Te koop/Te ruil 912 & 996 4S

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop/Te ruil 912 & 996 4S

• Maker
    Discussie
  • Nav een uit de hand gelopen topic op PFN…

Wel, ik was er nog over aan ‘t nadenken, maar f*ck it…
    Ik ben aan’t denken om mijn 2 koeien te slachten en met één koe verder te gaan…
    De 912 rijd ik niet mee en heb ik niet echt de intentie er veel mee te rijden, de 996 4S moet ergens terechtkomen bij iemand die hem verzorgt en er af en toe eens mee gaat rijden. Ik doe teveel kilometers en kan er niet blijven kosten aan doen.

De 912: volledig op bloot metaal gezet geweest en staat er superstrak bij. Ook verschillende assy’s zijn volledig uit elkaar geweest en zien er weer piekfijn uit. Momenteel blijven de voorste remmen plakken (van teveel stil te staan) maar alle onderdelen daarvoor nodig zijn reeds aangekocht zodat ook dat weer in orde is. ‘t Is alleen wachten tot mijn garage afgewerkt is alvorens ik die kan vervangen.
    Motor draait goed en vele mensen die er verstand van hebben zeggen dat hij goed schakelt ook (5-bak, dog leg), persoonlijk ben ik het stokje van de 996 4S gewoon en dat schakelt imo toch een pak beter :mrgreen:
    Kilometerstand is rond de 43.000 miles of iets dergelijks, maar het is veilig aan te nemen dat dit niet klopt.
    Pics:

De 996 4S: [strike]Volledig Porsche onderhouden, nieuwe koppeling, nieuwe remschijven, nieuwe batterij, nieuwe alternator, Carnewal uitlaat en cats, (al het voorgaande maximum 6 maand geleden vervangen), 220.000 km
    Zou al eens durven uit versnelling springen als hij koud staat, volgens Porsche gewoon blijven verder mee rijden want de versnellingsbakken staan gekend als bullet-proof, volgens een vriend van me één of ander piraatstukje vervangen van een paar tientjes en klaar.
    Daar ligt mijn probleem: ik ken er niets van en ik moet altijd dikke Euro’s uitgeven om mijn wagen(s) te onderhouden.[/strike] Verkocht !!

Pics:

De 912 zou ik rond de 25.000 willen voor vangen of ruilen voor een 964, 993 of Macadamia 997 :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 111)
    • Mja… 😕
      Ik vind ook dat mijn 996 4S een pak meer waard is dan wat ik er nu voor vraag, vooral als je rekening houdt met wat een power je in return krijgt en welke kosten ik er recent nog aan gedaan heb, but it ain’t gonna happen.
      Toen ik 1,5 jaar geleden de T5 verkocht kreeg ik ook nog 25.000 van de handelaars voor de 4S, in eerste instantie zelfs 27.000 maar ik vond dat te weinig, nu een dikke 10.000 Euro aan kosten later snap ik dat ik ‘m beter toen al verkocht had.
      Soms moet je gewoon slikken 😥

S2

[quote=”bully” post=127036][quote=”S2″ post=126953]Je weet dat als de Boxster weg is, ik aan je deur sta om naar de 4S te komen kijken 🙂 Maar …. de Boxster … bla bla bla :bounce:[/quote]Zet em tegen bieden op marktplaats en misschien rij je dan 9964S :coolness:[/quote]

En hem dan moeten verkopen voor minus 10K zeker? No way 🙂

[quote=”S2″ post=126953]Je weet dat als de Boxster weg is, ik aan je deur sta om naar de 4S te komen kijken 🙂 Maar …. de Boxster … bla bla bla :bounce:[/quote]Zet em tegen bieden op marktplaats en misschien rij je dan 9964S :coolness:

Eerst een hype creëren over een bepaald product en dan dat product te koop aanbieden… :respect2: 😉

[quote=”Ghost” post=126986]
              Je moet niet teveel nadenken over wat je leest vanuit het buitenland Mush. :popcorn:
              Ga je spijt van krijgen vrees ik.[/quote]

Daar had’ie het zelf (in eerste instantie) alleen over de 912 :popcorn:

nu kun je een mail van Wesley verwachten Bart, of zou hij bellen :happy: :respekt:

Nog effe de datum checken of dit niet gepost is op 1 april…

[quote=”Mushroom” post=126942]Nav een uit de hand gelopen topic op PFN…

Wel, ik was er nog over aan ‘t nadenken, maar f*ck it…

[/quote]

Je moet niet teveel nadenken over wat je leest vanuit het buitenland Mush. :popcorn:
                    Ga je spijt van krijgen vrees ik.

Iedereen zot maken voor een 4S en nu zelf verkopen, tsssss, ken ene die er spijt gaat van krijgen.

Ni weg doen die 4S Mush, ni weg doen !! :what: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Succes met de verkoop of ruil :think:

XXX

❓ Hoe, de garage bood toch plaats voor twee???
                            Enfin, succes met de verkoop Bart en snel vers rubber om mee te bollen dan 😀

Alleen als ik in mijn roze P.I.M.P.kostuum mag komen, met pluimen op mijn hoed :coolness:

@Patrickb
                              … Je weet hoe hard ik verscheurd word 😥 Maarja, first world problems, bezit maakt niet gelukkig etc etc… :bounce: Ik had de afgelopen maanden veel knopen door te hakken, nog een paar te gaan en binnen x aantal jaar sla ik mezelf voor mijn kop dat ik ze niet meer heb, zoals met de SC, de Transporter, de Jetski’s, etc…

Hehe, als ik nu al openlijk tot vriend gebombardeerd word ( wat ik apprecieer 😉 ), raad ik je toch aan je mening over 27/7 te herzien…

Was het nu nog 1 april zou ik nog zeggen :think:
                                  Succes met de verkoop alvast!

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.