Te koop/Te ruil 912 & 996 4S

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop/Te ruil 912 & 996 4S

• Maker
    Discussie
  • Nav een uit de hand gelopen topic op PFN…

Wel, ik was er nog over aan ‘t nadenken, maar f*ck it…
    Ik ben aan’t denken om mijn 2 koeien te slachten en met één koe verder te gaan…
    De 912 rijd ik niet mee en heb ik niet echt de intentie er veel mee te rijden, de 996 4S moet ergens terechtkomen bij iemand die hem verzorgt en er af en toe eens mee gaat rijden. Ik doe teveel kilometers en kan er niet blijven kosten aan doen.

De 912: volledig op bloot metaal gezet geweest en staat er superstrak bij. Ook verschillende assy’s zijn volledig uit elkaar geweest en zien er weer piekfijn uit. Momenteel blijven de voorste remmen plakken (van teveel stil te staan) maar alle onderdelen daarvoor nodig zijn reeds aangekocht zodat ook dat weer in orde is. ‘t Is alleen wachten tot mijn garage afgewerkt is alvorens ik die kan vervangen.
    Motor draait goed en vele mensen die er verstand van hebben zeggen dat hij goed schakelt ook (5-bak, dog leg), persoonlijk ben ik het stokje van de 996 4S gewoon en dat schakelt imo toch een pak beter :mrgreen:
    Kilometerstand is rond de 43.000 miles of iets dergelijks, maar het is veilig aan te nemen dat dit niet klopt.
    Pics:

De 996 4S: [strike]Volledig Porsche onderhouden, nieuwe koppeling, nieuwe remschijven, nieuwe batterij, nieuwe alternator, Carnewal uitlaat en cats, (al het voorgaande maximum 6 maand geleden vervangen), 220.000 km
    Zou al eens durven uit versnelling springen als hij koud staat, volgens Porsche gewoon blijven verder mee rijden want de versnellingsbakken staan gekend als bullet-proof, volgens een vriend van me één of ander piraatstukje vervangen van een paar tientjes en klaar.
    Daar ligt mijn probleem: ik ken er niets van en ik moet altijd dikke Euro’s uitgeven om mijn wagen(s) te onderhouden.[/strike] Verkocht !!

Pics:

De 912 zou ik rond de 25.000 willen voor vangen of ruilen voor een 964, 993 of Macadamia 997 :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 111)
    • Wat zal het rustig worden zonder die Porsches op de weg.
      Goed advies: beter een koe op de weg/wei dan 4 op stal.

Wat lees ik nu?! :wtf:

S2

F@ck, zeg nu niet dat hij voor xxK ofzo weg is hé, want dan was ik hem ook wel komen halen. Zat al zo te twijfelen bij die xxK.

……….

t is voor export”-verhaal

Die duikt wel weer op met km in zomerstand. :think: 😉

Proficiat Mush, op naar die 991 😈

Proficiat of is het eerder innige deelneming ! 😉

Waanzinnig mooi, maar ‘k ben niet echt een cabrioman 😳
                  Wel een fantastisch mooie kleurencombo. Echter, voor dat geld ga ik dan liever voor een 991 😕

De 996 4S is gone…
                  The end of an era *luv
                  Opgekocht door een opkoper die (na mijn veel te eerlijk verhaal) zwaar geboden heeft. De 996 had er ook geen zin in want die had besloten om de (2 jaar geleden vervangen) alternator te laten fluiten en tsjilpen wat ook geen al te goeie indruk maakte. Toen ik mij dan laten nemen had door de opkoper en mijn broek terug aan ‘t optrekken was :ass: kwam dan ook nog eens “‘t is voor export”-verhaal erbij waardoor er eigenlijk zo goed als niets overbleef.
                  Uiteindelijk toch gehapt, alleen al om van die VAA af te zijn. Nogmaals dank strikje 👿
                  ‘k Ben naar binnen gestapt om ‘m niet te hoeven zien weg te rijden 😥

Maar se, de wagen is weg en ik kan privé rondkijken voor iets anders, I’m feeling like a kid in a candy store *porsche *luv

De 912 blijft nog even in de verkoop, we zien wel. Hij staat nog nergens geadverteerd en bij de 996 4S is’t ook pas begonnen toen ik ‘m op Autoscout gezwierd had. Ik had’m er op gezet en 2 minuten later begon mijn telefoon te rinkelen en is tot vele uren later blijven rinkelen :bounce:

Momenteel aan’t twijfelen tussen 997, 993 en 964 waarbij de 997 me eigenlijk ‘t meest interesseert maar tegelijkertijd de 964 me ‘t meest erotiseert :coolness:

Veel succes met de koop ,verkoop en of ruil !
                    Een wijze beslissing Bartman 😉 .

Gaan voor een 997 S ,of turbo in het Macadamia :up: :up: Zie hier

[quote=”Mushroom” post=127168]…. ik bedoelde een 911 die ik nog niet gehad heb ;)[/quote]

Een 993 GT2 bijvoorbeeld :popcorn:

Interesse? :sarcastisch :mrgreen:

@Koen
                        : excuseer, ik bedoelde een 911 die ik nog niet gehad heb 😉

Lees dat hier nu pas :wtf: , nog altijd van kracht dat gekke plan????

[quote=”Mushroom” post=127057]Er komt sowieso iets anders maar wat weet ik nog niet. Zal een beetje afhangen van wat er zich op dat moment aanbiedt qua model, kleur, staat, opties, etc… In elk geval een Porsche *porsche *luv

‘t Moet een model zijn dat ik nog niet gehad heb, vandaar bovenstaande keuzes :popcorn:
                            [/quote]

Een 968CS (als je die al vindt) 😈

Er komt sowieso iets anders maar wat weet ik nog niet. Zal een beetje afhangen van wat er zich op dat moment aanbiedt qua model, kleur, staat, opties, etc… In elk geval een Porsche *porsche *luv

‘t Moet een model zijn dat ik nog niet gehad heb, vandaar bovenstaande keuzes :popcorn:

Nog eens zitten nadenken en snode plannen richting een eventuele zilveren 997 rijpen in mijn hersenpan :engeltje:
                              Maar als er hier nu iemand een mooie 964 zou staan hebben en hij een 4S of 912 wil… vandaar de eventuele “ruil”. ‘t Is moeilijk iets verkocht te krijgen dezer dagen.
                              Hopelijk komt er hier asap een *slotje op deze thread 😆

Btw… zijn onderhoud van 220.000 km heeft hij al gekregen BIJ Porsche OPC vanzelfsprekend :up:

Interesses: een 964, 993 of Macadamia 997

😉

Bart als je ze beide verkoopt ga je dan zonder Porsche door het leven gaan ?
                                  Of komt er iets anders in de plaats ?

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.