toch een pak beter :mrgreen:
    Kilometerstand is rond de 43.000 miles of iets dergelijks, maar het is veilig aan te nemen dat dit niet klopt.
    Pics:

De 996 4S: [strike]Volledig Porsche onderhouden, nieuwe koppeling, nieuwe remschijven, nieuwe batterij, nieuwe alternator, Carnewal uitlaat en cats, (al het voorgaande maximum 6 maand geleden vervangen), 220.000 km
    Zou al eens durven uit versnelling springen als hij koud staat, volgens Porsche gewoon blijven verder mee rijden want de versnellingsbakken staan gekend als bullet-proof, volgens een vriend van me één of ander piraatstukje vervangen van een paar tientjes en klaar.
    Daar ligt mijn probleem: ik ken er niets van en ik moet altijd dikke Euro’s uitgeven om mijn wagen(s) te onderhouden.[/strike] Verkocht !!

Pics:

De 912 zou ik rond de 25.000 willen voor vangen of ruilen voor een 964, 993 of Macadamia 997 :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 111)
    • Lijkt bijna te mooi om waar te zijn…

wil gerust mee gaan kijken 🙂

Ziet er zeer goed uit (op een paar te verwijderen details na), en de juiste opties :up:
          Wist niet dat die ook al zoveel in prijs gedaald waren… 😯

We zijn morgen toch op de baan, kunnen we daar ook naar toe bollen :driver:

Ik heb eventueel grootste plannen met een zilvergrijze 997, maar moest ik een vergelijkbare Macadamia vinden voor dezelfde prijs dan zou die toch mijn voorkeur hebben :up:

Iemand zin om mee te gaan kijken (want ik heb geen auto meer 😳 )
              997S

Heb je plannen in de Martini-richting Rufie ? Indien ja kan ik alleen maar zeggen :up: :applaus: :respekt: !

Dacht al dat de Mush af en toe Tilt! slaat 😆

Ik heb totaal geen spijt van mijn zilvere kleur. Heel klassiek, dat wel. Biedt ook wel veel mogelijkheden om te bestickeren. Denk maar aan een zilveren martini porsche…

Hey Rufie! 😛
                    Ik zeg wel vaker dingen die je met een korreltje zout moet nemen hoor. De 964 en 993 heb ik nog niet gehad maar ik denk dat ik persoonlijk (als technisch onbenul) beter af ben met een recentere.

Momenteel heb ik tijd. Een 964, ja, maar dan wel in een speciaal kleurtje :coolness:
                    Wel grappig, iedereen koopt zwarte en zilvergrijze wagens “voor het waardebehoud bij wederverkoop” en eentje met off-color moet 5 a 10.000 Euro meer kosten! Zoek maar eens een Macadamia 997… :bounce:

Dus beste mensen: gewoon uw goesting kopen in ‘t vervolg!! *luv

@Delnoy
                    : wat doet die banaan precies? :sarcastisch 8)

Hey Mush,

tegen mij heb je tijd geleden gezegd dat je al die oude meuk al gehad hebt, dus gewoon de 997 van je dromen tegen een scherpe prijs zoeken.

Johan Dekens heeft precies een mooie 964 staan. Hier kan je je eigen toets nog volledig aan geven.

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-964-carrera-4-145568693.html?qq=964&pc_id=&afd=autos%2Fautos%2Fporsche

waarbij de 997 me eigenlijk ‘t meest interesseert maar tegelijkertijd de 964 me ‘t meest erotiseert

Ga nou maar gewoon voor die 997, kun je daarna nog altijd lekker erotisch fantaseren over een 964.

Ik weet alleen dat jouw 997 wondermooi is maar verder weet ik niet hoe oud of hoeveel kilometers en ik wil ook niemand voor de borst stoten.
                            Ik ben momenteel (voor de 997) in de poel tussen 30 en 35.000 Euro aan ‘t zoeken. Meer wil ik er niet aan geven want dan kom ik uit mijn “comfortzone” en dat doe ik niet voor een auto. Als je al begint duurder te gaan kom je al snel (met NOG een beetje erbij) aan de prijzen van een jonge 991 en om één of andere reden spreekt die me veel harder aan 😳 Het prijsverschil tussen een 997 en 991 moet dus groot genoeg zijn voor mij.
                            Ik heb een 997 zien staan met 89.000km erop, volledige historie, een S, sportuitlaat etc voor net geen 35.000 Euro. Moest daar geen (bijna) 5000 Euro BIV en taks bijkomen, ik was ‘m waarschijnlijk al gaan halen.

Laat ons ook de 912 niet vergeten die nog steeds te koop/te ruil is :coolness:
                            Als ik de prijzen hoor die sommigen hier aan hun -zo goed als nieuwe- Boxster 987 gegeven hebben zou een ruil voor een Macadamia exemplaar er voor mijn part kunnen inzitten, moest het interieur dan Cocoa zijn ben ik zo goed als volledig om.
                            964 of 993 zijn ook welkom, met lichte voorkeur voor een 964 vanwege zijn :ass:

[quote=”Mushroom” post=127168]…. ik bedoelde een 911 die ik nog niet gehad heb ;)[/quote]

GT4S….?

XXX

Hey Mush, de juiste en beste keuze zal die zijn die jij maakt.
                                De zoektocht in de ‘Candy Shop’ kan beginnnen 😀

Proficiat Mush, en nu lekker op jacht he :coolness: :coolness: :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.