Te koop:911 SC cabrio

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop:911 SC cabrio

• Maker
    Discussie
  • een goeie vriend heeft me gevraagd zijn 911 SC cabrio hier te koop aan te bieden:

Porsche 911 cabrio bj 1983, geen amerikaan, met onderhoudsboekje, 187000 km,complete revisie van motor, versnellingsbak, remmen, door Walter Symons ter waarde van 15000 euro. Alle facturen ter inzage.Hij heeft slechts 800 km na revisie.Nieuwe fuchs en banden , mag weg wegens vertrek buitenland.Prijs 49500 euro”

Hij wil hem bij voorkeur aan een echte liefhebber verkopen ,vandaar zijn vraag aan mij om hem hier te posten
    Bij interesse,stuur me een pm en ik bezorg je zijn gegevens

IMG_1015.JPG

IMG_1008.JPG

IMG_1010.JPG

Attachments:
    • IMG_1018.JPG
    • IMG_1018-2.JPG
9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Wim

Oké, dus geen bandenschipper en proefrit rijders. :up:

Wim,hij bedoelt vooral: geen kijktoeristen zonder koopintentie en handelaars,wel liefhebbers die de wagen weten te waarderen.

Wim

@Rollie, voor jou en je maat succes met de verkoop.

Maar dat aan een echte liefhebber verkopen begrijp ik niet, liefhebber of niet, als ik mijn prijs krijg mag die vertrekken. 💡

Bedankt voor de info. Maar gezien de flex die de SC kenmerkte die ik ooit had, denk ik dat de coupé de beste keuze is bij die generaties… Dat ding kwam 2 cm open als hij op een brug stond. 😮 Op de weg ben je immers natuurlijk ook onderhevig aan de wisselende zwaartekracht.

1Jaar, 1983.
              Daarna de onnavolgbare 3.2 :happy:
              :salut:

Yep, enkel laatste jaar vd SC
                  Redelijk zeldzaam, interessant voor verzamelaars ❗
                  Europeaan en mooie kleur :up:

Maar voor de rijders heeft een SC geen meerwaarde tov de 3.2 volgens mj ❓

Bestond dat trouwens al in cabrio, die SC?

geen foto’s van het interieur beschikbaar ?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.